| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Edmund_Dantes LOB SYMPATYK OPEL OMEGA Gorzów Wlkp. | 2004-12-24 16:09:32 Miałem kiedyś VOLVO 244 D i miałem podobny problem ( olej do wody )
1. Najpierw wymiana uszczelki ( lipa) 2. Planowanie głowicy + nowa uszczelka ( lipa) 3. Remont głowicy ( Fachman zapewniał że juz git) lipa 4. Okazał się strzał w bloku pomiedzy płaszczem wodnym a kanałem olejowym Teraz koszty 1. uszczelka + robota 300,00 zł 2. planowanie + uszczelak +robota 350,00 zł 3. remont głowicy + uszczelka + robota 1000,00 zł 4. Używany silnik + wymiana + robota 1500,00 zł Gdyby nie fakt że samochód dostałem w spadku to nigdy nie władowałbym w niego tyle kasy ( notabene sprzedałem go w grudniu zeszłego roku za 4000,00 zł no słowem zrobiłem kokosowy interes Pozdrawiam Edmund Dantes |
k27 omega B już nie tera ... suwałki | 2004-12-25 09:25:59 witam myślę, że jeżeli nie pomogła wymiana uszczelki i planowanie głowicy to niestety taniej będzie poszukać innego silnika.
świąteczne pozdro z Suwałek k27 |
BodzioMV6 MV6 Toruń | 2004-12-25 11:13:37 A ja obstawiam na pekniecie glowiczki olejowej(do niedawna nawet nie mialem pojecia ,ze cos takiego jaet w silniku.Jesli wymieszalo Ci sie w obie strony tzn olej do plynu i plyn do oleju to odradzam dalsza jazde.Wyjscie awaryjne tzn. wstawienie aluminiowej rurki o odpowiednim przekroju to maly koszt i wytrzyma na lata a wymiana na oryginalna to juz koszt okolo 1300ZL. |
BodzioMV6 MV6 Toruń | 2004-12-25 11:33:43 Ale skad pewnosc ,ze pekl ci blok,nochyba ze jezdziles dosc dlugo z walnieta chlodniczka olejowa to wtedy upssss. |
Anonymous Niezarejestrowany | 2004-12-25 12:23:49 nie no czegos takiego nie było. Czy moze byc jakas inna mozliwosc oprócz pekniecia bloku, miseczki olejowej ? ps. dziekuje za pomoc |
BodzioMV6 MV6 Toruń | 2004-12-25 17:04:53 Jeszcze raz powtarzam ,ze skoro nie masz stwierdzonego pekniecia bloku to wyjmij chlodnice olejowa i upewnij sie czy to czasem nie jest ta przyczyna.Dlaczego chcesz od razu wuwalac silnik na smieci.
PS Jesli nie wiesz gdzie sie ona znajduje to ci podpowiem ze dokladnie po srodku twojej v-ki, pod ta plastikowa obudowa o ile masz silnik V6 (u mnie ecotec)albo zapytaj jakiegos fachure.U mnie byl dokladnie ten sam objaw,tyle ze olej poszedl w uklad chlodniczy ale po wstawieniu podrobki chlodnicy ktora sie okazala felerna wymiana nastapila w obu kierunkach i wtedy to juz byl wiekszy problemik. |
BodzioMV6 MV6 Toruń | 2004-12-25 17:08:51 Oczywiscie nie zainwestowalem w nowa a to dlatego ,ze moj znajomy z serwisu opla dorobil w to miejsce troche powykrecana rurke z aluminium i bylo po problemie.Jesli nie jezdzisz zbyt forsownie w trudnych warunkach(wysokie temperatury )to bedzie dzialala przez dlugie lata. |
mario26DR Limo Long Vehicle Gdynia | 2004-12-25 17:10:52 U mnie w busie padl blok,wygial sie tak,ze przy prostej linijce bylo widac ,uwaga dobre 1,5mm.hihi,bloki tez pekaja,a ze v6 w oplach nie sa za dobre,czemu bmw odeszlo od nich i wrocilo do rzedowek? |
BBronx Opel Omega B 2,5v6 Parczew | 2004-12-28 17:07:52 a czy napewno w 2,5 tez jest taka chłodniczka? |
Anonymous Niezarejestrowany | 2004-12-28 23:17:34 w sumie głupie pytanie zadałem, na 100% jest... |
Anonymous Niezarejestrowany | 2004-12-28 23:25:55 no w sumie głupie to 2 blizniacze silniki tyle ze róznią sie objetością tłoka |