Przełącznik zespolony

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Tak wiem. Temat znany i wałkowany wiele razy.
Padł mi przełącznik świateł. Był już kilka razy naprawiany, teraz go rozebrałem i doszedłem do wniosku, że to już się nie da naprawić.

Znalazłem coś takiego: http://ewcar.abc24.pl/default.asp?kat=18528&pro=33189

i się zastanawiam, czy jest to dokładnie to czego potrzebuję. Ja mam kombi MKVII (1995 rok), z wycieraczkami z dwoma biegami (szybko i wolno) + tryb przerywany. Czy ten opis "stała prędkość pracy wycieraczki" oznacza, że tutaj nie ma trybu przerywanego?

Wie ktoś gdzie indziej można kupić NOWY (koniecznie) przełącznik zespolony za rozsądną cenę?

Pozdrawiam

Chryzopraz
  
 
przelacznik zespolony szedl od 90 roku taki sam, niezmieniony.
Byly tylko 2 modele, z regulacja predkosci wycieraczek i bez tej regulacji. Ten co ty pokazales nie ma tej regulacji . .
  
 
Cytat:
2006-06-04 22:33:11, taxi pisze:
Byly tylko 2 modele, z regulacja predkosci wycieraczek i bez tej regulacji. Ten co ty pokazales nie ma tej regulacji . .


Acha. To zdaje się, że ja też nie mam tej regulacji, bo niczego u mnie się nie reguluje

Pozdrawiam

Chryzopraz
  
 
Tak wyglada przelacznik Z Regulacja:

na raczce od wycieraczek masz takie pokretlo jak od wlaczania swiatel . . po tym poznasz
  
 
Niektóre egzemplarze w funkcji przerywanej pracy wycieraczek mają bodajże sześć pozycji czasu zwłoki pracy przełączane pokrętłem na końcu przełącznika wycieraczek.
  
 
No i był jeszcze przełącznik do sedana bez tylnej wycieraczki.
  
 
A tylnia wycieraczka miała kiedykolwiek regululację (lub sprzęźenie czasowe z przednią)?
  
 
Cytat:
2006-06-05 09:21:12, surec pisze:
A tylnia wycieraczka miała kiedykolwiek regululację (lub sprzęźenie czasowe z przednią)?


wydaje mi się że raczej nie
  
 
Dzięki, to już wiem czego szukać.

Pozdrawiam

Chryzopraz