[3CiTy] Spot na hamowni 3o.o5.2oo9 - Strona 8

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Chyba też śmignę na hamownię

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Coś "optymistyczna" ta hamownia
  
 
Też się trochę zastanawiam jak to możliwe że wyniki wyszły lepsze niż fabryka przewidziała
  
 
Cytat:
2009-06-02 09:55:54, GDA pisze:
Też się trochę zastanawiam jak to możliwe że wyniki wyszły lepsze niż fabryka przewidziała


Jak widac na niektorych wykresach w wielu przypadkach bardzo pesymistyczna ta hamowania byla

W wielu silnikach w dobrym stanie moc wychodzi trche wyzsza niz w danych technicznych - rzecz normalna.

Kiedys w niemieckiej gazecie mierzyli moce aut klasy B i Punciak 55 I generacji wykazal bodaj 67 KM zamiast oficjalnych 55 KM

Pozdrawiam
Adamus
  
 
A teraz info o dogrywce zwanej wczesniej terminem II na hamowni - czyli pomiary 6. czerwca 2009.
Otoz plan przewiduje tylko 5 samochodow od godziny 9:00.

Wstepnie wyglada to nastepujaco:

1 09:00 Chris1600 PF 125p 1600
2 09:30 Adamus PN Atu 1.4
3 10:00 Nomad Audi S8 (4x4)
4 10:30 Homzik PN 1.6 GSI
5 11:00 AdamDN Fiat Marea Weekend 155 20V

ale 2 ostatnie miejsca ciagle nie sa potwierdzone.

Ww. zainteresowanych prosze o szybkie i konkretne decyzje.

Pozdrawiam
Adamus
  
 
harmonogram wyglada tak:

09:00 Chris1600 PF 125p 1600
09:30 shku-li Fiat Bravo 1.9 JTD
10:00 Nomad Audi S8 (4x4)
10:30 AdamDN Fiat Marea Weekend 155 20V
11:00 Tualatin PN 1.6 GLI
11:00 Filip Audi S4 (4x4)

Jeszcze raz o dojezdzie - z obwodnicy zjezdzamy na wezle Kwiatkowskiego, potem estakada Kwiatkowskiego, mijamy port i do samego konca prosto, potem na skrzyzowaniach sa juz drogowskazy na miejscowosc Kosakowo i wg nich trzeba jechac. W samym Kosakowie na duzym skrzyzowaniu skrecamy w lewo i po 300 m z prawej strony jest w glebi hamownia (patrzec na reklamy).

Mnie osobiscie jutro nie bedzie, ale bede sie staral odbierac telefon w razie czego.
Platnosc regulujemy po pomiarze z panem Gracjanem, ktory obsluguje hamownie.
  
 
Nikt się nie chwali
  
 
Nie na tym forum

pozdrawiam
Adamus
  
 
Dawać wyniki
  
 
Cytat:
2009-06-07 22:35:36, adamus pisze:
Nie na tym forum pozdrawiam Adamus


To jest jakieś inne
  
 
Cytat:
2009-06-07 22:11:27, road_runner pisze:
Nikt się nie chwali



Bo nie ma czym
  
 
Cytat:
2009-06-08 00:01:12, adamdn pisze:
Bo nie ma czym


Już proszę mi tu pisać jak fiacik wypadł
  
 
98 KM ponoc


Pozdrawiam
Adamus
  
 
Cytat:
2009-06-08 00:14:57, adamus pisze:
98 KM ponoc Pozdrawiam Adamus


A miał miec 155
  
 
tutaj to ja nie zagladam ale wrazie wu mi polecial wykres momentu pieknie i oto chodzilo pare km ukradlo co mnie zdziwilo poszedlem tym tropem i mam winowajce...ja sam hehe puszka filtra powietrza miala zablokowane dojscie zimnego powietrza a jedynie dostawal mala luka z boku cieple wynik jakby zaklamany wydech fsowski tez nie pomogl przytkal na dole wiec teraz pare zmian i jedziem znowu hehe teraz licze na przekroczenie magicznej setki
  
 
...a ten drugi Fiacik (Maryja) rozwinal cos ponad 130 KM jedynie.

Pozdrawiam
Adamus
  
 
Cytat:
2009-06-08 12:27:33, adamus pisze:
...a ten drugi Fiacik (Maryja) rozwinal cos ponad 130 KM jedynie. Pozdrawiam Adamus



No i musial wygadac no... Ja Ci dam w srode Ale i tak mam lepsze przyspieszenie niz E220 w automacie (i to sporo) i Omega 2.0 16V (rzeczywiste bedzie gdzies 0.5-1s, katalogowo o 2s)

Niech no ja tylko dojde co mi tu sprawe psuje... Obstawiam wariator bo wszystko szlo dobrze do 5700rpm. Pozniej zastoj Ale przynajmniej facet pochwalil ze LPG wyregulowane idealnie a auto na poczatku idzie jak 170-180KM Przynajmniej jest sie czym pocieszyc


[ wiadomość edytowana przez: adamdn dnia 2009-06-08 17:37:02 ]
  
 
Hamownia ślicznie wyeryfikuje!
Musze pojechać fiatem!

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Cytat:
2009-06-08 17:34:19, adamdn pisze:
No i musial wygadac no... Ja Ci dam w srode Ale i tak mam lepsze przyspieszenie niz E220 w automacie (i to sporo) i Omega 2.0 16V (rzeczywiste bedzie gdzies 0.5-1s, katalogowo o 2s)


A to akurat slicznie weryfikuje... Borsk
Maras, Road:
podejmujecie rekawice?

Pozdrawiam
Adamus
  
 
Cytat:
2009-06-09 10:18:12, adamus pisze:
A to akurat slicznie weryfikuje... Borsk Maras, Road: podejmujecie rekawice? Pozdrawiam Adamus



No Maras to z pewnoscia Jurkowy Mercedes w automacie z tego co wyczytalem ma 12,4s do setki - zgadza sie? W recznej mialby 9 z kawalkiem