KLIMA-ZAWÓR ROZPRĘŻNY

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
CZY WIE KTOŚ JAK DOSTAĆ SIĘ NAJSZYBCIEJ DO ZAWORU ROZPRĘŻNEGO?
wSZYSTKO MI DZIALA, OPDPOWIEDNIA ILOŚĆ CZYNNIKA, CIŚNIENIA DOBRE ALE RAZ W ŚRODKU WIEJE ZIMNYM A RAZ NIE. MAM ZWYKŁĄ KLIME.
DARIO
  
 
Ja sprawdziłbym, czy oba wentylatory się załączają. Jeśli jest walnięty czujnik w jednym, to może powodować włączanie i wyłączanie klimy samoczynnie. Miałem tak w Citroenie Xsara, wymieniłem czujnik i działało. Chyba, że w Omie to co innego...
  
 
Wentylatory oba działają. Pozatym to nie klima się wyłącza. Ona cały czas działa, sprężatka chodzi cały czas. Tylko raz leci zimen a raz normalne powietrze.
  
 
U mnie był ten sam efekt, a rozwiązaniem był czujnik, który załączał jeden z wentylatorów, nie wiem co w omie może to powodować...
  
 
Sprawdzałem klime manometrami, wszędzie jest obieg dobry, nic nie jest zatkane, ciśnienie sprężaka daje cały czas dobre, wentylatory klimy chodzą oba, a dzisiaj to już wogóle nie chłodziła.
  
 
Odgrzebałem post bo mam pytanie .
Sprawa wygląda tak :
x25xe klimatronik ,dzisiaj byłem u klimatologa bo słabo chłodziło
okazało sie że było troche za mało czynnika ale po nabiciu bez zmian
niskie ciśnienie ok4-5 wysokie 11-12 ,gościu powiedział że za mała różnica ciśnień przyczyną może być uszkodzony zawór rozprężny.
Znacie jakiś sposób nz sprawdzenie ,jeśli nie to może jakieś sugestie?
(sprężarka sprawdzona )
z góry dzieki
  
 
hmm odgrzebalem post bo tez mam problem z zaworem rozpreznym i cos mi wyglada ze trzeba zdjac cala deske zeby sie do niego dostac.Czy dobrze mysle ???
  
 
NIE da sie to na szczescie w wersji europejskiej wykonac na zamontowanej desce.W angliku sie nieda.Aby to ustrojstwo wymienic sciagac nalezy oslone nog i odkrecic 6 srub torx na wymienniku ciepla klimy wtedy odkrecic srube rurek na przegrodzie pod maska nastepnie 3 srubki na zaworze i po sprawie zlozyc jest trudniej
  
 
rzeczywiscie udalo sie ,czyzbym musial cos wziasc na uspokojenie jak bede dokrecal .
  
 
Cytat:
2006-07-18 20:48:50, SENATOR pisze:
NIE da sie to na szczescie w wersji europejskiej wykonac na zamontowanej desce.W angliku sie nieda.Aby to ustrojstwo wymienic sciagac nalezy oslone nog i odkrecic 6 srub torx na wymienniku ciepla klimy wtedy odkrecic srube rurek na przegrodzie pod maska nastepnie 3 srubki na zaworze i po sprawie zlozyc jest trudniej



Senator mógłbyś wrzucić fotki
  
 
Czy ktoś próbował tego specyfiku?
http://www.allegro.pl/item204397925_uszczelniacz_klimatyzacji_klimy_134a_r134a.html
Pytam, bo mam mały wyciek 300-400 gr. przez pierwsze 3 miesiące od uzupełnienia czynnika. Nieszczelność jest gdzieś w kabinie bo wężyk odprowadzający w świetle UV jest lekko zielonkawy. Test podciśnieniowy około 1,5 godz nie wykazał rozszczelnienia, ale po 3 miesiącach coraz słabiej chłodzi.