LOB w prasie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Przy okazji opisywania Omegi jako auta uzywanego w Wysokich Obrotach zostala umieszczona wzmianka o LOB

Wysokie obroty

Skan artykulu znaleziony na forum konkurencji

Przepraszam jezeli w nieodpowiedniej kategorii umiescilem temat i prosze o przeniesienie
  
 
.... a zdjęcia zapodało BMW. Lux
  
 
Nie znasz sie To rzetelnosc dziennikarska jest
  
 
"Ale także miłośnicy ostrej jazdy znajdą tutaj coś dla siebie. Wersje z mocnymi silnikami V6 (3.0 i 3.2 l), obniżone w wersjach "sport" o 15 mm, są naprawdę szybkie."

To jest dobre bardzo mi się podoba, chyba sobie kupię.
  
 
Lepiej kup Vectrę. Widziałem w wynikach że jest prawie tak szybka jak szybka.

-----------------
Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
  
 
O tej piszesz?

Opel Speedster FS FS 70.454 15.126 14.524
Opel Omega Evo 500 15.892 15.43 16.148 15.542
Opel Vectra FS FS 18.84 16.09 15.556

Vectra jest wolna, wolę 147 konnego speedstera jest szybszy.
Ja kupię V6 to zrobie jej dobrze .... wyrzucę V6 i wstawie porządny silnik.
  
 
Cytat:
2006-09-05 20:43:48, PiotrS pisze:
O tej piszesz? Opel Omega Evo 500 15.892 15.43 16.148 15.542 Opel Vectra FS FS 18.84 16.09 15.556 Vectra jest wolna, wolę 147 konnego speedstera jest szybszy.



0,126 różnicy to dla mnie nie jest jakaś kosmiczna różnica.

Ogólnie - wstawianie nieseryjnych gratów i następnie porównywanie się do- oraz wyśmiewanie z- seryjnych aut musi być fascynujące.
Przy okazji - jaki silnik ma seryjne EVO500? Tzn. jaki silnik ma auto które fabrycznie nosi taką nazwę - wg dostępnych materiałów?

-----------------
Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
  
 
Prowo, skomentowałem artykuł, w którym w/g są zawarte bzdury.
Z niczego się nie wyśmiewam, stwierdzam co myślę.
Jeśli masz ochotę napisać/skomentować/dowiedzieć się na temat mojego przejazdu na 1/4 mili zapraszam tu
Póżniej proszę o brawa .
ps. Też Cię lubię.
  
 
A ja skomentowałem komentarz. I już.

A gdzie odpowiedź na moje pytanie?

-----------------
Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
  
 
Poprawiony link.
Zastanawia mnie dlaczego wybrałeś vectrę?




[ wiadomość edytowana przez: PiotrS dnia 2006-09-06 08:25:24 ]
  
 
Cytat:
2006-09-05 21:24:28, PiotrS pisze:
Tu jest historia evo500.



Historia LOB i konkretny model mnie nie interesuje.
Pytanie było ogólne: Jaki silnik (a jeżeli jest ich więcej, to jakieś materiały?) są w seryjnym EVO500? Inaczej mówiąc - jeżeli ktoś widzi / przeczyta o EVO500, to jakiego silnika może w seryjnym aucie oczekiwać? Chyba nie ma ich tak dużo, żebyś nie mógł odpowiedzieć?
W rewanżu oferuję informacje nt. A8/S8.


Cytat:
Zastanawia mnie dlaczego wybrałeś vectrę?



Nie wybrałem. Przypadek.


-----------------
Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec


[ wiadomość edytowana przez: Prowo dnia 2006-09-05 21:52:13 ]
  
 
Nie rozumiem, jest artykuł, są opisane silniki.
Każdy może przeczytać, URG się namęczył. Po co powtarzać.
W Polsce są dwa Evo (o tylu wiem), są też w polsce dwa silniki C30XEI (o tylu wiem). Uważam, iż są to wystarczająco wyczerpujące informacje. Nie mam zamiaru się rozpisywać więcej o evo będących w polsce, moło kogo interesują stare pordzewiałe/psujące się/mało komfortowe auto. Mimo tego jeśli ktoś ma ochotę dowiedzieć się więcej, zapraszam na priv.
I ponawiam coś więcej na temat evo500/1/4 mili to zapraszam do stworzonego wątku przez ze mnie ....dusi.....

Gdybyś zapytał o omegę B, odpowiedziałbym:
W szybko jeżdżącej "tzw. wersji sport(artykuł)", omedze B można się spodziewac silnika v6 o mocy 211 koni wraz z instalacją gazową. Czasmi występują wersja 3,2, niestety jeszcze nie wiedziałem takiej z gazem. Można spotkać też wersje z kompresorem o większej mocy (nie słyszałem o takim w polsce, czas żeby się wyjawił ). W artykule jest napisane: "W silnikach 2.5 oraz 3.0 V6 wymagana jest instalacja wtrysku gazu za 2900-3500 zł. Te silniki dobrze tolerują eksploatację na autogazie."
Co większość użytkowników tego forum poleca.
  
