Problem palenia

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam! Czy jest możliwe aby spaliła się pompka paliwowa w baku ponieważ długo trzeba kręcic rozrusznikiem aby zapalił. Wszystkie świece są dobre, wszystko sprawdzone. Po zapaleniu czasami pochodził 5 min. i sgasł samoczynnie a ostatnio chodzi po zapaleniu, wchodzi na obroty ale co z tego. Jak się go zgasi to po minucie, dwie to zapali szybko a już po kilku minutach znów trzeba kręcic żeby zapalił. Mechanik stwierdził , że jest to pompka paliwowa w baku która jest spalona bo po jej wymontowaniu raz czy dwa razy chodziła a jak się podobnie na krótko pod akumulator to pompka wogole nie pracuje. Samochód to BMW 525 TDS (145 km) 1994r. Pozdrawiam
  
 
na Twoim miejscu poki gosc by mi nie pokazal ze tak jest to bym nie wierzyl - trzeba brac poprawke ze dzisiaj naciagaczy wszedzie pelno.
  
 
Na temat tej pompki to znalazłem parenaście postów. Musisz tylko dobrze poszukać.
  
 
Cytat:
2005-11-24 08:26:13, Stempel pisze:
Na temat tej pompki to znalazłem parenaście postów. Musisz tylko dobrze poszukać.




dobra rada! o ciezkim odpalaniu TDS'ow i TD tez troche juz bylo
  
 
Cytat:
2005-11-23 22:17:26, Fiba777 pisze:
Witam! Czy jest możliwe aby spaliła się pompka paliwowa w baku ponieważ długo trzeba kręcic rozrusznikiem aby zapalił.


jak dla mnie, to jeżeli pompka się "spaliła" - czyli nie pracuje, to jakim cudem wogóle odpala? A odemnie rada to taka, że w TDS-ach często występuje problem cofajacego sie paliwa.

PS: Mocy masz 143KM
  
 
zsamontuj sobie zawór zwrotny koszt 50 zł i będziesz miał po problemie tylko pamiętaj aby w zbiorniku mieć zawsze ok 15 l paliwa