| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
miklo DEADSOUL V6 w autobusie Warszawa | 2005-03-18 12:38:16 Skoro zadałeś sobie trud przejżenia iluś tam postów na dany temat, to chyba wyrobiłeś sobie już jakieś zdanie? Zauważyłeś na pewno dużą rozpiętość w opiniach. Spodziewasz się, że nagle pojawi się Wszechwiedzący i sam autorytatywnie rozsądzi, co jest prawdą, a co fałszem?
Ja nie mam gazu z dwóch powodów: - za mało jeżdże i mi się po prostu nie opłaca - dużo jest głosów, że są jednak problemy z gazem i nie chcę ryzykować Musisz spokojnie przeanalizować sytuację i podjąć decyzję. Zauważ, że kilku użytkowników z gazem jest bardzo zadowolonych. Możesz do nich pisać na priv, kontynuować starę wątki itp. Możliwości na zgłębienie wiedzy jest sporo. Jednak na tak postawione pytanie raczej nie znajdziesz satysfakcjonującej odpowiedzi w jednym zdaniu. Ostatnio zgłosił się do mnie pewien facet twierdzący, że z powodzeniem radzi sobie z instalkami II gen do V6 Opla. Szczegóły mam w nadesłanym przez niego PDFie - niestety po włosku. Mogę Ci podesłać emailem wraz z kontaktem do tego gościa. [ wiadomość edytowana przez: miklo dnia 2005-03-18 12:40:49 ] |
BBronx Opel Omega B 2,5v6 Parczew | 2005-03-18 12:49:48 hm temat studnia..... wiekszosc osób twierdzi ze do vki nadaje sie tylko i wyłacznie sekwencja.... chociaz to prawda ze u niektorych II generacja chasa całkiem ładnie, są w klubie osoby które maja 2,5v6 na II generacji :] miklo, mozesz i mi te schematy przesłac? bartek.br@poczta.fm dzieki z góry :] |
viper888 Opel OMEGA Dąbrowa Górnicza | 2005-03-18 13:56:20 Witam...
Ja mam 3.0 V6 z 97 roku zreszta od niedawna i załozyłem fakt faktem sekwencje ale śmiga super na gazie juz 240 jechałem choć w momencie kiedy osiagnołem tą prędkość musiałem zacząć chamować takze nie wiem czy to max..ale jestem super zadowolony (zapomniałem dodać skrzynia manual )) pozdro |
typ Rzeszów | 2005-03-18 14:20:31 viper888 - to moze tak jak zaproponowałem - napisz jakiej firmy masz ta sekwencje... |
psinthos LOB NET MEMBER SternenFlotte Warszawa | 2005-03-18 15:06:43 A ja dorzuce swoje trzy grosze.
Moim zdaniem, krotko: 1. Chcesz jezdzic tanio - szukaj 2,5TD.
2. Chcesz jezdzic troche szybciej i cicho - szukaj 2,5 V6.
3. Chcesz czerpac radoche z jazdy - szukaj 3,0 V6.
4. Chcesz miec problemy, popsuc auto i wozic ze soba kupe smieci w postacji przewodow, zbiornika etc i eksploatowac auto w sposob niezgodny z jego przeznaczeniem... zakladaj gaz. IMO to najgorsza z opcji. |
3 DEADSOUL e60, Traxxas VXL Warszawa | 2005-03-18 15:09:38 Jestm od ponad roku posiadaczem 2,5 V6 i od ponad 30tyś. km. samochód jest zagazowany.
Jedyny problem V6 jest taki, ze gazownicy musza sie troche narobic aby LPG bylo dobrze zainstalowane. Twierdza, ze w innych autach jest latwiej a w Omedze jest duzo odkrecania i wszedzie trudny dostep (mowa o Omedze B V6). Jesli zalozysz instalke SGI to nie spodziewal bym sie zadnych problemow (tutaj trzeba byc niezlym magikiem aby cos spieprzyc). Natomiast z instalacjami podcisnieniowymi V6 nie chodza dobrze (sa podobno wyjatki). Jesli nie chcesz mieć problemow zainstaluj SGI, jak masz kase to najlepiej holenderskiego PRINS'a. pozdro 3 |
Nixon DEADSOUL Caravan MV6 Warszawa | 2005-03-18 15:17:02
Muszę powiedzieć, że z autentycznym podziwem czytam pochwałę posiadacza ZAWOLI w sprawie PRINSA. Jak widać nie każda liszka... LOB to LOB, nie ma to tamto
pozdr, PRINS Robert |
BBronx Opel Omega B 2,5v6 Parczew | 2005-03-18 16:33:56 http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=30876&c=0&hq=gaz+v6&f=9&m=flat
http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=8353&hq=gaz&f=9&m=flat http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=72690&c=0&f=9&orderby=desc&hq=2,5v6%20gaz&start=20 |
typ Rzeszów | 2005-03-18 16:59:16
dzięki! Czyli da się gazowac
Tylko trzeba dobrze to zrobic... |
BBronx Opel Omega B 2,5v6 Parczew | 2005-03-18 17:09:13 da sie da.... ja jak bede montował instalacje to tylko i wyłącznie wtrysk, moze nie prins za 6000, cos tanszego ~4500PLN. Wole nie eksperymentować kosztem silnika a co za tym idzie kosztem portfela gaz tak czy tak to oszczedność, a czy zwróci się po 10tys km czy 20 tys km to juz drugorzedna kwestia...
ps. zawsze mozna sprzedać Ome i kupic Poloneza, do niego instalacja kosztuje troche ponad 1000zł... |
Dario Opel Omega Tarnobrzeg | 2005-03-22 10:00:23 witam, troche mnie nie było (klopoty zdrowotne). mam instalacje II generacji, sprawdze nazwe tej instalacji tylko musze do samochodu podejsc bo mam papiery w aucie. Na 90% jest to polska instalacja. TYP, zapraszam do mnie jeśli chcesz sprawdzićjak pracuje na "zwykłej" instalce.
Pozdrowienia |
Dario Opel Omega Tarnobrzeg | 2005-03-23 11:37:27 Już sprawdziłem: LANDIRENZO, Zlatuje mi z włoskiego ![]() |
djgoofy Opel Omega B 2.5 V6 Leszczyny | 2005-03-23 11:52:29 siemka
ja zagazowałem swoję V6 całkiem niedawno. gazownicy wspominali że jest problem z instalką do B - ma ona wymagania. wsadziłem BRC Sequent, dałem 5950 zł i śmiga to świetnie (jak narazie) wspominali też o tańszym cudzie - ok 4500 zł, ale nie gwarantowali jakości i żywotności wszystko wyjdzie w praniu
narty |
Dario Opel Omega Tarnobrzeg | 2005-03-23 13:41:10 Ja mam tą instalkę za 2400 i narazie też nie narzekam. O problemach teżmi opowiadali, ale jak znajdziesz naprawde fachowców (szukać ze świeczką) to każdą założa i będzie dobrze. Takie jest moje zdanie na temat gazowników ![]() |
djgoofy Opel Omega B 2.5 V6 Leszczyny | 2005-03-23 23:03:27
masz rację
jest dobry fachowiec to będzie śmigało
a to że ktoś sporo zapłaci, nieznaczy że będzie dobrze chodziło ja trochę za to dałem i mam nadzieję że będzie ok (narazie tak jest) i odpukać
pozdrawiam |