MotoNews.pl
  

Problem z rozroznieniem sond

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Podlaczam do kompa auto i mi pokazuje ze walnieta jest sonda numer 2 stoi na 400-500mV, ale nie wiem ktora to jest stojac przed maska i patrzac w kierunku tyłu auta z prawej czy lewej strony a nie moge ich rozpiac zeby sprawdzic ktora nie podaje napiecia, a ten chrzaniony komp nonstop wyswietla kod 89 i tryb awaryjny grrrrrrrrr.

aha silnik to 2.5V6

[ wiadomość edytowana przez: booreck dnia 2007-06-01 19:44:38 ]
  
 
to ta po stronie kierowcy, hi hi...
  
 
jestes pewnien? bo wymienilem u mechanika na nowa Bosch i dalej to samo, ten sam blad numer 89 (grzalka sondy lambda - niskie napiecie) a ta druga chodzi normalnie od 200-800mV.
w silniku x25xe sa 2 sondy.
  
 
sonda I rząd cyl 123 (stona pasażera), sonda II rząd cyl 456. Może była dobra, a nie ma zasilania grzałki???
  
 
zanim zaczniesz wymieniać sondy - sprawdź wiązki przewodów !!! Szczególnie połączenie w samych kostkach. Większość gnije i tyle -standardowa usterka. Gdybyś poszukał w archiwum wiedziałbyś od razu



[ wiadomość edytowana przez: Res dnia 2007-06-02 18:01:34 ]