Szeroki zawias Caro w 125p - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2005-10-31 17:36:23, jose pisze:
W takim razie szukam Argi Bedzie zawias i hamulce, kto wie czy nie suilnik

ale szukaj takiej - z gładkimi listwami i białymi przednimi kierunkami i kierownicą cztero ramienną - to ona będzie mieć potrzebne elementy -CAŁE zawieszenie !
  
 
Dziekuję za info bracia...

...ja chce założyć szeroki zawias na tarczach z tyłu,tak wiec przewody hamulcowe powinny pasowac...co???

mam prośbę może ktoś ma jakieś fotki z operacji przespawywania,lub przed i po spawaniu tych mocowan górnego wahacza z Poloneza... AnderwS lub JANIO???
Jeśli tak to proszę o przesłanie mailem-moga być skany lub cóś.

od którego rocznika wychodził szeroki caro i do kiedy z tarczami?

z góry dzieki i POZDRO......
  
 
Cytat:
2005-10-31 18:00:40, qbus125rally pisze:
Dziekuję za info bracia... ...ja chce założyć szeroki zawias na tarczach z tyłu,tak wiec przewody hamulcowe powinny pasowac...co???



Bydom, ino ból jest w tym, żeby dostac szeroki most na tarczach
  
 
chyba ostatnio zaczeły się na szrotach i złomach pojawiac pierwsze szerokie caro,
szerokie na tarczach były od połowy '93, a napewno od 94 do połowy '95, później wypierał je lucas i w 96 były tylko bębny z tyłu, wyjątkiem był diesel który do końca czyli do połowy 97 był na 4 tarczach.


[ wiadomość edytowana przez: Jojo dnia 2005-10-31 23:39:53 ]
  
 
Cytat:
2005-10-31 18:31:31, jose pisze:
Bydom, ino ból jest w tym, żeby dostac szeroki most na tarczach





nie ma kłopotu wiem gdzie stoją 3 poldki takie...
...mam tylko nadzieja że ceny nie bedą z kosmosu.
  
 
Cytat:
2005-10-31 23:39:00, Jojo pisze:
wyjątkiem był diesel który do końca czyli do połowy 97 był na 4 tarczach. [ wiadomość edytowana przez: Jojo dnia 2005-10-31 23:39:53 ]




a czy diesel miał jakieś inne przełożenie dyfra,i jakie przełożenia były w benzynowych szerokich caro? bo dane techniczne nowszych poldków nie są moja mocną stroną
  
 
Cytat:
2005-10-31 18:00:40, qbus125rally pisze:
mam prośbę może ktoś ma jakieś fotki z operacji przespawywania,lub przed i po spawaniu tych mocowan górnego wahacza z Poloneza........



Wczoraj bawiłem się ze swoim poloniuszem i zeknąłem na mocowanie przedniego wahacza. Potrzebne do tego są tulejki dustansowe, obejmy które zamocują tulejkę i ucho z otworem dla wzmocnienia tego z nadwoziem. Ucho można zamocować śrubą do starego mocowania wahacza to będzie najlepsze mocowanie.

mogłem cyknąć zdjęcie ale nie chciało mi się biegać po aparat do domu.
  
 
Cytat:
2005-11-01 08:00:05, JerryP piszeotrzebne do tego są tulejki dustansowe, obejmy które zamocują tulejkę i ucho z otworem dla wzmocnienia tego z nadwoziem. Ucho można zamocować śrubą do starego mocowania wahacza to będzie najlepsze mocowanie. mogłem cyknąć zdjęcie ale nie chciało mi się biegać po aparat do domu.



jeśli mógłbyś walnąć pare fotek to byłbym bardzo wdzięczny.fotki możesz przesłać na mojego maila-lub wstawic na forum dla potomnych
  
 
Jeszcze tylko dodam, że szeroki zawias z 93 różnił się od szerokiego z 94
Nie wiem czym dokładnie, ale wiem że tak było
Oczywiście mowa o przodzie
  
 
pewnie się różnił tym że nadwozie przystosowane było do montażu wąskiego jak i szerokiego zawieszenia,
co do kolejnych różnic to mocowanie przednich zacisków. w 95 roku przeniesione zostały przed oś
  
 
Cytat:
2005-11-01 01:13:03, qbus125rally pisze:
a czy diesel miał jakieś inne przełożenie dyfra,i jakie przełożenia były w benzynowych szerokich caro? bo dane techniczne nowszych poldków nie są moja mocną stroną


Jest tak jak myślisz, przełożenie dyfra jest inne diesel/OHV. Wieczorem jak zajrzę w mondrom ksiązkę Morawskiego to podam Ci szczegóły
  
 
może długością wahaczy??
  
 
Cytat:
2005-11-02 12:35:46, Jojo pisze:
co do kolejnych różnic to mocowanie przednich zacisków. w 95 roku przeniesione zostały przed oś




a czy montując wahacze od poldka,można zostawić zwrotnice od 125p?a drązki kierownicze też są inne?czy zmienia się tylko zewnętrzne końcówki???

a'propos hamulcy miałby ktoś może schemat,rysunki wariantu z dwoma zaciskami ham.z przodu?

pozdrawiam qbus125rally
  
 
Przełożenia mostu dla Caro (za Morawskim)
1500 - 10/41
1600 - 11/43
diesel - 11/41
rover - 10/43
Były takie same dla mostów wąskich i szerokich
  
 
Cytat:
2005-11-02 20:43:51, Martini81 pisze:
Przełożenia mostu dla Caro (za Morawskim) 1500 - 10/41 1600 - 11/43 diesel - 11/41 rover - 10/43 Były takie same dla mostów wąskich i szerokich



dzieki za info.
a na którym przełożeniu bedzie najlepiej przyśpieszał
  
 
najlepsze odejscie powinno być na moście roverowskim
  
 
Jak nie będziesz zwracał uwagi na wyjący most to prponuję wsadzić wnętrze mostu z trucka (moze przy odrobinie szczęścia nie bedzie wyło). przełożenie 4,55 będzie chyba najlepsze na kręte i krótkie (mało długich prostych) odcinki specjalne. Daje jeszcze lepsze przyspieszenie ale silnik musi znosić wysokie obroty. Do poczciwej OHVki czy 2.0 fiatowskiego raczej nie za bardzo wskazane. CHyba że w rajdach górskich .

Na konienc dodam tylko że kolega Walezy w swoim rajdowym poldku miał właśnie przełożenie 4,55 z trucka ale półośki musiał regularnie kontrolować.

Przekładka całego mostu z Trucka raczej odpada w związku z innym systemem mocowania resorów. Wejdź pod auto to wszystko będzie jasne.
  
 
co do przełożenia 4,55 to zagadajcie z Fiaciorem125, mo on to w swoim roverku
  
 
no i znowu jestem mądrzejszy w tym temacie :

a jak to wypada z tymi drażkami z przodu?wymieniam tylko zewnetrzne końcówki czy cały zestaw?
  
 
Cytat:
2005-11-03 14:14:22, qbus125rally pisze:
no i znowu jestem mądrzejszy w tym temacie : a jak to wypada z tymi drażkami z przodu?wymieniam tylko zewnetrzne końcówki czy cały zestaw?


Drążek środkowy jest taki sam - ale do wymiany są drażki zewnętrzne z obydwoma przegubami na każda strone (czyli końcówkami, jest ich dwie na każdym drążku zewnętrznym).