Cb w mobilu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich forumowiczów,
W temacie CB jestem zielony jak trawa wczesną wiosną, dlatego chciałbym Was prosić o pomoc. Niedawno wpadło mi w ręce cb radio President Billy, chciałbym założyć radyjko w swoim samochodzie, jednak nie wiem jaką antenę do niego dobrać. Interesują mnie tylko anteny magnetyczne. Nie jestem maniakiem dlatego nie interesuje mnie antena, która ściąga z niewiadomo ilu kilometrów. Poprostu antenka, która działałaby dobrze na trasie do 4-5 km, to dla mnie MAX.
Jeżeli możecie to napiszcie też coś o radyjku, które mam to byłbym wdzięczny. Domyślam się, że to chyba najuboższy model Presidenta, ale chciałbym się dowiedzieć, czy radyjko jest OK, tzn. czy jest w miarę bezawaryjne i jak się spisuje w użytkowaniu, czy nie jest to jakiś szumofon???
Z góry wielkie dzięki za ospowiedź,
Pozdrawiam wszystkich użytkowników.


[ wiadomość edytowana przez: dcnt dnia 2006-02-22 09:41:33 ]
[ powód edycji: literowka w tytule - poprawiono ]
  
 
ML-145
  
 
heh no ok ale chyba zapomniałem dodać, że antenka ma być raczej krótka. Myślałem o jakimś Hustlerze. Czy to dobry pomysł. Aha i jeszcze raz prośba jak możecie to napiszcie cos o ryadyjku.
Pozdro all,
  
 
roznica w cenie miedzy tymi antenami (dluzsza - krotsza) nie jest powalajaca, a przeglada sie na znaczna poprawe zasiegu, co sie jednak przydaje

pojezdzisz troche to stwierdzisz ze te 4-5km to jednak jest malo
zwlaszcza ze w zabudowaniach spada zasieg gdzies o ok. polowe i jesli ktos cie bedzie naprowadzal i bedzie stal gdzies na parkingu to po prostu przestaniecie sie slyszec

radyjka nie znam
  
 
Miałem kiedyś ten sam problem i ....
... mam teraz 2 anteny (NEW ALASKA 150 cm na dzwonku i w pogotowiu na inne auta FLORIDA 50cm). Obydwie polecam.

Cytat:
roznica w cenie miedzy tymi antenami (dluzsza - krotsza) nie jest powalajaca, a przeglada sie na znaczna poprawe zasiegu, co sie jednak przydaje

pojezdzisz troche to stwierdzisz ze te 4-5km to jednak jest malo