[k] linka licznika do 125p KLASYK

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Pilnie kupię linkę licznika do klasyka tj.krótką linkę do licznika. Ta z MR-a nie działa u mnie po włożeniu licznika na miejsce ponieważ ze względu na długość linka zagina się i brakuje napędu na licznik

Nowa czy używana,byle by dobra.

PILNE!
  
 
jak nie znajdziesz to obok mnie jest zaklad ktory dorabia nowki.
  
 
no tak ale musiałbym wtedy na wzór dostarczyć Tobie starą?
  
 
Ja to sie nie znam, ale na jakiej podstawie moze nie dzialac MRowa, skoro tył licznika jest identyczny? Moze po prostu od Poloneza nie robi, a nie koniecznie od razu ze od fiata klasyka moze byc inna. w PNie napęd prędkościomierza jest z lewej, a w fiacie z prawej strony.
  
 
Julo , wypadasz z formy... Linka starego typu jest okolo 10 cm krotsza niz nowego typu. Stosowanie tej dluzszej w klasyku konczy sie albo niedzialaniem albo terkotaniem.

Wydaje mi sie Hemi ze mam w pewnicy tutaj jedna taka. Jak nie znajdziesz to daj znac i ja jej poszukam i zmierze , wezme ze soba , przyjedziesz 9go do Opola troche wczesniej i zalozymy ja
  
 
Wypadam z formy i z trzeźwości. Hmm. HMM. Nie wybrażam sobie skąd ma się brać różnica... Którędy ta linka idzie?
  
 
Julo linka w klasyku pociągnięta jest od prędkościomierza poprzez górną część tunelu(pod nagrzewnicą) wprost do ślimaka w skrzyni umieszczonego po prawej stronie natomiast linka z MR-jest dłuższa ze względu na umieszczenie jej poprzez ściane grodziową,komorę silnika a następnie do napędu w skrzyni.
Klasykowa jest krótsza a mając linkę z MR-a dzieje się tak jak napisał Borys