Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
qbus125rally FSO 125p 1.5 C poznań | 2005-10-31 18:00:40 Dziekuję za info bracia...
...ja chce założyć szeroki zawias na tarczach z tyłu,tak wiec przewody hamulcowe powinny pasowac...co??? mam prośbę może ktoś ma jakieś fotki z operacji przespawywania,lub przed i po spawaniu tych mocowan górnego wahacza z Poloneza... AnderwS lub JANIO??? Jeśli tak to proszę o przesłanie mailem-moga być skany lub cóś. od którego rocznika wychodził szeroki caro i do kiedy z tarczami? z góry dzieki i POZDRO...... |
jose Miłośnik FSO '73 Warszawa (Las Palmas) | 2005-10-31 18:31:31
Bydom, ino ból jest w tym, żeby dostac szeroki most na tarczach |
Jojo Miłośnik FSO SI /PF 125 '77 Warszawa-Bemowo | 2005-10-31 23:39:00 chyba ostatnio zaczeły się na szrotach i złomach pojawiac pierwsze szerokie caro,
szerokie na tarczach były od połowy '93, a napewno od 94 do połowy '95, później wypierał je lucas i w 96 były tylko bębny z tyłu, wyjątkiem był diesel który do końca czyli do połowy 97 był na 4 tarczach. [ wiadomość edytowana przez: Jojo dnia 2005-10-31 23:39:53 ] |
qbus125rally FSO 125p 1.5 C poznań | 2005-11-01 01:08:48
nie ma kłopotu wiem gdzie stoją 3 poldki takie... ...mam tylko nadzieja że ceny nie bedą z kosmosu. |
qbus125rally FSO 125p 1.5 C poznań | 2005-11-01 01:13:03
a czy diesel miał jakieś inne przełożenie dyfra,i jakie przełożenia były w benzynowych szerokich caro? bo dane techniczne nowszych poldków nie są moja mocną stroną |
JerryP Miłośnik FSO Astra1,7CDTI, Fabia, ... Sulejówek | 2005-11-01 08:00:05
Wczoraj bawiłem się ze swoim poloniuszem i zeknąłem na mocowanie przedniego wahacza. Potrzebne do tego są tulejki dustansowe, obejmy które zamocują tulejkę i ucho z otworem dla wzmocnienia tego z nadwoziem. Ucho można zamocować śrubą do starego mocowania wahacza to będzie najlepsze mocowanie. mogłem cyknąć zdjęcie ale nie chciało mi się biegać po aparat do domu. |
qbus125rally FSO 125p 1.5 C poznań | 2005-11-02 00:41:54
jeśli mógłbyś walnąć pare fotek to byłbym bardzo wdzięczny.fotki możesz przesłać na mojego maila-lub wstawic na forum dla potomnych |
Wujek-Kajtek Miłośnik FSO FSO KRAKÓW | 2005-11-02 12:00:52 Jeszcze tylko dodam, że szeroki zawias z 93 różnił się od szerokiego z 94
Nie wiem czym dokładnie, ale wiem że tak było Oczywiście mowa o przodzie |
Jojo Miłośnik FSO SI /PF 125 '77 Warszawa-Bemowo | 2005-11-02 12:35:46 pewnie się różnił tym że nadwozie przystosowane było do montażu wąskiego jak i szerokiego zawieszenia,
co do kolejnych różnic to mocowanie przednich zacisków. w 95 roku przeniesione zostały przed oś |
Martini81 Miłośnik FSO Opel Omega B sedan Oslo Norge | 2005-11-02 12:42:40
Jest tak jak myślisz, przełożenie dyfra jest inne diesel/OHV. Wieczorem jak zajrzę w mondrom ksiązkę Morawskiego to podam Ci szczegóły |
Bocian_s_313_PTK Miłośnik FSO PN Rover Siedlce | 2005-11-02 12:57:38 może długością wahaczy?? |
qbus125rally FSO 125p 1.5 C poznań | 2005-11-02 13:27:39
a czy montując wahacze od poldka,można zostawić zwrotnice od 125p?a drązki kierownicze też są inne?czy zmienia się tylko zewnętrzne końcówki??? a'propos hamulcy miałby ktoś może schemat,rysunki wariantu z dwoma zaciskami ham.z przodu? pozdrawiam qbus125rally |
Martini81 Miłośnik FSO Opel Omega B sedan Oslo Norge | 2005-11-02 20:43:51 Przełożenia mostu dla Caro (za Morawskim)
1500 - 10/41 1600 - 11/43 diesel - 11/41 rover - 10/43 Były takie same dla mostów wąskich i szerokich |
qbus125rally FSO 125p 1.5 C poznań | 2005-11-02 23:39:18
dzieki za info. a na którym przełożeniu bedzie najlepiej przyśpieszał |
Siostra_ Warszawa | 2005-11-03 00:12:35 najlepsze odejscie powinno być na moście roverowskim |
Bocian_s_313_PTK Miłośnik FSO PN Rover Siedlce | 2005-11-03 08:57:57 Jak nie będziesz zwracał uwagi na wyjący most to prponuję wsadzić wnętrze mostu z trucka (moze przy odrobinie szczęścia nie bedzie wyło). przełożenie 4,55 będzie chyba najlepsze na kręte i krótkie (mało długich prostych) odcinki specjalne. Daje jeszcze lepsze przyspieszenie ale silnik musi znosić wysokie obroty. Do poczciwej OHVki czy 2.0 fiatowskiego raczej nie za bardzo wskazane. CHyba że w rajdach górskich .
Na konienc dodam tylko że kolega Walezy w swoim rajdowym poldku miał właśnie przełożenie 4,55 z trucka ale półośki musiał regularnie kontrolować. Przekładka całego mostu z Trucka raczej odpada w związku z innym systemem mocowania resorów. Wejdź pod auto to wszystko będzie jasne. |
Jojo Miłośnik FSO SI /PF 125 '77 Warszawa-Bemowo | 2005-11-03 09:47:52 co do przełożenia 4,55 to zagadajcie z Fiaciorem125, mo on to w swoim roverku |
qbus125rally FSO 125p 1.5 C poznań | 2005-11-03 14:14:22 no i znowu jestem mądrzejszy w tym temacie :
a jak to wypada z tymi drażkami z przodu?wymieniam tylko zewnetrzne końcówki czy cały zestaw? |
Mrozek Miłośnik FSO 2 x PN i pare innych ... blisko Wrocka ;) | 2005-11-03 21:49:58
Drążek środkowy jest taki sam - ale do wymiany są drażki zewnętrzne z obydwoma przegubami na każda strone (czyli końcówkami, jest ich dwie na każdym drążku zewnętrznym). |