[MKVII] luz na tylnym kole

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Hej, mam Escorta 1996 1.8 TD kombi i zauważyłem ostatnio, że mam mały luz na tylnym kole. Zdjąłem koło i zobaczyłem, że bęben się rusza. Chciałem dokręcić tą nakrętkę piasty, ale chyba gwintu brakło bo napotkałem opór, a bęben kręcił się i nadal miało luz. Przyczyną może być zużyte łożysko? w trakcie jazdy raczej nie słyszę żadnych szumów z tamtej okolicy
  
 
najprawdopodobniej łozysko sie rozsypalo..
  
 
proponuję zdjąć bęben i wymienić łożysko, w kombi jest inne niż w pozostałych escortach.
łożysko może ci wyrobić luz na piaście i kolejne już będą ci szybko padać.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
no już troszkę zbadałem temat tylko tutaj jest kolejny problem... poluję na łożysko SKF i są dwa rodzaje, które podobno pasują...
Jest VKBA 3666 i VKBA 1333 no różnica w cenie jest znaczna więc pewnie czymś się one różnią... tylko czym i które będzie pasować...
  
 
kolego ja juz temat lozysk przerabialem ostatnio na trasie lodz krakow dwa razy prawie kola pogubilem wymien lozyko i bedzie gralo ja niestety mialem wiecej wydatkow lozysko beben piasta
  
 
jak do escorta na tył to będzie pasować ale pamiętaj że bębny są większe i łożyska z tyłu. Weź te które nie pasuje do pozostałych escortów.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
hej zaopatrzyłem się w zestaw o symbolu VKBA 3666 za 109 pln


No i mam pewne pytanko... do czego służy ta część?




podejrzewam, że chodzi o coś do ABSu. To było przyklejone na kleju montażowym... ten element w ogóle nie chce się trzymać na bębnie... to tak ma być na kleju?


  
 
To jest pierscien abs-u. Ja u siebie go wybijalem, a potem nabijalem i ladnie sie trzymalo. Kleju to tam nie zauwazylem.
  
 
Cytat:
2011-02-03 19:05:26, oskar79 pisze:
...dwa razy prawie kola pogubilem...


Z N7A pod maską, to nie dziwię się że koła gubisz

Sorry za mały OT
  
 
no to stówka w plecy luz jak był tak nadal jest... trzeba będzie wymienić czop piasty pewnie
  
 
A jak dokręcasz te łożysko ,w Escorcie dokręcasz na siłe ...ja robiłem to nogą ku przerażeniu sąsiada patrzącego na to .
  
 
no wiesz... dokręcałem tak, że pręt się wygiął ale nogą nie próbowałem luz jest trochę mniejszy, ale czułbym się bardziej bezpiecznie gdyby go nie było w sumie i tak teraz nie jeżdżę zbyt szybko bo zawieszenie z przodu kiepskie... ale niebawem zamierzam się za nie zabrać amorki już mam
  
 

o co biega jakie N7A mam??
  
 
N7A to chyba oznaczenie silnika z RS2000
  
 
oskar to masz N7A pod maską i o tym nie wiesz?
  
 

  
 
mialem podobnie padlo mi lozysko wymienilem na nowe i padlo po miesiacu tak ze mysialem wymienic lozyska(wzielem najdrozsze jakie byly) i beben z piasta ale sie okasalo ze nie ma wienca z zabkami i nadal abs mi nie dziala , wiecie moze gdzie mozna kupic sam ten wieniec? bo na starej piascie go nie bylo i prawdopodobnie dlatego wczesniej tez nie dzialal

sory ze wcinam sie w temat