Problem z cykajacymi przekaźnikami

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam wszystkich serdecznie, po nagrzaniu sie silnika a raczej
przekaźników (R2- uklad sterowania pracą silnika,R3- pompa paliwowa,R4- praca silnika)zaczyna sie szalenstwo, naciskam na gaz i zaczyna pstrykac. w sumie to by mi nie przeszkadzalo ale czuje przerwy takie małe w dostawie mocy(gorzej się zbiera).
chciałem sie więc zapytać:
- czy da radę coś z tymi przekaźnikami zrobić(naprawić).
- ktos wie gdzie można kupić cos tanszego niż w ASO (70 zł za szt. a ja potrzebuje aż 3).
- i czy to wogole przekaźniki sa złe a może co innego

Pozdrawiam

mam mk7 1.8 105km
  
 
mam te same objawy w moim, tylko nie wiem ktory przekaznik mi pstryka, w ubieglym roku mialem to samo, pamietam wtedy resetowalem kompa i przeczyscilem kilka drobiazgow i przeszlo mu to, dokladnie nie wiem sam co to robi , ale bede musial znowu zajzec pod maske
-mam ten sam motorek co Ty


sorki za pisownie bez polskich znakow ale moj komp sfiksowal
  
 
Cytat:
2006-06-19 20:30:02, tubla pisze:
- ktos wie gdzie można kupić cos tanszego niż w ASO (70 zł za szt. a ja potrzebuje aż 3).


Poszukaj na szrotach i w skalepach z używkami. Zwykle przekaźniki do forda dostaniesz w cenach od 5 do 35 zł i nie mam pojęcia od czego zależy różnica w cenie (czasem mam wrażenie, że od pogody).
Czasem też pojawiają się całe zestawy na Allegro - do wyboru do koloru. Tylko odpisz sobie symbole (są na obudowie) tych, które szukasz - np. 85GG13C718AA.
  
 
Super . Gdzie przekaźników szukać wiemy ale jaka jest przyczyna tego sykania ?? Bo u taty tak w escorcie jest.
  
 
Podobno jak przekaźnik "cyka" to po prostu nie zwiera tak jak powinien, czyli nie działa i trzeba go wymienić. U mnie też któryś tam cyka, na jakiś czas był z nim spokój jak wszystkie gniazda w skrzynce przeczyściłem ale teraz znowu zaczął :/
  
 
a jak sprawdzic który to cyka pyka?? mo ja mam tez te zjawisko
  
 
Jak miałem escorta to miałem ten sam problem, zaczęło się od cykania przekażników, niekiedy auto potrafiło przez miesiąc elegancko jeżdzić a potem znowu usterka wracała. Póżniej już auto za każdym razem po nagrzaniu w ogóle nie chciało jechać. Cykały przekażniki chyba R2, R3 i w tym momencie auto przerywało szarpało w ogóle cuda sie działy. Była wymieniana 2 razy skrzynka bezpieczników, przekażniki, robione były obejścia na te przekażniki, generalnie było zrobione chyba wszystko co się dało. Ja sprzedałem auto ale kolega z innego forum miał ten sam problem (w sumie były takie dwa przypadki) pomogła wymiana kompa wraz z pętlą imo. Był też taki przypadek w fordzie galaxy i też skończyło się na wymianie kompa.