Jak sie jedzi zima po sniegu poldkiem?? - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
no ja wlasnie na zimowych poki co... ale jusch niedlugo beda letnie moze nawet 17? kto wie..
  
 
17 '' - masz na myśli bmk-ę ?
  
 
no przeciez... fiat po perwsze nie zasluguje na taka wioche a po drugie przeciez jest juz prawie sprzedany
  
 
A tak zapytałem , aby coś zagaić
  
 
tzn rozkrecic forum? hahaha
  
 
Znaczy zwiększyć frekwencje
  
 
witam coś śniegu w tym roku niema a ja hce sprubować bączki i drifty a czy moze ktoś mi powiedzieć jak się robi te zeczy na sniegu i piasku.
  
 
Megaman jeżeli masz auto to pewnie bardzo dobrze wiesz jak to sie robi

pedał w podłoge, skręt kierownicy w wymarzoną storne i heja (zważając przy okazji cobyś nie rozgrzał swojego rumaka za bardzo-byłem świadkiem kiedyś takiego czegoś)


a tak wogóle dobry ręczny, szeroka ulica, troche "wilgości" pod kołami i wystarczy
pozdro

ps.drift to jest sztuka którą sie uczy czasem bardzo długo. to że ktoś jedzie bokiem przez chwile to nie znaczy ze umie driftować sztuką jest tak jechac np.jakies okrążenie:0


chyba się ze mną zgodzicie Panowie/Panie ??

[ wiadomość edytowana przez: arek83 dnia 2007-01-04 19:41:20 ]
  
 
No w sumie tak mam fajną miejscówkę Kiedyś było tam lotnisko teraz jest to przykryte twardą ziemią i jest małe błoto próbowałem robić coś na 1 ale tylko dupą rzuca a nierobi bączków jechałem autem do dechy 2 i skręcałem letko w prawo i lewo i tylko letki zut raz był może powinnem zaciągnąć ręczny jak go zaciągam i mam sprzęgło naciśnięte to hamuje do końca.Wiem że coś wiesz powiedz mi coś plizka coś na początek.
  
 
na początek powinienieś sie nauczyc wychodzić z poślizgu to jest podstawa.

popróbuj pare razy ręczny przy niewielkiej prędkości i powrócic do narmalnej jazdy.

szczerze mówiąc to do driftu jest potrzebny naprawde mocny silnik, dobre opony-niski profil, obniżone zawieszenie,twarde-pewnie wiesz że polonez się przechyla na zakrętach

nie tylko umięjetności ale także i naczym jeżdzisz decyduje o dricie.
  
 
Mam poloneza caro gaźnikowego z roku 91 po tuningu np ma w sobie filtr stożkowy silnik już hyba AB z tej serii nie wiem czy z AA.I co nadaje się
  
 
pamiętaj tylko że Polonez nie lubi za bardzo obrotów
jak go będzie trzymał cały czas na dużych to wiesz cos sie może stac prawda

no ale ..

  
 
nie wiem co się może stać a co?
  
 
Cytat:
2007-01-04 21:03:45, Megaman pisze:
nie wiem co się może stać a co?

moze ci sie zapalic filtr stozkowy, daltego do driftu uzyfa sie filtrow owalnych. One sa wykonane z karbonu i waty szklanej.
  
 
Cytat:
2007-01-04 21:03:45, Megaman pisze:
nie wiem co się może stać a co?



tloki powychodza ci gora albo dolem jak chcesz sie pocieszyc poldkie to sie nie wyglupiaj one tego nie wytrzymuja chba ze masz siakis inny niz fabryczny piec-nie mowie tu o tuningu silnika 1.5 czy 1.6 bo to gowno daje
  
 
lukasz1987 ma 100 & racje może coś niechcący "wyskoczyć z silnika"