Spawanie podlogi

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Od jakiegos czasu mam przegnita podloge w miejscu mocowania przedniego fotela ( przednia czesc fotela) . Puki co jescze nie wypadlem z fotelem ale wydaje mi sie to niedaleką przyszloscia .. Musze to pospawac , stad pytanie do was .. Jaka grubosc blachy wypadalo by uzyc ?? Myslalem nad ok. 2 mm ale niewiem czy dobrze myslalem Mozecie mi doradzic grubosc tej blachy i czy tam idzie jakies wzocnienie oprucz tego?

Pozdrawiam
  
 
Podlacze sie do watku, z innym pytaniem czy jest ktos w klubie kto by sie podjal naprawy podlogi?? chodzi o wymiane progów i obspawanie podluznic, wymiany czesci podlogi i takie tam ... drobnostki
Aha no jak nie z klubu to moze ktos z zewnatrz... poszukuje pilnie
HELP!!
  
 
jezeli moze byc z Lublina to mamy takiego Pana który zajmuje sie Ładami od 20 lat.Jak bedziesz zainteresowany to sie dowiem ile by chciał ale kiedys za wymiane wszystkich progów mówił cos o 300zł podłuznice i mocowanie fotela kierowcy robił mi za 100zł.
  
 
krzychu, pewnie ze tak... jesli jest gosc godny polecenia. Mam zrobione fotki jakby co..
Jakbys mogl dopytac ile to by bylo i ile czasu by to trwalo.
Wymiana progów, podloga kierowcy niemal cala, pasazera mozna powiedziec zdrowa, obspawanie podluznic, to na 100% co jeszcze wyjdzie ... to wiadomo ... w praniu.
Jutro postaram sie puscic Ci smska czy cos. Jak bys mogl sie dowiedziec co i jak bede ogromnie wdzieczny.
  
 
Koz3r->2mm wydaje mi sie ze wystarczy, wzmocnienie idzie prostopadle pod spodem, ale u mnie np nie bylo ruszone, wystarczylo wspawac profil z 4 srubami i po sprawie
  
 
1bobo: Moja Łada właśnie stoi w warsztacie blacharskim, z tego co widziałem robi w porządnie, za progi krzyczy jakieś 400zł ale mozna się dogadać, u mnie wymienia progi przednie błotniki lewy i prawy tylni lewy błotnik, przy okazi robi podłogę i jeszcze kilka rzeczy. Narazie robi tylko blacharke plus zabezpieczenie anykorozyjne na lakier bede musiał poczekac , Warsztat jes na Pradze południe, poszukam wizytówki to wrzucę dokładny adres
  
 
YeS, Yes, Yes poprosz zawsze blizej niz Lublin
  
 
Prymi a robia Ci tam cala bude?? Jesli tak to jesli to nie tajemnica to powiec ile $$ zostawiasz tam.
  
 
Powie tak idzie się dogadać za progi jakiesz 400zł, za błotniki podobnie.
  
 
Odświeżam wątek.

Przymierzam się do spawania progów i podłogi w swojej Ładzie. Kupiłem już w sobotę kątówkę z akcesoriami, teraz czas na spawarkę. Przejrzałem trochę artykułów w necie i w przeważającej większości autorzy odradzają zakupu tańszych spawarek (półautomatów).
Ponoć dobre do spawania cienkiej, 1mm blachy, nic więcej.

W rozmowie z chłopakami doradzono mi bym w mojej sytuacji (podspawanie na razie jednego auta) kupił migomat bez butli (ale z opcją jej przyłączenia).

W necie znalazłem natomiast taki sprzęt:

Migomat Magnum



Ktoś ma taki lub podobny ? Daje radę ? Wiadomo na początku będą wychodziły "smarki" ale kiedyś trzeba po prostu spróbować. Bardziej niż na estetyce zależy mi na tym by po prostu spawarka solidnie spawała.

-----------------
Były:
- LADA 2105 '82 1.3
- LADA 2107 '90 1.5
- LADA 2107 '96 1.7i
- OPEL ASTRA F '93 1.4i
Jest:
- LADA 2107 '87 1.3
  
 
Emde, spawarke trzeba kupić taką, by przydała się nie tylko przy spawaniu blach cienkich. Przy zabawie z mechem, będziesz miał spawanie.... Punktowe, na pewno nie ciągłe "lagi". Kup minimum 160A i od razu pod butle. Przy spawaniu blach samochodowych zaleca się spawanie w osłonie CO2 że względu na szybsze ochładzanie spoiny. W drut osłonowy się nie baw. Dokup drut 0,8 mm, spray tzw pistolen spray, żeby latające kulki ciekłej stali można było szybciej oczyścić, szczotka druciana, maska, najlepiej samosciemniajaca (przyłbica) i w drogę!
  
 
W żadnym wypadku nie kupuj miga bez gazu. Koniecznie z gazem. Magnum jest dość dobrym sprzętem z tanich chińczyków. Podpytaj Laskę, to Ci pokaże taki sprzęt. Czym mocniejszy kupisz mig, tym lepiej.
  
 
Dziękuje chłopaki. Czyli już kolejna osoba mówi, żeby brać z butlą. Grzechem byłoby się więc nie posłuchać.

-----------------
Były:
- LADA 2105 '82 1.3
- LADA 2107 '90 1.5
- LADA 2107 '96 1.7i
- OPEL ASTRA F '93 1.4i
Jest:
- LADA 2107 '87 1.3
  
 
No tak, gaz się przydaje, szczególnie, jak się spawa podłogę. Ten czarny badziew, którym jest pomalowana podłoga się pali i jak wpadniesz w ciąg w masce, to tego nie widać. Dmuchasz sobie co2 i pożar gaśnie
Szczególnie jak leżysz pod podwoziem, nie masz ruchu, spawasz podłużnicę i tam się jara we wnętrzu. Oczywiście sikawka z wodą zawsze pod ręką, bo nigdy nie wiadomo.

Ja mam Bester z półeczką na butle i wtyczką pod zwykły kontakt. Spawam drutem 0,6 lub 0,8 mm. Teraz zwracał bym uwagę na przewód. Okazało się, że pewnego dnia zaczęło mi przycinać drut i on się zaspawał w środku. Pozostała zmiana przewodu. Nie mogłem dostać tego cholerstwa, bo jest jakieś nietypowe i w końcu kupiłem za 400 z groszami. Sporo.

Ten przewód w tej spawarce, co pokazałeś powyżej wygląda standardowo (dostępny w każdym sklepie) i kosztuje ok 200.

Dotychczas używałem maski tradycyjnej. Teraz kupiłem sobie automata, ale nie jestem przyzwyczajony. Denerwuje mnie, jak się ściemnia, gdy popatrzę przypadkowo w lampę.

Spawałem dawniej trochę drutem 0,9 mm w osłonie, też dobrze szło.

A13
  
 
Ceny za takie usługi są zróżnicowane.