Szybko na tvn turbo bedzie o essim godz 17:06 15 maj

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
j.w.
ciekawe co powiedzą dodam ze ma być zetec 1.6



[ wiadomość edytowana przez: le-mar dnia 2006-05-15 17:53:09 ]
  
 
Dowiedziałem z programu, że w zawieszeniu ulegaja zużyciu wahacze tulei oraz że wymiana paska rozrządu wraz z rolką i napinaczem kosztuje 1kPLN !! Pogratulować wiedzy


[ wiadomość edytowana przez: jerico dnia 2006-05-15 17:21:53 ]
  
 
może to ktoś nagrać i udostępnić na forum?


-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
tam jest tylko mkVII kombi w dodatku od spodu rude
  
 
Cytat:
2006-05-15 17:20:39, jerico pisze:
Dowiedziałem z programu, że w zawieszeniu ulegaja zużyciu wahacze tulei oraz że wymiana paska rozrządu wraz z rolką i napinaczem kosztuje 1kPLN !! Pogratulować wiedzy [ wiadomość edytowana przez: jerico dnia 2006-05-15 17:21:53 ]



to podjedz do aso i zapytaj za ile zrobia
  
 
w dodatku powiedzieli że zamienniki są droższe od części z ASO
  
 
ale polewka
(taka pseudo reklama)
pasek 1k szok - .
wg mnie bolki wszystkie szybko gnija - szczególnie 1999 - jestem w błędzie ? wyprowadżcie mnie.
co do pomysłu nagrania - nie ma co ( nie było co)
ale hcyba wszyscy sie zgodzą ze wystarczy 1,6 do kombi
prosze o nie wypowadanie sie szczesciarzy którzy pod maską maja 2.0 l turbo


[ wiadomość edytowana przez: le-mar dnia 2006-05-15 17:58:38 ]
  
 
Ja mam Escorta kombi z 2000r i mam rudą na całej tylnej belce.
  
 
Cytat:
2006-05-15 17:43:43, kainek pisze:
to podjedz do aso i zapytaj za ile zrobia



No ja wiem ile za to kasują, ale jak wiadomo moża z te pieniądze obdarować dwa Escorty oryginalnym "rozrządem". Ale przecież w takim profesjonalnym programie nie można powiedziec takich rzeczy. Wogule z wszystkim wysyłaja do aso. Tego nie wolno, tamtego nie wolno... samemu zrobić.
A ja bardziej śmiałem się z samej wypowiedzi tego Pana, "... wahacze tulei ..." wiem wiem, że to przejęzyczenie ale na litość boską to nie jest program na żywo i można takie głupie błędy skorygować.
  
 
Byłem w tym warsztacie dwa razy: pierwszy i ostatni. Zepsuli przewód hamulcowy, na który potem musiałem czekać półtorej godzinu, zamiast miedzianych założyli uszczelki aluminiowe fajnie reagujące z płynem hamulcowym. klucz dynamometryczny służył do dokręcania kół, bo ma długie ramię.
Dodatkowo dowiedziałem się, że w Escorcie jest taki super ukłąd hamulcowy, że jak się odkręciło jeden wężyk, to potem żeby go odpowietrzyć, to wystarczy odpowietrzyć tylko to jedno koło. No i jak się już ten wężyk odkręci od zacisku, to płyn może sobie swobodnie kapac na podłogę i nikogo to nei interesuje...
  
 
W środę 17 maja o godz. 9-tej TVN Turbo "Z zagranicy"
  
 
,, Z importu" nie ,,z zagranicy"