Coś piszczy i nie jest to pasek :(

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Od jakiegoś czasu coś mi piszczy w escorciku. Myślałem że to może pasek klinowy od alternatora ale dzisiaj odpaliłem auto wogule bez paska i tez piszczało. Najgłośniej jest podczas ruszania. Jak jade na dwójce, trójce tez czasami słychać. Na wyższych biegach przy wiekszych prędkościach już nie.

Czy może piszczeć sprzęgło mimo że nie jest w danym momencie wciśnięte? Może łańcuch rozrządu?

Ktoś miał podobny problem w 1.3 mkVI ?
  
 
a może jakaś rolka a nie pasek? Mi tak piszczało, nawet po wymianie klinowego i winna była rolka.
  
 
Napinacz łańcucha, pompa oleju... Trzeba się dokładnie wsłuchać i zlokalizować źródło hałasu.
  
 
A Mi piszczala pompa wspomagania. Tak jak wyzej, wsluchaj sie np na jakims kanale i wtedy wiesz wszystko. U mnie po wymianie pompy bloga cisza.
  
 
Wspomaganie raczej odpada bo go nie posiadam Próbowałem to zlokalizować ale qrcze strasznie ciężko
  
 
ja zobaczylbym na twoim miejscu rolki od alternatora tez mozliwe ze to one ....
  
 
Mam taki sam problem w MK6 94r 1.6 16V, tez od pewnego momentu cos mi skrzeczy, jakby sie cos ocierało, byłem u mechanika i powiedział ze pasek na alternatorze, tylko teraz mam dylemat jaki kupic, bo podobno sa dwa rodzaje i roznia sie w miesiacach, jak sprawdzic ktory to m-c,

Z góry Dzieki za pomoc
  
 
a mi tak piszczała pompa wodna
  
 
piszczy przy zimnym silniku, jak sie rozgrzeje jest ok, mechanik mi powiedział ze to pasek, no zobaczymy;/ tylko po czym sprawdzic jaki to miesiac?
  
 
w numerze VIN chyba jest miesiąc z tego co kojarzę..

"Jedenasty i dwunasty znak w samochodach FORD

VIN: 1G1YY21P2E5999999

Daty produkcji (Rok/miesiąc) Cyfra 11 = rok, Cyfra 12 = miesiąc"

klik

na samym dole stronki pisze

pozdrawiam
  
 
Cytat:
2007-04-18 14:18:13, quench pisze:
Wspomaganie raczej odpada bo go nie posiadam Próbowałem to zlokalizować ale qrcze strasznie ciężko




jak jest na luzie i dodajesz gazu to się nasila ten pisk...? ja kiedyś tak miałem przy przepustnicy... odkręciła się jedna z czterech nakrętek które ją trzymają... i w tym miejscu wessało uszczelkę... i tak przeraźliwie gwizdał i piszczał że w środku nie dało się wytrzymać...
  
 
kup specjalny srodek w sprayu do pasków mklinowych, popsikaj i sprawdz czy pomoze... Jeszcze moze lozysko na napinaczu piszczec (najlepiej to zlokalizoweać piszcxzenie i dopiero wtedy wziąć si do napraw
  
 
Podepnę się do tematu. Mi też coś piszczy od dłuższego czasu.. Jak odpalam to jest ok przez jakiś czas i potem zaczyna piszczeć. Często pokrywa się to z włączeniem świateł. Co do akku to jest dobry więc ładowanie mam. Wydaje mi się że to coś w okolicy paska alternatora.. I cichnie powyżej 2500obr/min. Pasek naciagnięty więc co? Jak zlokalizować co to jest samemu? Na ucho się da?? Przecież tam jest rolka obok rolki..