MotoNews.pl
6 RS2000 z LPG (sekwencja) - jak to chodzi ?? (153149/280) - PT
  

RS2000 z LPG (sekwencja) - jak to chodzi ??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jw.
Jak RS znosi LPG , mam na myśli tylko i wyłącznie instalację sekwencyjną ?

  
 
^^
  
 
może na LPG-forum pytać
tam ludzie
nie wstydzą sie gazu , że go posiadają !
  
 
Cytat:
2006-07-18 22:44:51, KAMILA_Z_USTRONIA pisze:
może na LPG-forum pytać tam ludzie nie wstydzą sie gazu , że go posiadają !



moze i tak ... a może nikt nie ma sekwencji to się nie chce wypowiadać
  
 
A co ma ci ktoś napisać
- że ktoś kto projektowął ten silnik nie myślał o gazie
Dobra instalka i bedziesz śmigał
-pewnie ze 3000 zł
- renomowany zakład
- hamownia przed instalką i po
- odpowiednie kable + świece
- .........
i napewno bedzie git ???
czemu ma być coś nie tak !!!
  
 
Cżyżby kombi RS?
  
 
Cytat:
2006-07-18 14:36:52, mss pisze:
jw. Jak RS znosi LPG , mam na myśli tylko i wyłącznie instalację sekwencyjną ?


Sekwencja może chodzi i dobrze choć sam nie testowałem. miałem zwykły i odłączyłem go po 5tyś bo mnie szlak trafiał a wydawać 3 tys w auto 13 letnie jakos mi sie nie uśmiecha

-----------------
Rządu niespełnione obietnice - temat zastępczy kibice!
  
 
Ja mam sekwencje chociaz jezdze dopiero od piatku i samochodzik bardzo ladnie jeździ nie widze rożnicy pomiedzy benzyna a gazem. gaz zakladany w czekram BRC
  
 
dla mnie jak ktoś chce tanio jeździć to kupuje diesla, jak chce szybko i troche drożej to kupuje TD , takie moje zdanie przy obecnych cenach.
  
 
kurcze kupic RSa i zamontowac gaz to troche jak kupic dziurawe wiadro... chce jezdzic tanio biore malej/sredniej pojemnosci silnik i montuje gaz chce miec powera to kupuje duzy silnik i nie mysle o stracie mocy ... Jezeli jestes juz bardzo zainteresowany zalozeniem gazu (wizja tanszego tankowania) to poprostu go zaloz, napewno bedzie taniej a moc jaka bedzie taka bedzie - napewno bedzie mniejsza. Jak zalozysz naprawde cos drogiego w bardzo dobrym zakladzie to nie bedzie tak zle... Na Twoim miejscu nie montowalbym gazu...
  
 
z tego co wiem to na dobrej instalce sekwencyjnej i dobrym programie mozna wyciagnac wiecej mocy niz na benzynce... tylko nie wiem jak to w escortowym 2.0 wyglada.
  
 
Ja u siebie widze minimalną różnice choziaż nie mogę tego jeszcze potwierdzić bede wracał z pracy to przetestuje i napiszę czy jest widoczna różnica czy nie/
  
 
Cytat:
2006-07-19 00:10:40, Kajteknr1 pisze:
dla mnie jak ktoś chce tanio jeździć to kupuje diesla, jak chce szybko i troche drożej to kupuje TD , takie moje zdanie przy obecnych cenach.



... przy obecnych cenach jak ktos chce szybko i tanio jezdzic to wlasnie kupuje bene z lpg

-----------------
loża rządzi, loża radzi, loża nigdy Cię nie zdradzi..
Elitarna jednostka specjalna "Loża szyderców"
  
 
Cytat:
2006-07-19 00:20:18, kormoran pisze:
kurcze kupic RSa i zamontowac gaz to troche jak kupic dziurawe wiadro... chce jezdzic tanio biore malej/sredniej pojemnosci silnik i montuje gaz chce miec powera to kupuje duzy silnik i nie mysle o stracie mocy ... Jezeli jestes juz bardzo zainteresowany zalozeniem gazu (wizja tanszego tankowania) to poprostu go zaloz, napewno bedzie taniej a moc jaka bedzie taka bedzie - napewno bedzie mniejsza. Jak zalozysz naprawde cos drogiego w bardzo dobrym zakladzie to nie bedzie tak zle... Na Twoim miejscu nie montowalbym gazu...



kormoran: dobra instalka sekwencyjna i przede wszystkim dobrze ustawiona to moc równa mocy seryjnej, takiej której juz nie masz w paruletnim aucie...

mss: znałem gościa, który do kombi wpakował silnik od RS 2000... auto na sekwencji LANDI śmigało zajefajnie, nie było żadnego muła i tym podobnych akcji!!! Ale miał jakieś problemy podczas zakładania instalki, regualacja trwała 2dni, ale jak ustawili tak jezdził i jezdził... nie wiem co dalej, bo się wyprowadził i nie mam z nim kontaktu!!!

  
 
mss
-dowiadywałeś się gdzieś ( w zakładzie gdzie możesz wstawić gas - auto na hamowni sprawdzić -w jednym zakładzie )
- ciekawi mnie
ile to by kosztowało w takim zakładzie ?
  
 
ja mam SGI ale w swoim 1,6 ZETEC - przejechane juz na LPG ponad 80kkm , i tak z ciekawości pytam jak gaz się sprawuje w RS-ie , bo słyszałem różne opinie

za swoja instalkę ( bigas) zapłaciłem 3 lata temu 4500zł

i jeszcze jedno nie rozumiem takiego gadania ,że jak chcę oszczędnie jeździc to kupuje sobie 1,0 a jak szybko to 2,0 wzwyż
a jak chce jeździć i w miarę oszczędznie i szybko , np. miec dobrą elastyczność podczas wyprzedzania



[ wiadomość edytowana przez: mss dnia 2006-07-19 14:54:47 ]
  
 
katanka o ile dobrze pamietam miala 13cos kucy na lpg
  
 
Cytat:
2006-07-19 14:59:41, kainek pisze:
katanka o ile dobrze pamietam miala 13cos kucy na lpg



Katanki essiego kupił "augi" czy jakoś tak (sorki jak się pomylił) i zaczał zaglądać od kilku dni na forum

no chyba że to nie katanki RS

[ wiadomość edytowana przez: mss dnia 2006-07-19 22:03:23 ]
  
 
Cytat:
2006-07-19 14:53:29, mss pisze:
(...) i jeszcze jedno nie rozumiem takiego gadania ,że jak chcę oszczędnie jeździc to kupuje sobie 1,0 a jak szybko to 2,0 wzwyż a jak chce jeździć i w miarę oszczędznie i szybko , np. miec dobrą elastyczność podczas wyprzedzania [ wiadomość edytowana przez: mss dnia 2006-07-19 14:54:47 ]


Ja mam taki samochodzik, ale zdecydowanie nie jest on oszczędny
Natomiast co raz bardziej przekonuję się do tego, że albo ekonomicznie albo szybko albo diesel i ropa bez VATu.
  
 
Będzie śmierdział i chodził jak kupa.