Prospekty, foldery, fotki, publikacje związane z FSO - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Dwie reklamy z prasy:
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
  
 
Turyn show

  
 
  
 
nie FSO ale warte obejrzenia
  
 
Fajna inicjatywa Niestety nie zasilę Was żadnymi typowymi prospektami. Na początku lat 90-tych dziadek mi przyniósł kilkanaście folderków o FSO, ale ja do dzisiaj nie potrafię poowiedzieć, gdzie je posiałem Za to przesyłam fragment gazetki reklamowej dealera. Myślę, że jest dość unikatowa i będzie dobrym uzupełnieniem kolekcji. Przepraszam za rozmiar, ale gazetka była mocno przewymiarowana (A2).

1999 r.


PS. Jeśli mogę coś zasugerować, to dodawanie opisu do zamieszczonych prospektów (ilość stron - chyba, że jest zeskanowany w całości, rok, itp.) - chyba, że planujecie taki smaczek zamieścić dopiero na stronie klubowej


[ wiadomość edytowana przez: Cytryn_126 dnia 2005-08-15 19:41:01 ]
  
 
z domowego archiwum:

Wewnątrz pieczątka i popis:
GŁÓWNY KONSTRUKTOR
d/s BADAŃ
dr inż. Włodzimierz Sel




-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."

[ wiadomość edytowana przez: OLO dnia 2005-08-16 14:58:04 ]
  
 

Prawdopodobnie 1980r
  
 
Ma ktos , skany tych ?
  
 
1986/87r
  
 
Skany z Auto Katalog 1986 edycja niemiecka (kto by wówczas myślał o Polskiej )


Połączenie FSM z FSO i kompletny brak Poloneza.





Dane techniczne:





Pozdrawiam
Rafał
  
 
Teraz zapuszcam skany z pozycji pt. "Samochody Świata 1991" - teraz edycja polska


Kompletny brak 125p

Dane techniczne:






Pozdrawiam
Rafał
  
 
FSO Polonez 2.0 Turbodiesel
FSO Polonez 1.5 Turbo

swoją drogą to się dziwię ludziom- narzekają,że Polonezy to złom,a jak fabryka oferowała skórę,porządne silniki i reszte wyposażenia za przystępną cenę to nikt nie brał
  
 
Trzeba było od razu mówić, że fragmenty katalogów też można
L'Auto-Journal Nr 14 & 15 (grudzień 1978 ):
  
 

pieknie 3dr w francuskim katalogu ; wzorzec co prawda ale export tej wersji byl widocznie od poczatku planowany
  
 
Cytat:
2005-08-21 21:27:34, stalkerx pisze:
pieknie 3dr w francuskim katalogu ; wzorzec co prawda ale export tej wersji byl widocznie od poczatku planowany



Tak, ten dokument jest czekawy! Polonez mialo miec nazwa Baltic, a tez jest napisany ze Baltic mialo byc 10-15 cm dluzej niz jest. Takze napisali ze samochod dostepne przez tylko pare tygodnie, ale podobno gazeta jest z Grudnia 1978.

Tez czekawy ze 125p mial tam nazwa 125PX.

  
 
Ten 3-drzwiowy ma felgi od 131 z chromowanymi kołpaczkami, krótki zderzak i wycieraczki na reflektorach.
  
 
Cytat:
2005-08-21 21:51:23, Grzech pisze:
Ten 3-drzwiowy ma felgi od 131 z chromowanymi kołpaczkami, krótki zderzak i wycieraczki na reflektorach.



A moze to ten z Norblina??? Raczej tak.
  
 
i z tego co zrozumiałem ( domysliłem się ), miano w 1979 r wyprodukować 400 sztuk 3D Baltik. Mam ten katalog z 1985r i o innych niż 5D się nie wspomina.
  
 
Cytat:
2005-08-21 22:04:08, goldrs pisze:
i z tego co zrozumiałem ( domysliłem się ), miano w 1979 r wyprodukować 400 sztuk 3D Baltik. Mam ten katalog z 1985r i o innych niż 5D się nie wspomina.

Coś źle poczytaliście....
Typowa teoria spiskowa...
Polski Fiat Baltik BĘDZIE zaprezentowany na salonie w Paryżu. Będzie dłuższy o 10-15 centymetrów od Polskiego Fiata ( w domyśle 125 PX). Baltic oznacza po prostu POLONEZA a nie POLONEZA 3D. Pierwsza partia to będzie 400 sztuk...
DF od MR75 we Francji nazywały się PX w odróżnieniu od poprzedników.

  
 
Cytat:
2005-08-21 22:34:47, 4971 pisze:
Coś źle poczytaliście.... Typowa teoria spiskowa... Polski Fiat Baltik BĘDZIE zaprezentowany na salonie w Paryżu. Będzie dłuższy o 10-15 centymetrów od Polskiego Fiata ( w domyśle 125 PX). Baltic oznacza po prostu POLONEZA a nie POLONEZA 3D. Pierwsza partia to będzie 400 sztuk... DF od MR75 we Francji nazywały się PX w odróżnieniu od poprzedników.



Prawda mowisz ze "Baltik bedzie zaprezentowany na salonie w Paryzu" ale przed tym jest napisany ze samochod "zostal prezentowany kilka tygodnia temu w polsce." Takze nie jest napisany ze "bedzie dluzszy o 10-15cm" tylko ze projektowanie Poloneza mialo byc 10-15cm dluzszy ale z powodu tego ze budowany na bazie Duzego Fiata, jest o 10-15cm krotszy niz powinno byc, i dlatego nie wyglada tak balanzowany/rownowazony (?--nie znam slowo po polsku). Chodzi o to ze podzespol 125 jest o 10-15cm za krotki zeby Polonez mial poprawny, eleganzki ksztalt.