AA,AB,AF....a może dodać CB?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam uczestników forum.

Temat jest następujacy:
-Dlaczego sprzedawcy samochodów nie podają informacji o zainstalowanym urzadzeniu CB? Czyżby auto mając na stałe (WYWIERCENIE OTWORU !!!!! GDZIES TAM nieraz w rdewiejącej blasze) zamontowaną instalację antenową TRACIŁO NA WARTOSCI? CZY NAPRAWDĘ AUTO PRZED SPRZEDANIEM MA MIEĆ ZDEMONTOWANY (najczęsciej zniszczony) SYSTEM ANTENOWY????

Dlaczego sprzedający nie dolicza do kosztów zestrojonej anteny? - lub dodaje ją do kompletu?? -może dilerzy i autokomisy docenią istotę zagadnienia? Zademonstrój działanie CB!!!!!!!

P.S.
Proszę o wypowiedzi, ja nie zamierzam odpowiadać, chodzi mi przede wszystkim o wywołanie powszechnej dyskusji, by kupujacy zrozumieli wzrost wartości pojazdu. Być może skrót "CB" stanie się standartem w ofertach?
Dlaczego podkreśla np, ...ze pojazd ma autoalarm (nie dopowie że za 30zł a tłumaczy się że ten otwór to zaślepiony po antenie CB?


Przecież wszystko w ofercie mozna przedstawić:
-nie musisz sprzedawać z radiem? nie odpowiada kupującemu cena Twojego radia to.. go pod pachę , .... ale instalacja antenowa, antena ... chyba mozna się dogadać????

-a co Koledzy i Koleżanki o tym sądzicie? może trzeba głosów zmieniających podejście do tego dodatku w aucie i do ofert dodać kolejny skrót "CB"
  
 
Proszę bardzo, moje zdanie jest takie, że nie kupiłbym auta z wywierconym gdziekolwiek w karoserii dodatkowym otworem, a w dachu w szczególności. Dla mnie to jest naruszenie fabrycznej powłoki lakierniczej i potencjalne źródło korozji. I żeby nie wiem jak mnie sprzedający zapewniał że jest zakonserwowane, pomalowane itd., to w dalszym ciągu dla mnie będzie obniżać wartość pojazdu.
Jestem przeciwnikiem dziurawienia oryginalnej blachy niezależnie od miejsca, czy w dachu, czy w komorze silnika.
Jedyny wyjątek to instalacja gazowa, gdzie trzeba przedziurawić podłogę pod rurki, ale już montaż zaworu tankowania powinien być jak najmniej inwazyjny dla blachy.
Pozdro.
  
 
Cytat:
2005-07-25 19:53:04, Perzan pisze:
Proszę bardzo, moje zdanie jest takie, że nie kupiłbym auta z wywierconym gdziekolwiek w karoserii dodatkowym otworem, a w dachu w szczególności. Dla mnie to jest naruszenie fabrycznej powłoki lakierniczej i potencjalne źródło korozji.....



Kol. PERRRZAN!
- podpowiedziałem swój pomysł koledze z autokomisu (sorry nie powiem gdzie bo byłaby to kryptoreklama) i ... autka zaczęły mu schodzić?

  
 
Cytat:
2005-10-07 23:28:52, jux pisze:
Kol. PERRRZAN! - podpowiedziałem swój pomysł koledze z autokomisu (sorry nie powiem gdzie bo byłaby to kryptoreklama) i ... autka zaczęły mu schodzić?



To tylko się cieszyć i... skubnąć kolegę na prowizję od każdego sprzedanego z CB
Chciałeś poznać zdanie i wywołać dyskusję, to się wypowiedziałem
Pozdro.
Ps. Magnes rulez, tylko trza pamiętać o wyczyszczeniu kapcia
  
 
Cytat:
2005-07-25 19:53:04, Perzan pisze:
Proszę bardzo, moje zdanie jest takie, że nie kupiłbym auta z wywierconym gdziekolwiek w karoserii dodatkowym otworem, a w dachu w szczególności. Dla mnie to jest naruszenie fabrycznej powłoki lakierniczej i potencjalne źródło korozji..... Jedyny wyjątek to instalacja gazowa, gdzie trzeba przedziurawić podłogę pod rurki, ale już montaż zaworu tankowania powinien być jak najmniej inwazyjny dla blachy. Pozdro.


No wlasnie kolega sobie jush sam powiedzial. Przeszkadza koledze otwor na antene no ale dziury od instalacji gazowej juz nie??? To takie mniejsze zlo Skoro jest zrobione profesjonalnie i zabezpieczone antykorozyjnie jak 3ba to nie am mowy o zadnych zrodlach korozji...
Pozdrawiam
  
 
Problem z dziurą w dachu to nie problem. Sto razy szybciej zardzewieje Ci podłoga (nawet fabrycznie konserwowana) niż dziurawiony dach. Nie wspominam tu już nawet o dziurawieniu samochodu przez gazowników, którzy często robią to szybko i byle jak
BTW-dla dobrej pracy radia i dalekich zasięgów to magnes jest beee