Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Bart128 F&F Sympatyk Solo italiana automo ... ...bili da Cracovia | 2006-01-17 21:03:15 olej 899 jak masz po remoncie 903, zrob walek i ciesz sie a sukcesywnie mozesz dlubac zmienic gaznik itp itd dobijesz do 60 koni spokojnie, robiac walek moze zrob taki uwzgledniajacy juz mody ktore dopiero nastapia, nie do tego co masz teraz, chyba ze nie masz zamiaru jakos doprezac silnika i zylowac |
ulik87 900tka Nałęczów | 2006-01-17 21:11:51 ile placiles za mierzenie komprechy [sory za ot]? |
Poramancza F&F MEMBER 125p jaworzno | 2006-01-17 21:13:20
zegar kosztuje 70zł |
HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2006-01-17 21:15:30 Wg.mnie zmiana na 899 jest troche bezsensu,poniewaz musialbys zaczac grzebac znow od podstaw(wyciaganie silnika,montowanie kompa i reszty elektryki....)Jesli juz zaszedles do etapu dzialajacego 903 to wolalbym wtedy jakies kosmetyki poprawiac niz znow grzebac w calosci Po drugie:dobrze wyregulowany i zadbany silnik 903ccm,ktory jest oczywiscie czesto sprawdzany itp. nieprzyspozy problemow. Ja bym Ci radzil odchudzic zamach,zalozyc wieksze ciut dysze albo zmienic gaznik,walek jakis TS i bedziesz miec wtedy 50 konikow jak i niewiecej,wtedy tez zalezy co zrobisz w glowicy. Lekki tuning to poprawa fabryki a pozniej to juz zaczynaja sie schody i niemale koszty. |
Art126 F&F Sympatyk Fiat 126p już jeździ Wołomin | 2006-01-17 23:40:17 Wtrysk na pewno ma lepszy przebieg momentu od gaźnika, i na pewno autko powinno być na wtrysku żwawsze szczególnie na niższych obrotach. Poza tym wiadomo nie ma problemów tak jak z gaźnikiem który to w najmniej odpowiednim momencie potrafi sie zapchac albo coś jeszcze innego stanąć.O gaźnik trzeba dbać i ustawić go u naprawde dobrego specjalisty, najlepiej u kogoś kto zawodowo dłubie silniki i dłubał je równiez 20 lat temu- gaźniki będzie miał obcykane (ja jeżdze do Chojnackiego, a przynajmniej jeździłem bo chwilowo auto u blacharza). Poza tym wtrysk ma odcinke co np mi by sie przydało, bo czasem po prost dokręcam za wysoko motor niż bym chciał.
Ale na Twoim miejscu Pat nie zmieniałbym gaźnika mimo tego co napisałem powyżej na wtrysk , zrób głowice i koniecznie kanały w niej - nikt Ci w okolicy nie pomoże? Możesz założyć też wałek na ulicę.Pojedź do jakiegoś speca aby wyregulował gaźnik, na to nie szczędź pieniędzy, dobry fachowiec zrobi to raz a porządnie i realnie odczujesz że auto inaczej się odpycha.Jeżeli chcesz wtrysk to raczej wymień silnik, bo nie wiem czy sam sobie z tym poradzisz. |
Art126 F&F Sympatyk Fiat 126p już jeździ Wołomin | 2006-01-17 23:50:25 500 zł za obróbke głowicy to chyba normalna cena, zależy też czy jest to jakiś "tuner" czy po prostu zakład naprawczy gdzie przy okazji Ci zdłubią. "Tunerzy" mają takie ceny albo i wyższe poza tym niechętnie biorą głowice luzem do obróbki. Nie musi być to dwugardziel. A kolektor wydechowy do swapa to zapomnij, możesz co najwyżej do cienkiego kupić i pociachać i dopasowac (dostać kolektor rurowy nawet do cc 900 jest cieżko) , albo możesz robić samemu. Ja będe miał dostęp do gietarki więc sobie robie nowy kolektor przełożony na drugą strone (aby wydłużyć), zobaczymy jak mi wyjdzie, jak dokonam dzieła to dam fotki. Ale kolektor sobie odpuść, bo taniej niż 500 zł taka zabawa Cię nie wyniesie, a im bardziej seryjny wałek tym mniej go wykorzystasz. Lepiej zrób sobie coś takiego na początke aby rura płynnie przechodziła w tłumik |
yapko F&F MEMBER Fiat 128 Tarnow/Krakow | 2006-01-18 00:15:59 Pat, wez zciagnij glowice, zdejmij zawory i postaraj sie wypolerowac kanaly w srodku, usunac ten grzbiet od formy odlewniczej (tzw. kryza), zaokraglij prowadnice zaworowe w kanalach jak dasz rade dojsc tam palcem/narzedziem. Do spasowania masz tylko kanaly wydechowe i duze "okno" pod gaznikiem, nie masz osobnych kanalow dolotowych. Zawory mozesz odchudzic tam gdzie trzonek laczy sie z grzybkiem - zawor w wiertarke i jedziesz Pozniej docierasz zawory i juz. Czyscisz glowke, skladasz i gotowa.
Kanaly polerujesz na lekki mat a komore spalania na lustro. |
bart322 F&F Sympatyk Jeep i passeratti Kobielice | 2006-01-18 00:27:01 Pat wez krate browarow, wiertarke, frezy, glowice i przyjedz do krk |
HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2006-01-18 14:38:07 Tlumik-ja mam srodkowy z poldka caro,jest bdb.poniewaz jest krotki i owalny.Wymiary sa w sam raz do slopa a dzwiek jaki z siebie wydaje jest pikny jak dla mnie,w dodatku jest tani Jesli chodzi o reszte wydechu-rury niespawane tylko wyginane poniewaz w miejscach spawanych tworza sie garby od spoin i spaliny niemaja swobodnego przeplywu,kolektor jak kto woli,na allegro obecnie sa z CC za 55zeta wiec jak by ktos chcial to moze sie pobawic gdyz mocowanie z rura jest za pomoca 3 srub co jest wygodne. Jesli chodzi o glowice:w moich stronach biora w zaleznosci od zakladu od 150-280zl za samo planowanie z docieraniem zaworow i frezowaniem gniazd. Reszte moga zrobic ale wtedy koszta rosna a co tu duzo ukrywac-to niejest zaklad tunerski tylko naprawczy oni raczej tych kucykow niewykrzesaja jak trzeba. Pat-kup jakas glowice z 903 i w wolnych chwilach mozesz sobie ja modzic,na forum wiekszosc takie rzeczy robi/ła i z pewnoscia pomoc on-line podniesie Cie na duchu
P.S:zalatw sobie glowice i potrzebne narzedzia i powoli sobie dasz rade |
toki F&F Sympatyk bąbel 899/frontera Warszawa/Legionowo | 2006-01-18 16:06:55 moge sprzedac glowice do 903 tanio |
bart322 F&F Sympatyk Jeep i passeratti Kobielice | 2006-01-18 17:40:54 Hehehe, po pijaku to wymodzimy na bank cos szybkiego
Wogole zrobimy furious impreze u mnie i kazdy zrobi ci jeden kanal w glowicy |
Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2006-01-18 18:17:11 no niema sprawy. jelsi tylko kwestia piw.... |
HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2006-01-18 18:18:07
browarami?? niemialo byc komandosami przypadkiem |