Włacznik pod maską (??)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam , mam taki duzy włącznik pod maska w MV6 miesci się po prawej stronie silnika przy zbiorniku płynu wspomagania , nie wiem do czego słuzy nie mam żadnej lampki pod maską więc mnie to zastanawia, a prblem sie pogłebił gdy mechanik niechcący urwał zaczep i teraz czujnik lezy , a własciwie wisi na kabekach nie rozłacza się po zamknięciu maski jednak nic się nie dzieje alarm działa i jest ok na wszelki wypadek zawiazałem go tasmą ale niepokoi mnie to do czego on jest ?
  
 
Miałem to samo to jes multipsztylifikator cztero kanałowy z dwoma zawormi przeregistrowanymi w jedną zwrotnicę



A tak serio to na chwilę obecną wiemy że masz MV6 z dużym włącznikiem przy zbiorniku płynu wspomagania i tyle może jakieś zdjęcie albo opis gdzie idą przewody???????

Chyba że chodzi ci o czujkę podniesionej maski - to jest częś fabrycznego alarmu.

[ wiadomość edytowana przez: egoon dnia 2006-02-08 22:11:37 ]
  
 
Cytat:
2006-02-08 22:07:38, egoon pisze:
Miałem to samo to jes multipsztylifikator cztero kanałowy z dwoma zawormi przeregistrowanymi w jedną zwrotnicę A tak serio to na chwilę obecną wiemy że masz MV6 z dużym włącznikiem przy zbiorniku płynu wspomagania i tyle może jakieś zdjęcie albo opis gdzie idą przewody???????

na drim zdjęciu od góry wudać go dobrze jest na srodku fotki po lewej od zbiorniczka wspomagania tutaj
  
 
czujka podniesionej maski - to jest częś fabrycznego alarmu.
  
 
zdjecie jest w trzecim poscie od góry i nie chodzi mi o zaznaczony tam silnik krokowy wolnych obrotów...
  
 
Cytat:
2006-02-08 22:12:57, egoon pisze:
czujka podniesionej maski - to jest częś fabrycznego alarmu.

kurcze ale alarm działa !! a czujka cały czas do wczoraj była w pozycji otwartej maski ??
  
 
i alarm ci się załącza normalnie??
  
 
witam,

w tym miejscu co opisujesz jest orginalnie montowany włącznik alarmu maski silnika.
Jeśli wisi na kabelku to normalne, że nie załączy ci uzbrojonego alarmu. Normalnie gdy otwierasz maskę to zwiera go do masy i przy uzbrojonym alarmie wyje syrena a gdy wisina kabelku to stale jest przerwa.
System alarmu uzbroisz ale zabezpieczenie maski pozostaje nieaktywne.
pozdr.

Tomek.

[ wiadomość edytowana przez: Tom_J dnia 2006-02-08 22:22:19 ]
  
 
Cytat:
2006-02-08 22:15:42, egoon pisze:
i alarm ci się załącza normalnie??

włąsnie ze alarm się załacza normalnie i pulsuje dioda czerwona wewnątrz a jak sie włozy rękę przez okno to zaczyna wyć ten klakson - smieszny , jednak czylnik wisiał luzem i działa alarm teraz zakreciłem go tasamą czyli obwód przerwany ale bez zmian , przy okazji to czy sa jakieś ustawienia alarmu? jak np pikanie przy załaczaniu bo u mnie tylko śwatła mrugaja oczywiście dwa stopnie jeden zamykanie dzwi a drui raz uzbrajanie i ryglowanie podwójne.
  
 
reasumujac czujnik nie ma wpływu na alarm chyba ze po kilku razach alarm go unieaktywnił ale czy to az taki madry procesor w tym alarmie... w koncu to Omega nie ? :
  
 
Cytat:
przy okazji to czy sa jakieś ustawienia alarmu? jak np pikanie przy załaczaniu bo u mnie tylko śwatła mrugaja oczywiście dwa stopnie jeden zamykanie dzwi a drui raz uzbrajanie i ryglowanie podwójne.


a co ma pikać, ten śmieszny klakson, jak to wcześniej napisałeś...
  
 
to sprawdź ten alarm
wduś paluchem "to coś",zamknij samochód z pilota i zdejmij paluch z "tego czegoś"
Jak będzie wyć (migać światłami)to jest git (dobra taśma )
a jak nie wyje to daj "to coś" żonie,dziewczynie lub mamie niech z tego zupe zrobi
a mechaniora w morde lej
  
 
Przyjacielu,


Cytat:
2006-02-08 22:22:39, fatboy pisze:
włąsnie ze alarm się załacza normalnie i pulsuje dioda czerwona wewnątrz a jak sie włozy rękę przez okno to zaczyna wyć ten klakson - smieszny , jednak czylnik wisiał luzem i działa alarm teraz zakreciłem go tasamą czyli obwód przerwany ale bez zmian , przy okazji to czy sa jakieś ustawienia alarmu? jak np pikanie przy załaczaniu bo u mnie tylko śwatła mrugaja oczywiście dwa stopnie jeden zamykanie dzwi a drui raz uzbrajanie i ryglowanie podwójne.




chyba nie rozumiesz co się pisze do ciebie .

Ten czujnik to taki wyłącznik krańcowy, jeden jego styk musi być połączony do centrali alarmu a drugi styk do masy pojazdu i powinien być zamocowany we włwściwym miejscu tak aby klapa maski mogła go przycisnąć czyli wyłączyć.
Gdy otwierasz maskę ten wyłącznik krańcowy się załącza i podaje potencjał masy do centrali - gdy system jest uzbrojony pilotem czyli aktywny to załącza syrenę i światła.
Normalnie system uzbrajasz pilotem przy zamkniętej klapie i wszystkich drzwiach czyli otwartych wyłącznikach krańcowych . Jeśli ty wyłącznik zaizolowałeś taśmą to jest on stale otwarty i system alarmu da się uzbroić ale wyłącznik maski nie chroni bo jest zaizolowany. Ktoś włamie ci się pod maskę i wymontuje silnik a alarm nie zadziała.

pozdr.Tomek
  
 
Cytat:
czyli otwartych wyłącznikach krańcowych



Czyli, ze on w stanie uzbrajania sa NO ? Chyba powinno byc NC, bo inaczej mozna by przeciac kable.... ??
  
 
witam


Cytat:
2006-02-09 17:42:32, Vino pisze:
Czyli, ze on w stanie uzbrajania sa NO ? Chyba powinno byc NC, bo inaczej mozna by przeciac kable.... ??



a sprawdź jak jest u Ciebie w aucie Vino ? Jak jest inaczej to chylę czoło.



przykładowy alarm samochodowy

patrz punkt 7.

wyłączniki krańcowe

pozdr.

[ wiadomość edytowana przez: Tom_J dnia 2006-02-10 09:03:21 ]



[ wiadomość edytowana przez: Tom_J dnia 2006-02-11 09:45:05 ]