Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
mani51 Wodzisław | 2008-08-15 09:23:51 widzę że zostałem olany ...ale już znam odpowiedź na moje pytanie ...co nie znaczy że problem ze spalaniem rozwiązany |
sylwekseat tarnobrzeg | 2008-08-16 18:16:48 czesc obserwuje te dyskusje od jakiegos czasu i szczerze ciekawy jestem co bylo przyczyna wysokiego spalania pozdrawiam nara |
Jabuszko Laguna Warszawa Bródno | 2008-09-21 22:42:11 Witam panowie i panie
Chciałem zasięgnąć u was opinji A więc tak posiadam takowy parownik: Chciałbym się dowiedzieć jak go dobrze wyregulować? Posiadam instalke II generacj w espero 1,5 po podlacvzeniu do kompa lamda sobie pracuje nawewt spoko ejst wykres prostokątny jednak niepokoi mnie ze po wrzuceniu na luz przez dłuższy zcas mieszanka utrzymuje sie na posiomie "bogata" i enwiiem jak to wyregulowac dokładnie prosił bym o jakas pomoc |
marwin opel astra kombi i z ... Czersk | 2008-10-11 11:37:33 koledzy mam pytanie mam astre 1992r 1.6ben/gaz ostatnio wymieniłem wtrysk paliwa a założyłem od vektry a i mam problem na paliwie i na gazie mi gasnie jak wrzuce 5bieg i niewiem dlaczego czy musze jechac to nastawic czy sam to nastawie prosze o odpowiedz |
croma1 (S) Gas Tuner FORD FOCUS C-MAX, SA ... jastrzębie zdrój | 2008-10-14 07:39:40 w dolocie obudowy filtra jest gumowy łącznik od przodu. zdejmij go. jesli masz. może uzywany wtryskiwacz puszczac paliwo wiec dodaj jakiegoś srodka do paliwa
[ wiadomość edytowana przez: croma1 dnia 2008-10-14 07:40:57 ] |
bobas1 wrocław | 2008-10-15 22:50:43 WWW.GAZEO.PL |
Sienki W-wa | 2008-10-21 22:38:06
Jak długo mieszanka jest bogata?? Jaki reduktor ma przebieg?? |
Solltys LPG User v40 przeddzidzie | 2008-10-25 19:34:33 Witam po latach nieobecności
Nie pisałem bo moja asterka trzyma się dzielnie i na działanie gazu nie narzekam. Kupiłem dla żony taką samą Astrę z instalacją Tomasetto IIgen silnik C14NZ Problem ale coś słabo się zbierała od początku każdego biegu - miała jakby dziurę przy niskich obrotach i kiepskie przyspieszenie, na benzynie jest wszystko jak najbardziej prawidłowe. moje grzebanie Ponieważ w soboty okoliczni specjaliści nie pracują sam się za to zabrałem. Na początek wywaliłem (tak jak i w poprzedniej Astrze) zawartość atturatora(?) czyli zaworu krokowego przy śrubie(registrze) żeby mi elektronika nie zawadzała. Korpus został razem z podłączona wtyczką tyle że nie ma już trzpienia którym może regulować cokolwiek. Do parownika się nie dotykałem bo jeszcze go nie znam i coś jeszcze zepsuję. Zacząłem przykręcać śrubkę(registrer) pomiędzy parownikiem a mikserem i ku zdumieniu mojemu silnik zaczął być coraz zdrowszy. Skończyło się na tym że śruba jest wkręcona na maksa bo więcej sprężyna nie pozwala i w takim położeniu auto jeździ porównywalnie do mojej pierwszej Astry. Trochę mnie to niepokoi bo register jest w krańcowym położeniu czyli jak rozumiem blokuje dopływ odparowanego gazu z parownika. Czyli co? Jak była wykręcona śruba to była za bogata mieszanka i się dusił? Pytanie Na co zwrócić uwagę szczególną jak pojadę na regulację parownika do warsztatu. |
omegolotC30NE Czerwin | 2008-10-26 10:52:42
Na stan filtra powietrza, a najlepiej kup nowy wkład przed udaniem się do speca. Dwa, niech spec spróbuje określić stan parownika. Tomasetto to straszne dziadostwo, być może wymaga wymiany/naprawy. Trzy, po wyregulowaniu parownika dopieścić kompem, CUT-OFF i takie tam. |
croma1 (S) Gas Tuner FORD FOCUS C-MAX, SA ... jastrzębie zdrój | 2008-10-29 18:01:52 jeśli masz reduktor z dwoma regulacjami to mi wyglada,ze bypas jest nmaq maxa odkrecony a sruba regulacji napreżenia membrany II stopnia na maxa wkrecona.
wiadomo tez jak soltys napisal sprawdzić filtr powietrza |
Solltys LPG User v40 przeddzidzie | 2008-11-01 22:57:31
Czyli na jałowym dostaje max gazu?
