Obroty na biegu jałowym znikneły?? Może ma ktoś jakiś pomysł - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Zapanowałem nad awarią! Ustawiłem zapłon, podregulowałem po swojemu gażnik, poczyściłem świece, podczyściłem kopułke, sprawdziłem wszyustkie styki kabli, posprawdzałem przewody podciśnienia, poskładałem, kluczyk w stacyjke i cyka jak trzeba! A co do spalin to już dużo mniej dają przez korek. Miałem zapchany ten śmieszny tłumik ognia zwany filterkiem w odmie! Dzięki wszystkim za rady!
  
 
Właśnie zgłupiałem! Zatankowałem na innej stacji benzynowej, i obroty urosły do 2000. Kurcze okazuje się że przyczyną zaniku obrotów było lipne paliwo! Czego oni teraz dodają do tego paliwa Już nie wiem gdzie tankować I od nowa regulacja, naszczęście tylko obrotów.
  
 
Koledzy poratujcie!

Ostanio zaczynaja mi wariowac wolne obroty. Obecnie mam ustawione na 1500. Nie moge uswic nizej, bo bo wolne obroty mi czasami spadaj gdzies do 300 i zapala sie kontrolka cisnienia. Nie wiem co to moze byc - w sprawie zasilania jestem noga. Nie wiem co to te elektrozawory czy inne takie. Wiem jak regulowac obroty i tlkyo ta srubka sie zajmuje.

Mam standardowy gaznik Lady 2107 do 1300.

Help...
  
 
Ja bym najsampierw ominal elektrozawor (polacz wezyk bezposrednio z kolektora do oszczedzacza). Nastepnie sprobuj wyregulowac tak jak napisali w instrukcji (kolejnosc krecenia srubkami).
Jak to nie pomoze to wykrec dysze wolnych obrotow (sa dwie) i zobacz czy sie nie zatkaly.
Jesli nadal nic no to chyba wyciagnac gaznik i wyczyscic