forum klubowedołącz do klubulista klubowiczówauta klubowiczow
  

S Z C Z E C I N - Spoty i nie tylko - Strona 386

  
 Sortuj posty wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wyświetlony od najnowszych postów <<
«1 2 3 ... 384 385 386
 
 
 Autor 
 2006-05-04 17:31:36

Powodzenia Ja w najblizszym czasie bede tuningował drzwi, czyli wzmacniał rurkę w ktorej idą kabelki do głośnika, szlag juz ją prawie trafił.
2016-07-29 12:01
  
 
 2006-05-04 15:19:13

A ja dzisiaj wylałem szklankę herbaty na odstające gniazdko w ścianie i zrobiłem śliczne zwarcie A za godzinę idę z Długim montować centralny zamek na tylne drzwi.
2016-10-27 22:27
  
 
 2006-05-04 09:20:35

Wlasnie, zauwazylem ze ostatnio jakos Cie nie ma - a zuzycia gratuluje, tylko pozazdroscic
2016-07-29 12:01
  
 
 2006-05-04 08:08:12

witam po dłuuugim weekendzie

po odpoczynku nowe siły i energia

byłem wczoraj nad morzem i spalanie w trasie (spokojna jazda nie przekraczając 100km/h) wyniosło 7,9 litra gazu/100km - nie ma mowy o błędzie, jakimś złym odbiciu zaworu itp

to zużycie bardzo mi sie podoba

pozdr.
2018-03-09 11:40
  
 
 2006-05-04 02:46:09

Cytat:
2006-05-03 23:41:35, smoczy pisze:
Kosa! Kupiłem drugiego DOHCa!

musisz wpaść zobaczyć!




powierdz kiedy to podjade fiatem.... Calkiem fajnie sie fiacik sprawuje. Zrobilem od piatku ponad 1000km
2011-10-01 09:37
  
 
 2006-05-04 00:07:45

Witam
No kurde ja się rozpisałem a tu nowy wątek .Co z alfą ano czekam co mi zaproponuje link 4. Likwidator zakwalifikował zderzak i błotnik do wymiany plus musze jeszcze sprawdzić tylną oś.A wracając do sprawy to napisałem że odradzam Wołczkowo.Dzisiaj to tam poprostu była masakra . A tak przy okazji.Smoczy jakie to masz gaźniki ? Może jakiś weber DMTR 24 by się znalazł
P zdr
2017-11-18 02:02
  
 
 2006-05-03 23:41:35

A właśnie! Mugen czyżbyś rozbierał już swoj silnik? pamiętaj, że mam dla Ciebie jeszcze troche gratów! jakieś laski popychaczy, śruby, pierdoły.

Kosa! Kupiłem drugiego DOHCa! Mam też skrzynię od 132 bez dekla i ze skośnym drążkiem, skrzynie od 125p z kołnierzem do 2.0, trzy gaźniki webera jeden solexa, nowe tłoki do dwulitrówki, wał nominalny (podobno) i panewki do niego, aparat zapłonowy (niestety znów w blok) no i brakujące koło pasowe i miskę olejową! musisz wpaść zobaczyć!

Maciek! Byliśmy dzisiaj u Pana Tadka z poldkiem ale powiedział że może będzie mógł zabrać się za niego w czerwcu... strasznie późno... chyba będę musiał szukać kogoś innego bo w czerwcu to ja chciałbym już wkładać motór zobaczymy..

Mario co z alfą?


2009-02-17 22:23
  
 
 2006-05-03 23:14:12

Oooo to juz mamy 3 watek o naszych spotach. W koncu zalozony przez kogos z FSO .

[ wiadomość edytowana przez: Mugen dnia 2006-05-03 23:15:00 ]
2014-09-24 15:08
  
 
 2006-05-03 21:55:49

A cztyałem już
2009-12-08 20:32
  
 
 2006-05-03 21:53:56

No, a już miałem narzekać, ale skoro pojawiła się relacja...
2016-10-27 22:27
  
 
 2006-05-03 21:53:24

A dziękować

także jeszcze raz zapraszam do działu ZLOTY na relację z ostatniego spotu ZGW - tym razem w innej konwencji niż zwykle
2014-11-09 10:45
  
 
 2006-05-03 21:47:55

Cytat:
2006-05-03 21:42:24, GDA pisze:
Witam frakcję ZGW :.............. czy nie uważacie że dobrze byłoby założyć nowy temat o spotach w Szczecinie? bo ten już liczy sobie bardzo dużo stron


GDA jak sobie życzysz.
2009-12-08 20:32