[Ogólne] bagażnik na dach

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, szukam bagaznika na dach do essiego MK6 z 93 r 3 drzwiowy, Szukałem fap, thule i innych ale nic nie znalazłem.

Nie wiecie czy moze spasuje z mk5??
Jak ktos wie gdzie moge szukac to dajcie namiary

pozdrawiam

[ wiadomość edytowana przez: thomas77 dnia 2012-07-13 20:58:10 ]
[ powód edycji: poprawa tutułu ]
  
 
Mk V to to samo

-----------------
Escort MVII GT 1,8
E90, E46, D40, FMX 650
  
 
Ja mam essiego MK VI z 1994, 5d. Dzisiaj właśnie kupiłem i zamontowałem bagażnik Fapa, któru pasuje do pięciodrzwiowych escortów od 1984 roku w zwyż. Cena 186 złociszy. Pasują także Inter Packi za 169 złociszy w sieci sklepów z bagażnikami " od garbusa do lexusa"
  
 
Sorry, nie doczytałem, że chodzi o 3d.
  
 
Mam ten sam problem... Już pare razy poruszałem ten problem ale jakoś nikt mi nie umiał pomóc....ess MkVI 93 3d
  
 
Mnie głównie chodzi o narty także, zostają nam magnetyczne.
Uzywa ktoś coś takiego? Moze coś polecic??
  
 
Magnesy są ok ale jak je zastosować przy szyberdachu....???
To jest problem...
  
 
http://www.gwiazdowski.com.pl/index.php?modul=7&samochod_id=145

Pisza ze do essiego 91>95 i 3d i 5d na allegro maja wystawione
za 155zeta

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=83260165

tylko jak one są mocowane z tyłu gdzie nie ma drzwi??
  
 
Zapytaj w norauto podobno mają bardzo duży wybór.Do mojego mkV 5d z firmy norauto kosztuje 209 oczywiście ma zabezbieczenie przed kradzieżą.
  
 
Jak ktos chce to do 5 drzwiowki mam na sprzedaz 2 belki

-----------------
Escort MVII GT 1,8
E90, E46, D40, FMX 650
  
 
Ja mam do felicji i do poloneza jak ktoś by chciał?
  
 
Czy komuś ostatecznie udało się rozeznać w temacie "bagażnik dachowy"? Może ktoś ma na stanie i chętnie użyczy (?!) jak wygląda montaż? potrzebuję do MKVII 5d hatchback ...

Znalazłem coś takiego:
Bagażnik bazowy dachowy

Każdy escort ma te otwory montażowe?

[ wiadomość edytowana przez: ESczort dnia 2012-07-05 10:50:24 ]
  
 
witam ja ostatnio kupiłem to:
Bagażnik w Bytomiu który jest identyczny jak z twojego linku.

A wiec tak w komplecie było kilka rodzajów śrubek. Otwory pasują idealnie w miejsce na dachu. Wadą jest to że da się wymontować belki bez odkręcania całego bagażnika jak się z nimi poszarpiesz mocno
Jak jadą same belki to dość mocno huczy. Wiozłem na tym dość sporą trumnę i nie było żadnych problemów i nie hałasowało


[ wiadomość edytowana przez: RicoSB dnia 2012-07-13 14:06:10 ]
  
 
Jakimi śrubami przykręca się oryginalny bagażnik dachowy forda?


[ wiadomość edytowana przez: JmB dnia 2013-03-13 12:20:00 ]
  
 
już wiem, że śrubami m6, ale jaka długość?
  
 
W 5D bagażnik mocuje się nad drzwiami. Po otwarciu ich (przednich i tylnych) są otwory montażowe. A w 3D tylną część bagażnika mocuje się między dachem a klapą bagażnika.

-----------------
2004-2007: FSO Polonez Caro Plus 1.6 GLI
2007-2010: Ford Escort Flair 1.8 16v (RKC) MK7 Turnier
2010-2016: Ford Escort CLX 2.0 16v (NGA) MK6 Hatchback 5d
2016-20xx: Ford Focus Ghia 2.0 16v MK1 FL Turnier
2019-20xx: Ford Escort XR3i (RQB) MK5 Cabrio
  
 
Bez obrazy, ale to nie jest odpowiedź na moje pytanie
  
 
Cytat:
2013-03-30 17:37:23, JmB pisze:
Bez obrazy, ale to nie jest odpowiedź na moje pytanie



Weź suwmiarkę, sprawdź głębokość otworów, dodaj do tego grubość mocowania bagażnika i to będziesz wiedział jakiej długości śruby potrzebujesz.