Odłączenie EGR w 1.8D

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy zeby odłączyć EGR w 1.8 D wystarczy ze zdejme ten wężyk i zarówno wężyk jak i siłownik zaślepie? Czy raczej trzeba zrobic cos wiecej? Dlaczego ten węzyk idzie do pompy paliwa?
Arhiwum przekopałem ale dla pewnosci wole zapytac.

  
 
Ja to zrobilem tak:
odlaczylem wezyk od egr'a i zaslepilem wolne przylacze w elektrozaworze.
  
 
Zawór recyrkulacji spalin.
Wszystko w archiwum, wężyk zaślepić i blaszkami z obu stron zaworu zaślepić żeby nie był cały czas otwarty i nie zanieczyszczał sie niepotrzebnie.
  
 
Cytat:
2007-06-17 11:34:59, Kleszczak pisze:
Zawór recyrkulacji spalin. Wszystko w archiwum, wężyk zaślepić i blaszkami z obu stron zaworu zaślepić żeby nie był cały czas otwarty i nie zanieczyszczał sie niepotrzebnie.



Kleszczak co masz na myli pisząc " z obu stron"? Zdejmuje czarny gumowy węzyk od podciśnienia i zaslepiam go, zaslepiam takze miejsce z którego go wyciągłem. Masz na mysli ze cos jeszcze trzeba zaslepic?


[ wiadomość edytowana przez: kaes dnia 2007-06-17 13:21:02 ]

[ wiadomość edytowana przez: kaes dnia 2007-06-17 13:21:29 ]
  
 
Odkręcić zawór i zaślepić go blaszką grubszą(np. z puszki konserwowej) aby spaliny nie dochodziły do niego. Zawór może być zawieszony czyli otwarty(a najczęściej tak jest) to spaliny będą wracać z powrotem do kolektora dolotowego i ponownie dopalać się. Lepiej żeby zamiast spalin w kolektorze było czyste powietrze a o to tu chodzi.