Krok po kroku jak się za to zabrać

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

na wstępie wspomne że jestem kompletnie zielonych w sprawach szpachlowania i lakierowania dlatego bardzo bym was prosił o dokładne rady jak się za to wsystko zabrać i co będzie mi potrzebne
Opiszę poszczególne moje problemy z któymi muszę się uporać io bardzo bym prosił by pod każdym dać radę jak skutecznie się go pozbyć Auto w kolorze BIALEGO AKRYLU
A więc tak

1.Mam wgniecnie w progu I tak czy lepiej próbować je wycignąć czy zaszpachlować ?

2. Wgniecenie w klapie która od środka jest zabudowana śrubokrętem podważająć trochę wyskoczyło a trochę jeszcze zostało I jak się tego pozbyć by nie by uniknąc malowania całej klapy bo jak się nie mylę szpachla chyba nie nadaje się w takim miejscu po paru razach trzaskania odpadnie

3.Ogniwo rdzy na klapie pod uszczelką w jaki sposób się pozbyć ?

4. Dwa nadkola do pomalowania W dwóch miejsach w nadkolach po obu stronach odpad lakier i zamalowane jest to jakąś biała emalią...

5.Usunięcie wszelkich odprysków i zarysowań lakieru na aucie jak ?

6. Usunięcie śladu po znaczku na masce i dziury w klapie po wycieraczce czym ?

7.Dziura w jednym z progów jak i cyzm ją załatać ?

To byłoby na tyle prosiłbym o dokładne rady krok po kroku jak robić by nie spieprzyć no i co będzie mi potrzebne

Pozdrawiam

[ wiadomość edytowana przez: wachus dnia 2008-04-16 16:32:37 ]

[ wiadomość edytowana przez: wachus dnia 2008-04-16 17:17:20 ]
  
 
na tym forum to chyba nikt nie będzie miał o tym pojęcia, ja tak samo czekam na rade na temat szpachlowania i doczekac sie nie mogę zadnej rady, tak że nasuwa się tylko jeden wniosek - nikt nie wie jak to zrobic
  
 
Cytat:
1.Jak nieduże szpachla i pomalować,jak spore najlepiej wpierw wyciągnąć i dopiero szpachla-bo jak za dużo to może odpaść.
2.Oczywiście że nie odpadnie jak jej nie bedzie pół kilograma-wyciągnąć ile się da i zaszpachlować.
3.Wyszlifować do gołej blachy,odrdzewiacz,podkład antyukorozyjny,szpachla i lakier.
4.Wyszlifować i wyrównać drobnym papierem,nierówności szpachlówka i lakier.
5.Pasta tempo,może być Farecla ale delikatnie bo mocno ściera.Po paście tempo nie trzeba już woskować,po farecli tak.
6.Dziurę po wycieraczce można zaspawać lub zakleić żywicą epoksydową-póżniej jak powyżej.
7.Zaspawać lub żywica epoksydowa,wyszlifować ,wyrównać i lakier.

Pamietaj,żeby niespartolić każda poprzednia warstwa musi dobrze wyschnąć.

2008-04-16 16:23:44, wachus pisze:
Witam na wstępie wspomne że jestem kompletnie zielonych w sprawach szpachlowania i lakierowania dlatego bardzo bym was prosił o dokładne rady jak się za to wsystko zabrać i co będzie mi potrzebne Opiszę poszczególne moje problemy z któymi muszę się uporać io bardzo bym prosił by pod każdym dać radę jak skutecznie się go pozbyć Auto w kolorze BIALEGO AKRYLU A więc tak 1.Mam wgniecnie w progu I tak czy lepiej próbować je wycignąć czy zaszpachlować ? 2. Wgniecenie w klapie która od środka jest zabudowana śrubokrętem podważająć trochę wyskoczyło a trochę jeszcze zostało I jak się tego pozbyć by nie by uniknąc malowania całej klapy bo jak się nie mylę szpachla chyba nie nadaje się w takim miejscu po paru razach trzaskania odpadnie 3.Ogniwo rdzy na klapie pod uszczelką w jaki sposób się pozbyć ? 4. Dwa nadkola do pomalowania W dwóch miejsach w nadkolach po obu stronach odpad lakier i zamalowane jest to jakąś biała emalią... 5.Usunięcie wszelkich odprysków i zarysowań lakieru na aucie jak ? 6. Usunięcie śladu po znaczku na masce i dziury w klapie po wycieraczce czym ? 7.Dziura w jednym z progów jak i cyzm ją załatać ? To byłoby na tyle prosiłbym o dokładne rady krok po kroku jak robić by nie spieprzyć no i co będzie mi potrzebne Pozdrawiam [ wiadomość edytowana przez: wachus dnia 2008-04-16 16:32:37 ] [ wiadomość edytowana przez: wachus dnia 2008-04-16 17:17:20 ]