[Ogólne]Blokowanie kola nawet po wymianie zacisku.Dlaczego??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.Problem dotyczy kolegi Omegi. sciagalo i blokowalo przed i po wymianie tarcz,klockow i nowego zacisku.Dodam iz po sciagnieciu zacisku kolo obraca sie bez problemu.Po zalozeniu niespelna 2 ogroty.Tak jest z kole lewym . Prawe OK.
Co robic gdzie szukac przyczyn??


[ wiadomość edytowana przez: thomas77 dnia 2011-09-06 20:07:04 ]
[ powód edycji: poprawa tytułu ]
  
 
wymień jeszcze przewody elastyczne
może sparciale od środka i blokują cofanie się płynu
  
 
Witam,miałem podobny przypadek i po wymianie przewodów elastycznych jest ok.
  
 
Trochę odgrzeję temat i podziękuję na wstępie kolegom za naprowadzenie, na co i ja mam zwrócić uwagę bo to samo się przytrafiło i mi, lecz w escorcie mk7 z abs'em, ale mam pytanko, bo przed wymianą tarczy i zacisku, po zblokowaniu się lewego przedniego koła tarcza cała się rozgrzała do czerwoności, co za czym idzie dość wysokiej temperaturze uległ płyn hamulcowy, wymieniłem zacisk i tarcze, dalej się blokuje to kolo, wymienię jak tu koledzy piszą przewód giętki, Ale CZY WYMIENIĆ TEŻ PŁYN? Czy mógł on stracić swoje właściwości?
  
 
nie, nie trzeba.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
butelka płynu to ok 20zł, a płyn dobrze jest wymienic co 2 lata wiec przy okazji możesz go zmienić, no chyba że niedawno to robiłeś
  
 
dziękuję, zadziałam z tym przewodem, ewentualnie odgrzeje ten temat jak się jeszcze będzie pojawiał ten problem, mam nadzieję że system abs się nie zważył, ale i tak mam dawcę więc części są.
  
 
ABS w escorcie to można wyp....

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Najczęściej przytyka przewód jego mocowanie w okolicach amortyzatora. Należy rozgiąć to mocowanie, wew. przewodów nie ma co korodować a tym bardziej ich przytykać.
  
 
Cytat:
2011-09-09 12:21:32, Kris75 pisze:
wew. przewodów nie ma co korodować a tym bardziej ich przytykać.



Przewody są gumowe, a jak wiadomo guma z czasem parcieje i "butwieje" więc istnieje możliwość "przytkania" od wewnątrz
  
 
A dokładniej to rozwarstwia się od wewnątrz. A zagotowany płyn wypada raczej wymienić...

-----------------
#1677


Escort już zezłomowany...:/ Foka też, teraz Foka MK3 1.6TDCi 115KM