 
No to może kliknij w link, który podałeś jako odpowiedź. Bo ja jakoś nie dostaję żadnego artykułu Urg'a. A potem się oburzaj .
Ale nawet gdyby pod tym linkiem był jakiś artykuł, to nie rozumiem jaki problem w tym, żebyś napisał kilka liter:
C30XEI + ew. inne jeżeli takie były.

Ja tam się nie znam - chciałem tylko potwierdzenia, że auto które nazywa się EVO500 seryjnie (bez wersji przygotowywanych na tor) powinno mieć C30XEI + e. coś. Tyle i tylko tyle - obojętnie czy jest z GB czy z kraju Kiwi, czy w ciapki czy seledynek, czy ma dziury czy też nie.
I żadne inne roztrząsania mnie nie interesują w tym momencie - dziękuję za zaproszenie, może kiedyś.

Za wywód nt B dziękuję / o to nie pytałem - ale może komuś się przyda.

-----------------
Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
  
 
Cytat:
2006-09-05 22:25:58, Prowo pisze:
No to może kliknij w link, który podałeś jako odpowiedź. Bo ja jakoś nie dostaję żadnego artykułu Urg'a.


może TU jest poszukiwana odrobina wiedzy (RENNMOTOR 3.0)...?
  
 
Hmm - prawdę powiedziawszy dręczy mnie taka konkretna wątpliwość:

Czy seryjne, nie przerabiane, na ulicę, nie zmieniane na życzenie kupca EVO500 nieodłącznie związane jest z silnikiem C30XEI jak to podaje 99,9% dostępnych materiałów, czy też może występować z silnikiem Irmscher 4.0 (jak to niby podaje JW, i tylko jego takową opinię udało mnie się znaleźć, aczkolwiek on sam przyznaje że informacji ma mało), czy też jest to wtedy Omega 4.0 24V jak podają inni (np. EVO500.net, EVO500.de), czy jeszcze co innego?

I mały quiz poza tematem: Czy jeżeli do A8 włożę silnik z S8 to będę mógł mówić, że mam:
a) A8
b) S8
c) A8 z silnikiem S8
d) S8 z budą A8
e) żadne z powyższych / więc co?

Nagrody za odpowiedzi nie będzie


-----------------
Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
  
 
Klinknełem w link - Link poprawiony.
Urg się nie myli.

Nie uważam, iż moje auto (czy też ja) jest/jestem na tyle ważne/y aby toczyć o tym dysputy.

ps. Prezenter w toruniu pytajac się o auto (1 pytanie czy to lotus .) dostał informacje iz mam ponad 200 koni na kołach. Niestety nie mam wykresu i nie mam zamiaru tego udowadniać.
  
 
To ja wezme udzial w konkursie:

Odpowiedz c)



  
 
Hehehe - Piotr, nie wiem dlaczego wciąż odnosisz moje pytanie do siebie.

Kilka razy wyraźnie zaznaczyłem, że pytanie ma charakter ogólny(jeżeli chodzi o konkretny pojazd), i jest bardzo konkretne (jeżeli chodzi o wątpliwość) - a Ty jak nie o 1/4, to o B, albo o swoim EVO.

Nie chcesz jasno odpowiedziedzieć, to nie. Wydawało mnie się że to Ty jesteś specem największym tutaj od EVO. Ale może te literki / cyferki w oznaczeniach silnika mają jakieś kabalistyczne znaczenie i lepiej ich nie wywoływać? A może nie wiesz? A może co innego?

Tutaj jest przykład bardzo konkretnej odpowiedzi na konkretne pytanie, bez opowieści ubocznych: Pytanie - Odpowiedź - Dziękuję:
Q & A
I czegoś takiego oczekiwałem.
Tak czy owak - ja też już dziękuję : tyle postów a dalej nie wiadomo. Szkoda czasu.



-----------------
Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec



[ wiadomość edytowana przez: Prowo dnia 2006-09-06 12:16:52 ]
  
 
c)

rzondam piwa w nagrodę
  
 
Tak mnie się wydawało, że pytanie będzie za łatwe, więc z góry zastrzegłem że nagród nie będzie. W każdym razie oficjalnych

Właściwie, to quiz powinien mieć taką treść (dodane słowo: oryginalne):

Czy jeżeli do A8 włożę silnik z S8 to będę mógł mówić, że mam:
a) oryginalne A8
b) oryginalne S8
c) oryginalne A8 z silnikiem S8 - czyli jednak z drugiej strony jakby nie oryginalne
d) oryginalne S8 z budą A8 - uwaga jw.
e) żadne z powyższych / więc co?

Nie chcę nic sugerować, ale mnie podoba się odpowiedź d)


-----------------
Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec