forum klubowedołącz do klubulista klubowiczówauta klubowiczow
  

[Ogólne] gleba pomozcie - Strona 2

  
 Sortuj posty wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wyświetlony od najstarszych postów <<
«1 2 3 4 5»
 Autor 
 2006-04-06 00:27:57

Cytat:
2006-04-06 00:10:22, ICEMANIK pisze:
jakis czas bujam sie juz przy -60/60 i jak juz wspomnialem... to bujam sie. kazdy dol nierownosc a essi sie buja, dodam ze amory seria.



Buja się, bo musi, jak amor seria. Lipna jest niestety taka jazda, dlagtego na serię max 40 mm inaczej nie da rady.
2011-04-26 20:04
  
 
 2006-04-06 21:32:55

Cytat:
2006-04-06 00:27:57, KriSSo pisze:
Buja się, bo musi, jak amor seria. Lipna jest niestety taka jazda, dlagtego na serię max 40 mm inaczej nie da rady.



dlatego jeszcze sie bede tym bujal, bo amory krotsze drogie, chyba ze dam do skrócenia, a jazda lipna jest to wiem - bo sie bujam a ze amor seria jest max do 40mm to tez wiedzialem, ale jakos mi sie zalicytowalo ciut krotsze te spręzynki pozdro
2012-06-07 15:27
  
 
 2006-04-06 22:07:50

Cytat:
2006-04-05 23:25:29, KriSSo pisze:
Gratuluję, zatem miłego latania na serii dobrych parę lat, nim trafisz używany zawias, lub po prostu zapraszam do sklepu www.zender.szczecin.pl Do wyboru, do koloru, mnóstwo zawiasików, żaden kłopot. Ceny od 1800 do 4000 pln . Powodzenia. Zatem, albo się nudzimy, albo płacimy


żadnej serii dłużej u mnie nie będzie, -40 mi styka na polskich drogach ciężko jezdzić niżej, a przy takich springach dam zwykłe gazowe amory i powinno być lala
 
  
 
 2006-04-07 21:51:47

tak -40 jest optymalnie w PL, dlatego teraz szykuje auto pod 60/40. inaczej na trasie dobija prawie na prostej drodze z koleinami
2012-06-07 15:27
  
 
 2006-04-08 09:00:40

To i ja podłączę się do tematu mam Escorta mkV 1.3 i chciał bym go w końcu posadzić tylko jest problem o ile?? na seryjnych amorkach !!

Możliwości
-35mm
-60/40mm
-60mm

??
2009-11-01 16:08
  
 
 2006-04-08 15:06:58

Cytat:
2006-04-08 09:00:40, adamj3000 pisze:
To i ja podłączę się do tematu mam Escorta mkV 1.3 i chciał bym go w końcu posadzić tylko jest problem o ile?? na seryjnych amorkach !! Możliwości -35mm -60/40mm -60mm ??



35 mm
2011-04-26 20:04
  
 
 2006-04-08 20:21:16

bierz 60/40 i tak siadzie jak 40/40.

-----------------
#768
Małopolska Frakcja Rajdowa #003 (MFR)
(potworth) G-tech, 1 osoba, pusty bak, opony 205/40R17, 0-96km/h 15,44 mega kozak:D
2019-12-10 05:31
  
 
 2006-04-09 00:33:14

a gdzie dostać 60/40?na allegro widziałem tylko 40/40 i 35/35
 
  
 
 2006-04-09 09:51:25

Na pierwszej stronie tego tematu podałem GDZIE można kupić. Nie czytałeś uważnie.
2011-04-26 20:04
  
 
 2006-04-09 23:17:52

fryszard: 60/40 na seryjnych amorkach ?? i jaka mam gwarancje ze usiadzie 40/40 skoro w katalogu podaja ze posadza go 60/40
2009-11-01 16:08
  
 
 2006-04-09 23:38:45

w katalogu jest dla wszystkich essich a 1,3 jest lzejszy z przodu, ja mam 55/35 i siadł równo koło 40 bo przód lekki a tył ciezki (sedan).

-----------------
#768
Małopolska Frakcja Rajdowa #003 (MFR)
(potworth) G-tech, 1 osoba, pusty bak, opony 205/40R17, 0-96km/h 15,44 mega kozak:D
2019-12-10 05:31
  
 
 2006-04-15 22:32:12

hmm ... ja mam chyba glebe zrobioną ale tylko z przodu. Jak wjadę na warsztat to sprawdzę dokładnie.
Narazie to widziałem u siebie tylko niebieskie sprężyny (jeśli jakaś firma robi takie).
Ale powiem wam mam już dość szorowania po krawężnikach, obijania zderzaka i innych takich historii.
2010-07-05 09:37
  
 
 2006-04-15 23:22:22

niebieskie to pewnie Eibach,

-----------------
#768
Małopolska Frakcja Rajdowa #003 (MFR)
(potworth) G-tech, 1 osoba, pusty bak, opony 205/40R17, 0-96km/h 15,44 mega kozak:D
2019-12-10 05:31
  
 
 2006-04-16 10:11:19

W Fosab sprężyny WEITEC 60 40 cos koło 550

kiedyś unich widziałem zestaw ala zwykłe gwintowane bez regulacji twardości tylko z regulacją wysokości od 30 80 !! Coś koło 2tyś
2016-05-31 18:31
  
 
 2006-04-17 20:13:30

obniżone zawieszenie zdaje egzamin tylko na idealnie równych
drogach asfaltowych bez dziur-a takie u nas są tylko na autostradach
jesli lubicie szybko jezdzic to tylko bedziecie tracic czas na mijaniu
kolein .do 40mm to max! i do tego nie za twarde,amory tez muszą
byc gazowe-dwustronne,no i rozpórki inaczej nigdy nie pojedziecie
szybko.róznice są naprawde widoczne(mówie tu o szybkiej sportowej jezdzie po odpowiednim torze jazdy,z lewą nogą na hamulcu,opowiednią pozycją kierowcy itp.)
sorry ze się mądrze ale dwa miesiące dobierałem zawieszenie
metodą prób i błędów,mierząc czasy
gleba i beton wygląda ekstra ale nic poza tym.
a jesli opony bedą h..... to i tak zawias bedzie sie marnował
a wy bedziecie podskakiwac tylko na fotelu ale inni bedą sie za to
oglądać

pozdro!

2006-10-01 10:09
  
 
 2006-04-24 20:44:33

ja kupilem cos takiego i jestem bardzo zadowolony, jest nisko i sztywno, wiadomo po miescie na slabych drogach trzeba trochę wolniej ale w trasie na niezlej nawierzchni jest super, przewaznie w zakretach

2010-11-24 11:11
  
 
 2006-04-25 21:48:15

a ja właśnie nabyłem takie -40mm zobaczymy co z tego wyjdzie
 
  
 
 2006-04-26 23:25:59

Cytat:
2006-04-25 21:48:15, hans7 pisze:
a ja właśnie nabyłem takie -40mm zobaczymy co z tego wyjdzie



Zupełnie zacznie inaczej wyglądać. Będzie super.
2011-04-26 20:04
  
 
 2006-04-27 10:42:27

a jakie takie cus sobie sprawilem, Bilstein B8 i weitec
2012-06-07 15:27
  
 
 2006-04-27 21:48:14

no i sprężynki dziś dotarły, jeszcze nowe amorki i za 3 tygodnie wreszcie gleba!!!