Amortyzatory - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
podobnosą lepsze od monroe sensatrac, mam zamiar je założyć , o spostrzeżeniach poinformuję.
  
 
ja zrobiłem na nich jak dotąd 40000 km i moim zdaniem są bardzo dobre (mam je na przedniej osi)

jako ciekawostkę dodam, że na tyle mam jeszcze oryginały z Krosna z przebiegiem 100000 km i wykazują sprawność 78-80% (badanie na ścieżce Carman)
  
 
Panie i Panowie rozumiem iż to nie są Bilisteyny, ale mam nadzieje iż sa lepsze od standartowych (tylko teraz pytanie o ole są lepsze).
  
 
na moje oko i czujniki w "ścieżce zdrowia" są o około 30% żywotniejsze sadząc po zużyciu
  
 
Osobiście byłem nimi krótko zadowolony.Szybko się zużyły.Może trafiłem na jakąś felerną serię.Teraz mam Bilsteiny i to jest dopiero jazda .

Od standardowych napewno są lepsze.Sam zresztą się przekonasz.
  
 
Najlepiej utwardź seryjne olejowe. Koszt to ok. 40zł za sztukę a jak gość ci zrobi takie na KJS-y to jest dopiero frajda.
  
 
Janio dobrze gada! Najlepiej i najtaniej utwardzic olejowki
  
 
a zrobia to od reki czy trzeba czekac? Aha i czy mozna podjechac tam samochodem i mi to zrobia czy musze wyciagac amorki??? a jak moge podjechac samochodem to ile mnie to bedzie kosztowalo???
  
 
Witam
Pojechalem sobie ostatnio na kontrole amortyzatorow i mam takie wyniki:przod ok.65%, tyl ok. 55%.Jak sadzicie ile jeszcze na nich pojezdze bo przejechalem juz 75 tys.km.Ponoc w normie sa do 20 %.
Pozdrawiam
Bartek
  
 
20% ? Według moich danych aby przejść przegląd trzeba mieć sprawność 50% - kumpel miał w którymś sprawność tłumienia 49% i długo dyskutował z panem diagnostą... Ale są stacje, które nie badają sprawności amorków w ogóle. A twoje amorki i tak długo służą.
  
 
jak znajde papiery to wam powiem jakie sa dobre na pewno 50 % to zawyzona wartosc jeszcze zalezy jaka metoda mierzone czu BOGE czy EUSMA
nie pisze nic takiego na papierze??
czy masz w ogole wydruki ??
Jak na razie to ja stwierdzam (z pamieci ) ze do 40% procent to na pewno mozna (granicznie niebezpieczne dla zycia to 20% - z tego co pamietam-EUSMA)
Jak pracowalem na stacji to podjezdaly i takie co nawet tych 20 nie mialy
a co do tego ze ktos tam gdzies tam nie chcial podbic bo zabraklo 1 punktu to wierze jak w bajke o zelaznym wilku
Jezeli chcecie wiedziec to powtarzalność wyników jest z dokładnoscia do kilku punktów pomiarowych.
a na przyszlosc zeby lepiej wypadly badania amortyzatorów to wystarczy popuscic powietrza z kól
Jak myslicie jak wypadl VW T4 z kólkami napompowanymi do 7 atm??? a amorki mial noweczki
Otóz wypadł tak ze na upartego mozna by go bylo nie wypuszczac z zakladu
a co do panow diagnostow to penie mieli szerokie gardla wzglednie kieszenie i pewnie im do czegos brakowalo


Uff ale sie rozpisalem
  
 
ile kosztuje komplet Delphi Dualcontrol???
bo normalne kosztują 310-340zł.A też przymieżam się na wiosnę do wymiany.Chyba że naprawdę warto utwardzić.
  
 
Warto utwardzić
  
 
odnosnie amorkow z Tylu, po wymianie ich wymienilem tez te gumowe podkladki bo stare byle troszke zagniecione, ale niestety cos mi popiskuje niewiem czy to te gumki czy amorki a moze cos przy montarzu zle zrobilem ale niema tu chyba jakis specjalnych regul, moze sie myle i ktos mnie oswieci?
  
 
U mnie ćwierkało z przodu kiedyś podczas skręcania kół... pojechałęm do serwisu, a tam mi facet WD40 potraktował gumy i było po piszczeniu... ponoć to typowe w Poldkach więc spróbuj.
  
 
bede musial to zrobic

a na gume niema zlego wplywu wóde-40?
  
 
W ASO powiedzieli mi dosłownie tak: "Normalnie jak jest mokro, czy cuś, to te gumy nie ćwierkają, bo woda je smaruje... ale gdy jest mróz, lub sucho, to wystarczy psiknąć WD-40 lub innym i po sprawie."

Sam nie wiem co o tym sądzić... ale u mnie pomogło i strat w gumie nie było... a WD szkodzić Ci będzie dla gumy i to niejednej gdy posmarujesz nim klocki kamulcowe

Poza tym zawsze możesz się szarpnąć na jakiś silikon w sprayu specjalnie do gumy, czy cuś, ale czy naprawdę warto wydawać tyle kasy??? U mnie wystarczył WD-40.

  
 
Podobno WD rozpuszcza resztki gumy, kiedyś spróbowałem użyć go do gumy w drzwiach - póki mokre - OK, po wyschnięciu guma sprawiała wrażenie nadtopionej
  
 
W zaprzyjaźnionym sklepie motoryzacyjnym zamówiłem dziś amorki na tył KAYABA po 70 zeta za sztukę (normalnie w sklepach chcą po ok. 95 zł/szt.). W innych sklepach za Krosno DuoControl chcieli od 77 do 87 zł, więc wybór padł na "Made in Japan"

Jakby ktoś chciał w tej cenie, to mogę załatwić: przód/tył po 70 zł/szt. (ewentualne zamówienia proszę na priv)
  
 
A czy można utwardzić raz utwardzone amorki??