Czyli ma maksymalny problem z zareagowaniem na podciśnienie przy depnięciu na pedał? A może odwrotnie???
omegolotC30NE napisał Czyżby piwerko podwieczorne? |
croma1 (S) Gas Tuner FORD FOCUS C-MAX, SA ... jastrzębie zdrój | 2008-11-02 17:11:16 hahaha ale soltys śrube registra wkrecałeś na wolnych czy wysokich obrotach?
|
Solltys LPG User v40 przeddzidzie | 2008-11-03 09:38:13
-Obroty na wolnym były ładne i stabilne, więc wkręcałem śrubę na wolnych, potem przegazówka jak się zbiera i znów dokręcanie. Jedynie przy gwałtownym dodaniu gazu pojawiała się "dziura" po czym po 1-2sek z trudem wchodził na obroty. Wkręcenie registra na maksa czyli zgniecenie sprężyny pod łbem śruby ile się da uzdrowiło sytuację na tyle że nie ma dziury. Ładnie zapala nawet z samego gazu i dobrze przyspiesza. Ponieważ to nowy nabytek i mało jeżdżony mam wynik spalania tylko z jednego tankowania 10,5 l/100 w cyklu mieszanym z przewagą długich odcinków. I nie mam porównania ile żłopał przed regulacją.Więc to o niczym nie świadczy jeszcze, choć wydaje się dużo - na drugim mam przy super ciężkiej nodze niewiele poniżej 9/100 Problem rozwiązałem tymczasowo i na pewno wybiorę się na regulację tylko chciałem nabyć informacji teoretycznych żeby ze mnie wała nie zrobili i przy okazji nie wymienili połowy instalacji [ wiadomość edytowana przez: Solltys dnia 2008-11-03 09:42:49 ] |
croma1 (S) Gas Tuner FORD FOCUS C-MAX, SA ... jastrzębie zdrój | 2008-12-04 18:14:45 witam sołtysa.
reduktor jest z dwoma regulacjami. 1 śrubka mała mosięzna w poblizu filtra gazowego przy zintegrowanym reduktorze oraz2 plastykowa wkrecana w mpoprzek reduktora. ta maleńka całkowicie wkrecić . nastepnie śrube registra na wykręcać przy 3 tyś. obrotach aż bedzie czuć jak auto ma kopa. dać na wolne i ta plastykową je ustawić i ten manewr powtórzyc kilkakrotnie . jeśli dalej bedzie problem to wina mixera albo z dolotem powietrza albo zatkany filtr powietrza. POWODZENIA. a najlepiej zadzwonic na firme to moze tel wyeregulujemy. co mi sie nieraz zdarzało0. |
bumi1 radomsko | 2008-12-16 12:04:21 Witam !
przeczytałem już chyba wszystkie posty w internecie na temat regulacji i dalej mam problem Objawy- wolne obroty i powyżej 2000 wszystko bez zarzutu, w zakresie 1000-2000 autko mułowate, mieszanka uboga, krokowy stoi na ustalonej pozycji pomimo, że ma miejsce aby iść w górę, po przekroczeniu 2000 nagle skacze do góry i później buja się już w okolicy ustawionego PWA. Objawy nie zależą od wartości PWA, nie zacina się również krokowy. Przy bardzo wysokim PWA (w celu prób) w zakresie 1000-2000 mieszanka bogata ale powyżej zalewa sie gazem. Oto przykładowe ustawienia i odczyty. PWA-95 ,-30,+40 do1000 mieszanka na przemian bogata- uboga PWA 70-115 od 1000-2000 miesz. uboga PWA-71 i stoi powyżej 2000 mieszanka na przemian bogata- uboga PWA 70-130 autko-Hyundai Accent, instalacja BINGO-S Może ktoś miał taki problem- proszę o pomoc Pozdrawiam |