[MacFly] takie tam przemyślenia :/ - Strona 4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
A wielkosc to juz Twoj wybor. Ja bym wzial 15" bo wieksze to znowuz trzeba troche przerabiac, a takto montuje sobie 15" i jezdze normalnie.
  
 
Cytat:
2007-12-29 12:17:23, MacFly pisze:
Dzieki panowie za rady I można powiedziec ze decyzja zapadal ale jest kolejna do podjecia Bo chcialem 16"-17" a te fordowate, Snalowe itd. aktualnie sa ale tylko 15" no i jak myslicie brac ( bo ani gleby nie mam, essina normalna bez rzadnych przerobek itd. ) Czy mam inwestowac w 17" tylko dla wygladu czy lepiej na jakies czas wrzucic 15" i po smigac az go przystosuje do wiekszych felg ??



napisz na priv po ile bo tez sie o nie mialem dowiadywac

ja 17 u siebie odpuszczam dam 15 i weitec
  
 
Tu masz na moim przykladzie 15" :

A tu moje 17" :


Obnizenie przodu podobne w obu przypadkach ale tyl na 15" jest na serii
Na 15" zdecydowaniej lepiej sie jezdzi,ale szalu takiego nie robia jak 17"


[ wiadomość edytowana przez: Seba dnia 2007-12-29 12:39:05 ]
  
 
ja latem będe zakładał u siebie 16' i chyba takie wzór jak zapodałeś ten pierwszy, według mnie Essinka na nich się fajnie prezentuje z glebą Dobry przykład na to,to były Ess Woja
  
 
Cytat:
2007-12-29 12:38:04, Seba pisze:
Obnizenie przodu podobne w obu przypadkach ale tyl na 15" jest na serii Na 15" zdecydowaniej lepiej sie jezdzi,ale szalu takiego nie robia jak 17" [ wiadomość edytowana przez: Seba dnia 2007-12-29 12:39:05 ]



Teraz tak se myśle że chyba kupię te 15" ( na allegro tez widzialem ze sa ) i najwyzej za jakis czas bym zakupil 17" ( i po dokaonaniu przerobek itd. ) i wtedy 15" by byly na zime a 17" wiadomo

Cytat:
Na 15" zdecydowaniej lepiej sie jezdzi,ale szalu takiego nie robia jak 17"



O to tez chodzi zeby wygladal bo atualnie nie wyglada :/

A czy na tych 17" bede mial jakies problemy typu obcieranie o nadkola przy pelnym skrecie i jakies cos tam jeszcze ??


[ wiadomość edytowana przez: MacFly dnia 2007-12-29 12:44:40 ]
  
 
czy problem ... zależy jaki profil opony założysz ... gorsza sprawa ze im większa obręcz tym niższy profil opony - nie muszę chyba się rozpisywać jak to wpływa na komfort jazdy, kondycje zawieszenia i przede wszystkim uszkodzenia samych felg na dziurach. 15" do tego zawiecha -60F -40R i bedziesz kozak
  
 
Cytat:
2007-12-29 12:50:54, Pre100n pisze:
15" do tego zawiecha -60F -40R i bedziesz kozak



Znając mój wjazd na parking to też co miesciac bede musial kupywac nowe zderzaki

Ja teraz na 13" 175/70 i zawieszeniu serii zachaczam podwoziem na kilku dziurach

Ale czego sie nie robi zeby ess ladnie wygladal

  
 
pożycz od sąsiada ciągnik i przeoraj wszystkie progi zwalniające, krawężniki i inne wynalazki
  
 
Cytat:
2007-12-29 11:10:34, marcinos_rs pisze:
beniobb, chodzi o te co ma np. Snale, PawelAMG


spoko, to takie 17" sa kozak
  
 
15 to kompromis między wyglądem a komfortem.

17 to lans, no i przerażają mnie koszty opon...

195/50/15 kupisz za 150 zł barum bravuris
205/40/17 400 zł za byle jaką

Ja mam 15 z rantem na zbyciu
  
 
Cytat:
2007-12-31 10:36:12, Snale pisze:
15 to kompromis między wyglądem a komfortem. 17 to lans, no i przerażają mnie koszty opon... 195/50/15 kupisz za 150 zł barum bravuris 205/40/17 400 zł za byle jaką Ja mam 15 z rantem na zbyciu


205/40 R17 Uniroyal Rainsport 1- 325zł
  
 
Akurat cena opon sie nie zamartwiam chodż nie mówie że jestem bogaty ale na 17" wątpie że będę mógł tym moim szaleć ( czytać paić gumy ) więc dłużej wytrzymają niż moje kochane 13"
  
 
Ja bym nie szalał z 17 bo będziesz musiał częściej wymieniać części zawieszenia niż oponki przy paleniu gumy nawet przy 13 calach ...

Wszystkiego Naj ...
  
 
Cytat:
2008-01-01 00:37:09, MacFly pisze:
Akurat cena opon sie nie zamartwiam chodż nie mówie że jestem bogaty ale na 17" wątpie że będę mógł tym moim szaleć ( czytać paić gumy ) więc dłużej wytrzymają niż moje kochane 13"



Pamiętaj, że nisko profilowe opony mają mniej bieżnika i znacznie szybciej się zużywają. Jeszcze jakbyś założył glebę, to przód może (ale nie musi) ścinać.
  
 
Cytat:
2008-01-01 11:53:45, Snale pisze:
Pamiętaj, że nisko profilowe opony mają mniej bieżnika i znacznie szybciej się zużywają. Jeszcze jakbyś założył glebę, to przód może (ale nie musi) ścinać.



Więc się pytam, a raczej moje plany ujawniam i czekam na jakąś krytkę, info co źle itd. Bo ja laik w tych sprawach jeszcze jestem
  
 
Niestety tylko na planowaniu się wszytko skończy :/ Naobiecywałem i z tego nic nie wyszło.

Jest kilka powodów dla których trochę mi szkoda kasę pakować w bordowego, pierwszy jest to, że jest po mega dzwonie, prawa przód oberwał kiedyś, czołówka, czego efektem była aż wymiana silnika, na zakrętach jest mega pod sterowny, podłoga jest nie do końca naciągnięta i nie da rady też ustawić dobrze zbieżności, więc tnie mi opony cały czas. Drugi tak jak większość właścicieli escortów się boryka z tym, to rdza :/ jest co raz gorzej, od dachu po nadkola no i w porównaniu do innych escortów jest u mnie w czasie jazdy bardzo głośno, przy prędkościach około 100km/h jest u mnie tak głośno jak w innym escorcie przy 150km/h

Przyznaję się szczerze, że niestety essem pojeżdżę aż nie padnie lub nie zorganizuję kasy na nowy samochód. Choć od 5 lat służył bez jakiś większych awarii, najpierw ojcu teraz mi, ale w ubiegłym tygodni urwał mi się wybierak skrzyni biegów i to była najpoważniejsza awaria, choć stoi do dziś tylko z 3 biegami, więc jeszcze się nie uporałem z tą awarią do końca.