Amortyzatory - Strona 11

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
no to stefan masz problema, sprobuj wywalic calą tą szpilke i skrecic poduszke sruba i nakretka...
  
 
jedyna opcja.

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
jeden problem... w kancie jest dookola gniazda sprezyny profil - wzmocnienie a co za tym idzie raczej nie zalozysz szpilki bezposrednio do odpowiedniej blachy, a za wiercenie przez ten profil i wpakowanie sruby na wylot nie recze, wolalbym zdjac to mocowanie, chyba byl tam dostep od srodka wtedy
wywiercic w miejscu urwanej szpilki dziurke, wsadzic srobe od srodka i złapac spawem tyle zeby sie nie krecilo od gory, a zeby dalo sie mocowanie amora przykrecic, tak ja to widze.
  
 
ku#wa!
  
 
Ja u siebie miałem zerwany gwint. Uciąłem srubę, nawierciłem to co było na wylot, wstawiłem od spodu nową srubę, złapałem przez otwór amora Migomatem lekko, załozyłem amor, poduche, skreciłem i jest Git !
  
 
no własnie trzeba mieć Miga do tego
  
 
witam

panowie mozecie mi wyjasnic

czy amortyzatory tyl do poloneza caro
http://allegro.pl/amortyzator-amortyzatory-polonez-caro-atu-plus-i4922831036.html

a poloneza trucka
http://allegro.pl/amortyzator-amortyzatory-fso-polonez-truck-krakow-i4885024371.html

róznia sie Dlugoscia i skokiem

czy tylko charakterystyka
pozdr