Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() egoon LOB MEMBER omega B carawan lublin | 2006-02-08 22:07:38 Miałem to samo to jes multipsztylifikator cztero kanałowy z dwoma zawormi przeregistrowanymi w jedną zwrotnicę
A tak serio to na chwilę obecną wiemy że masz MV6 z dużym włącznikiem przy zbiorniku płynu wspomagania i tyle może jakieś zdjęcie albo opis gdzie idą przewody??????? Chyba że chodzi ci o czujkę podniesionej maski - to jest częś fabrycznego alarmu. [ wiadomość edytowana przez: egoon dnia 2006-02-08 22:11:37 ] |
fatboy MV6 Łódź | 2006-02-08 22:11:36
|
![]() egoon LOB MEMBER omega B carawan lublin | 2006-02-08 22:12:57 czujka podniesionej maski - to jest częś fabrycznego alarmu.
|
fatboy MV6 Łódź | 2006-02-08 22:14:02 zdjecie jest w trzecim poscie od góry i nie chodzi mi o zaznaczony tam silnik krokowy wolnych obrotów...
|
![]() egoon LOB MEMBER omega B carawan lublin | 2006-02-08 22:15:42 i alarm ci się załącza normalnie?? |
![]() Tom_J LOB NET MEMBER Tczew | 2006-02-08 22:16:16 witam,
w tym miejscu co opisujesz jest orginalnie montowany włącznik alarmu maski silnika. Jeśli wisi na kabelku to normalne, że nie załączy ci uzbrojonego alarmu. Normalnie gdy otwierasz maskę to zwiera go do masy i przy uzbrojonym alarmie wyje syrena a gdy wisina kabelku to stale jest przerwa. System alarmu uzbroisz ale zabezpieczenie maski pozostaje nieaktywne. pozdr. Tomek. [ wiadomość edytowana przez: Tom_J dnia 2006-02-08 22:22:19 ] |
fatboy MV6 Łódź | 2006-02-08 22:22:39
|
fatboy MV6 Łódź | 2006-02-08 22:25:28 reasumujac czujnik nie ma wpływu na alarm chyba ze po kilku razach alarm go unieaktywnił ale czy to az taki madry procesor w tym alarmie... ![]() ![]() |
![]() sewcio LOB MEMBER C2,5TD+0,6Tcoupé Sosnowiec | 2006-02-08 22:45:33
a co ma pikać, ten śmieszny klakson, jak to wcześniej napisałeś... ![]() |
![]() MarekV6 LOB NET MEMBER Oma + Hornet :-) Poznań / Solingen | 2006-02-09 00:40:15 to sprawdź ten alarm ![]() wduś paluchem "to coś",zamknij samochód z pilota i zdejmij paluch z "tego czegoś" Jak będzie wyć (migać światłami)to jest git (dobra taśma ![]() a jak nie wyje to daj "to coś" żonie,dziewczynie lub mamie niech z tego zupe zrobi ![]() a mechaniora w morde lej ![]() |
![]() Tom_J LOB NET MEMBER Tczew | 2006-02-09 15:42:39 Przyjacielu,
chyba nie rozumiesz co się pisze do ciebie . Ten czujnik to taki wyłącznik krańcowy, jeden jego styk musi być połączony do centrali alarmu a drugi styk do masy pojazdu i powinien być zamocowany we włwściwym miejscu tak aby klapa maski mogła go przycisnąć czyli wyłączyć. Gdy otwierasz maskę ten wyłącznik krańcowy się załącza i podaje potencjał masy do centrali - gdy system jest uzbrojony pilotem czyli aktywny to załącza syrenę i światła. Normalnie system uzbrajasz pilotem przy zamkniętej klapie i wszystkich drzwiach czyli otwartych wyłącznikach krańcowych . Jeśli ty wyłącznik zaizolowałeś taśmą to jest on stale otwarty i system alarmu da się uzbroić ale wyłącznik maski nie chroni bo jest zaizolowany. Ktoś włamie ci się pod maskę i wymontuje silnik a alarm nie zadziała. ![]() pozdr.Tomek |
Vino LOB SYMPATYK M5 Warszawa | 2006-02-09 17:42:32
Czyli, ze on w stanie uzbrajania sa NO ? Chyba powinno byc NC, bo inaczej mozna by przeciac kable.... ?? |
![]() Tom_J LOB NET MEMBER Tczew | 2006-02-09 21:15:08 witam
a sprawdź jak jest u Ciebie w aucie Vino ? Jak jest inaczej to chylę czoło. przykładowy alarm samochodowy patrz punkt 7. wyłączniki krańcowe pozdr. ![]() [ wiadomość edytowana przez: Tom_J dnia 2006-02-10 09:03:21 ] [ wiadomość edytowana przez: Tom_J dnia 2006-02-11 09:45:05 ] |