Zagazowalem moja Carinke 3sfe przy 294,000km - Strona 5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2007-06-04 15:19:04, Cromm pisze:
Teraz w fugazi reklamują sie ze BRC Q24 z zalozeniem kosztuje 2950zł, swoja droga coraz czesciej zaczynam znowu myslec o LPG bo ceny benzyny znowu mnie rujnują (zreszta nie tylko one). A u Goduli jakike ceny znosne jakies ? Tak sobie mysle jesli mam mocno sparcialy dolot w miescu laczenia z przepustnica to na dzien dobry bede musial do ins. 2 gen. wstawic nowy albo bardzo szczelny ? Dzwonilem wlasnie do Goduli i co .... nie zakladaja do takich jak moje aut instalacji LPG bo stare i nie ma układu samodiag. DOBD.... [ wiadomość edytowana przez: Cromm dnia 2007-06-04 15:28:37 ]



jak to nie ma

to moja starletka ma, Camry ma, a Twoja E10 nie ma coś kolesie chyba nie bardzo... albo ja się nie znam...

do Fugazi nie wiem czy bym się wybrał - ktoś coś kiedyś nadawał na nich na lpg forum że z II gen sobie nie mogli poradzić...

pzdr
  
 
no gosc odebral byl dosc rzeczowy i powiedzial ze do takich starych aut nie zakladają
  
 
a pytałeś o pełnego Sequenta ,czy o 24 ? bo raz mi Godula mówił że nie instalują 24 bo się je do d... stroi mimo że mają w ofercie

pzdr
  
 
Cytat:
2007-05-31 22:30:47, marcinm pisze:
po wymianie reduktora na 1500mbar ( do 170 koni ) jak ręką odjął



Marcin, sprawdź proszę, co masz na naklejce oprócz 1500 mbar - jakiś symbol, nazwa?
Pozdr. P.
  
 
Lot 6LG

s/n 2244

Genius 1500 mbar

więcej nie ma

pzdr
  
 
Dzięki!
  
 
Cytat:
2007-06-04 18:27:23, marcinm pisze:
do Fugazi nie wiem czy bym się wybrał - ktoś coś kiedyś nadawał na nich na lpg forum że z II gen sobie nie mogli poradzić... pzdr



Ja kupiłem od znajomego instalke montowaną przez Fugazi w pugu 605, 3.0.Kumpel pisał że podczas strojenia własciciel dostał pokrywą filtra w miche bo ciągle strzelało w dolot,strojenia nic nie dawały i w koncu sprzed mi cała instalke i dał sobie siana z nimi .
  
 
Mam u siebie w ave gaz II gen. Ostatnio zalozylem inny dolot i przejechalem sie autem bez gazu - nie ten sam samochod :O Chce zmienic instalke. Niestety za konwersje II->IV zaspiewano mi 2500zl. Jak bym zakladal od nowa kosztowalo by mnie to okolo 3000zl. Czy to nie przesada? Za bardzo sie nie oplaca...
  
 
Cytat:
2007-07-06 16:56:17, apac pisze:
[...]Niestety za konwersje II->IV zaspiewano mi 2500zl. Jak bym zakladal od nowa kosztowalo by mnie to okolo 3000zl. Czy to nie przesada? Za bardzo sie nie oplaca...



No cóż... z całej starej instalacji zostaje praktycznie tylko butla
Pozdro.
  
 
Druga generacja to niezły badziew niestety ,ale wychodzi to po jakims czasie od założenia ,bo na początku człowiek sięcieszy jak dziecko ,ze jeździ taniej ,bo na gazie. Znam to z autopsji.Teraz śmigam na benie. My Toyota is fantastic
  
 
No i się stało, moja Carinka jest zagazowana

Instalacja sekwencyjna STAG-300, reduktor Zavoli, reszta Tomasetto. Zbiornik 43l w kole (nie wiem czy nie za mały - 35l wchodzi), ciekawe czy można by większy zbiornik.

Co do kultury pracy, to jestem zdecydowanie pozytywnie nastawiony, chodzi zgrabnie.

Co do spalania się zobaczy.

pozdrawiam,
  
 
Siemka,
czy ktoś z Was słyszał o instalacjach PROTEK TOR
w czwartek gazuje carinke i mam do wyboru KME Diego i właśnie tego PROTEK TORA i wg gazownika jest to bardzo dobra instalacja - w całości włoska i ponoć nie mieli jeszcze żadnej reklamacji
problem w tym że nic w internecie nie ma o tych instalacjach więc raczej się skończy na KME bo jednak to sprawdzona instalka i przynajmniej będę wiedział co mam
experymenty to chyba nie dla mnie
  
 
witam,
troche nieswierzy watek ale przeczytalem z ciekawoscia - bardzo duzo info o LPG do toyek. akurat jestem na etapie kupna ave `98/99 i po dlugich wahaniach zdecydowalem sie ostatecznie na wersje benzynowa + LPG.
mam jednak kilka pytan:

Cytat:
2007-06-05 16:48:58, marcinm pisze:
a pytałeś o pełnego Sequenta ,czy o 24 ? bo raz mi Godula mówił że nie instalują 24 bo się je do d... stroi mimo że mają w ofercie pzdr



- jaka jest roznica pomiedzy pelna sekwencja a 24??
- czy do ave 1 mozna jednak zamontowac g2? czytalem, ze z uwagi na kolektor mozliwa jest tylko sekwencja?
- czy do silnika 1.8 (7A-FE) polecacie to samo co do 2.0 (3S-FE) ??
  
 
chmm....

u mnie (silnik 3S-FE) coś nierówno chodzi na gazie.

przyczyny nie zman, ale mam nadzieje ze cz naidługo dojde do sedna sprawy ... w poniedziałek idzie do serisu wumiana oleju swiec itp ... pozatym na benzynie chodzi na 1300 obrotów na luzie wiec na to tez trzeba popatrzec ...
  
 
Wyjmij mu w końcu tą skarpetkę z gardła
Pozdro.
  
 
Cga - różnica między SQ24 a SQ jest mniej więcej taka, jak między koniem, a koniakiem. Niby i koń i koniak potrafią kopnąć...

SQ24 jeździ, pod warunkiem, że jest dobrze wystrojony, i montażysta nie uczył się na Twoim aucie montować sekwencji.

Przy obecnych cenach wziąłbym jednak pełnego SQ - odjeździsz go za ok. 30kkm, a będzie z nim mniej problemów.

Do 7A-FE nie polecamy gazu, zresztą 1.8 czy 2.0... co za różnica... a 2.0 jedzie

Do wszystkiego można zamontować IIgen, kwestia tylko ile to wytrzyma... :/

pzdr
  
 
Cytat:
2008-01-18 23:52:19, Perzan pisze:
Wyjmij mu w końcu tą skarpetkę z gardła Pozdro.



dzisiaj wyjeta ... i posłana do serwisu jakos mi sie wydaje ze ze bez tej skarpetki cus lepiej ... i nie gasł przy 40-50 km/h bo wiecej nie sie nie udało rozpedziec na sadeckich arteriach
  
 
Ja się tam nie dziwię... jakby mi gardło zafoliowali, to teżbym nie chciał zbyt szybko chodzić

Do serwisu na zawory poszła

pzdr
  
 
Cytat:
2008-01-22 01:00:04, marcinm pisze:
Do serwisu na zawory poszła



poszla poszła ... a i juz przyszła

wiecej na:
http://www.toyotaklub.org.pl/forum/index.php?topic=17613.new#new
  
 
nie wszyscy maja dostęp do tego tematu :/ trza sie zalogować/zarejestrować.