CB raz jeszcze

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jestem nowy i zielony chcę kupić radio no i tu zaczyna się problem
a mianowicie : TTI TCB880
a może : ALAN 48 EXCEL MULTI
no i oczywiście jaka antena i co to jest kielich pod antenę
pozdrawiam
  
 
witam, jesli chodzi o te radia to są one podobnej jakosci tzn z jednego wora!! jedynie wygląd mozesz pod siebie dopasowac
Owym 'kielichem pod antenę' moze byc: mocowanie typu 'główka z oczkiem', lub podstawa magnesowa, nic innego mi nie przychodzi do gowy chba ze inaczej sie wysłowisz.
  
 
Nie polecam zadnego z nich. Poczytaj dokladnie posty i bedziesz wiedzial jakie radyjka najlepsze !!!
  
 
OK dzięki za info
To w takim razie jake mam kupić ?
  
 
a co powiecie o tych :
Intek M 490 Plus
UNIDEN PRO 520 XL
ALAN 48 EXCEL MULTI
TTI TCB880
a może jakiegoś Presidenta za podobne pieniądze,
które warte jest polecenia
i czy jest sensownie kupić średniej
klasy radio a wydać więcej n asuper antenę
  
 
Cytat:
2006-06-23 10:05:46, jaro-vega pisze:
a co powiecie o tych : Intek M 490 Plus UNIDEN PRO 520 XL ALAN 48 EXCEL MULTI TTI TCB880 a może jakiegoś Presidenta za podobne pieniądze, które warte jest polecenia i czy jest sensownie kupić średniej klasy radio a wydać więcej n asuper antenę



wg mnie jesli brac pod uwage radia które tu wymieniłes wybrałbym INTEK M 490 Plus, dlatego ze najwygodniej ma umieszczone pokrętła i przyciski itp. Posiada praktycznie wszystkie funkcje!!! Nawet zera i piątki 0/5.

Nie polecam radia Uniden 520XL, dlatego ze nie posiada modulacji FM.
  
 
Nie sugeruj sie tym co mowi kolega ponizej poniewaz nierozumiem stwierdzenia cytuje "nieposiada modulacji FM'' . Otoz u nas w kraju nie jest to wogole potrzebne ,chyba ze wybierasz sie za granice bo my pracujemy w modulacji AM, wiec jest to zbedny bajer. Polecam ci jak najbardziej Unidena 520xl. Jest to President pod inna nazwa produkowany na rynek amerykanski. Wiec masz do wyboru tylko dwie opcje wg. mnie:

1. President
2. Uniden conajmniej 520xl