Ford Escort FanKlub:forum klubowedołącz do klubuklubowiczesamochody
  

Stozek w escorcie?! - Strona 2

  
 Sortuj posty wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wyświetlony od najstarszych postów <<
«1 2 3»
 Autor 
 2006-01-22 23:00:43

nioo byc moze

w sumie nieznam sie na tych gadzetach wiec pytam hehehe


a ten druga sprawa koles ma w clio diesel zalozony magnetyzer i twierdzi ze mu niby pare kocuków przybylo (ponoc ok 8KM).


ma ktos cos takiego jest jakas widoczna roznica (z magnetyzerem)
a wracajac do stozka da rade go zamontowac tuz za kolektorem czy musi byc mniej wiecej w tym miejscu co jest orginalnie filtr powietrza

za udzielone info z gory dzieki
2017-08-05 11:46
  
 
 2006-01-22 23:13:14

Cytat:
2006-01-22 22:52:43, organo pisze:
JA mam Ja mam otorz tak do 16V to nieprblem wywalamy orginalną puche i po problemnie. ale przy CVH przy TYM WIELKIEJ PATELNI TO juz trzeba po kombinowac. Patelnie zamienilem od Kadeta lub astry 15zl rura aluminiawa harmonijka 20zl niezbyt mocna ale jak niemasz gazu to spoko wytrzyma i stozek 50zeta do lewej lampy. samochodzik zbiera sie lepiej z wolnych obrotow predkosc max ta sama ale dziek jest super jak bym mial ze 2litry pod masca he he polecam mozna oczywsice K&N ale to juz droga sprawa i jak masz gaz troszkie inaczej napisz podpowiem



Masz moze jakies foty bo tez planuje cos takiego dzieki z gory
2013-04-07 13:01
  
 
 2006-01-22 23:19:53

lepiej gdy filtr jest jak najdalej szczegolnie te tanie bo buczenie jest odrobine mniejsze a i powietrze powinno byc jak najchldniejsze co do zdjec to prosze pisac na meila organo@wp.pl jutro cos zrobie i odesle
2016-08-17 19:17
  
 
 2006-01-24 10:28:11

Cytat:
2006-01-22 23:00:43, gigi24 pisze:
koles ma w clio diesel zalozony magnetyzer i twierdzi ze mu niby pare kocuków przybylo (ponoc ok 8KM).



Jasne, 8 koni i 14 kobył. Istna paranoja. Polacy mistrzami tuningu.
2011-04-26 20:04
  
 
 2006-02-01 12:33:52

ja mam essiego mk4 1,6 na gazniku i stozek zalorzony... poprawila sie dynamika i to dosyc znacznie... rury sa zrobione ze zwyklych pcv owinietych tasma termoizolacyja i nic sie nie rozlecialo... jest ok i kazdemu polecam taki myk jakim jest stozek... warto...

[ wiadomość edytowana przez: VinCe dnia 2006-02-01 22:06:12 ]
2006-12-26 19:12
  
 
 2008-02-13 14:21:13

Mam pytanie ,mam Escorta z 1990r. w starej budzie na wtrysku wielopunktowy czy można zamontować tam stozek . Czy tylko to silników gaźnikowych
2008-02-16 10:27
  
 
 2008-02-13 14:29:31

mozna ale nikt Ci nie powie czy to coś da
2020-03-08 19:20
  
 
 2008-02-13 14:31:36

Ale tam mam wtrysk ma pod wtryskiem mam dopiero filtr . I nie wiem czy wtrysk ma coś do tego filtra czy nie ?
2008-02-16 10:27
  
 
 2008-02-13 14:36:12

jaki masz silnik?
2020-03-08 19:20
  
 
 2008-02-13 14:38:18

1,6 Xr3 na wtrysku wielopuktowym
2008-02-16 10:27
  
 
 2008-02-13 14:54:06

Tak to wyglada?




Cos kolego chyba mylisz albo ja nie rozumiem
Wtrysk masz przed filtrem??? To se ne da...
2020-03-08 19:20
  
 
 2008-02-13 15:00:43

nie mam rozdzielacz i pod rozdzielaczem flit może uda mi sie wysłać zdjęcie mojego silnika
2008-02-16 10:27
  
 
 2008-02-13 15:05:08

daj meila
2008-02-16 10:27
  
 
 2008-02-13 16:41:22

ja mam tak zalozony stozek



pozdrawiam :]

2011-12-14 22:23
  
 
 2008-02-13 21:09:45

Ale ty nie masz na wtrysku a ja mam ...
2008-02-16 10:27
  
 
 2008-02-13 21:11:03

mam na wielo punktowym wtrysku
2008-02-16 10:27
  
 
 2008-02-13 21:54:17

wykopałem taki temat z archiwum

klik

Tu jest chyba opisywany przypadek jak Twój oraz fotka silnika


Może ktoś bardziej w temacie obeznany pomoże
2020-03-08 19:20
  
 
 2008-02-13 22:10:08

Przemek, nie pisz co chwile postu po poście, tylko edytuj poprzedniego.
2013-09-13 14:35
  
 
 2008-02-13 22:15:21

A co to jest jak nie wielopunktowy wtrysk? Z tego co mi podpowiadaja to z patelnia to jest mono

Cytat:
2008-02-13 16:41:22, kris-kzn pisze:
ja mam tak zalozony stozek

2008-06-04 20:31
  
 
 2008-02-13 22:19:55

Cytat:
2008-02-13 16:41:22, kris-kzn pisze:
ja mam tak zalozony stozek pozdrawiam :]



Średnie rozwiązanie, zasysa ciepłe powietrze z głębi komory silnika.

PS. Mocne wejście dziwczyny z wrocławia, hmmmmm
2013-09-13 14:35