Escort kombi 2.5 V6 - Strona 55

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
yhym , (jeszcze) seryjny zetec 2.0 z kompletną wiązką z escorta , skrzynia vw 4 biegowa ze szperą 100% na silowniku :]
chyba że u siebie znowu zmienie silnik na inny to ST pojdzie do T3

Cytat:
2013-03-22 00:00:29, zenq pisze:
mnie tam bardziej ciekawi jego sygnaturka, niz Wasze braki w peni... yy w mocach migdal - szmelcwagen z zetekiem? w naszym kraju? ;D [ wiadomość edytowana przez: zenq dnia 2013-03-22 00:01:10 ]




[ wiadomość edytowana przez: Migdal_6 dnia 2013-03-22 01:00:23 ]
 
 
no no, napisz tym z VAGów, ze ma silnik z forda, toś już przepadl ;D
  
 
Pewnie tak samo tam jak większość tutaj nie wie jakie cuda jeżdżą w Ameryce południowej.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Mam 21 letniego RSa i trzyma serię niutów nawet więcej może dziadek z wermachtu jeździł do kościoła? jak bym znalazł zdrowe N7A to nawet bym na zeteca nie popatrzył mam go już 5 lat ale nadal potrafi mnie zaskoczyć astra gsi tego nie umiała...
  
 
n7a zawsze bedzie szybsze od 2.0 zeteca
  
 
Cytat:
2013-03-22 10:21:26, daras84 pisze:
n7a zawsze bedzie szybsze od 2.0 zeteca



To samo stwierdzenie mialem na mysli czytajac ten watek od 3 strony wstecz. Jakiego zajechanego n7a bys nie mial - i tak bedzie mocniejszy od mdo2.0
  
 
ale niektórzy co zakładają mdo do swojego uważają się za królów szos i twierdzą że n7a to przeżytek.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
No nie wiem Panowie, nawet tutaj się chyba przewinął jakiś wykres daawno temu gdzie N7A wypluło 13x KM. Zresztą, nawet niech spadek będzie o 10KM do 140. Raptem 4KM nad silvertopem 2.0. Dodać do tego większą wagę zestawu silnik+skrzynia i nagle się okazuje, że te 4KM gdzieś się zacierają. To tylko moje dywagacje oczywiście, główny nurt moich wypowiedzi to nadal opłacalność tego swapu. Jak skończę dłubać swojego i wrzucę wykres to przedstawię koszty mniej więcej jak się kształtują i wtedy pociągniemy ten temat dalej
  
 
Dobry pomysł Emtes z tym wykresikiem i kosztorysem
Będzie dla potomnych
Zrobię to samo jak odbiorę swojego
Doprowadzę jeszcze elektrykę do równowagi, gdyż dalej mam dziwne wrażenie że coś nie tak z nią, a do hamowni mam raptem 10 km od miejsca pracy
  
 
Cytat:
2013-03-23 08:29:06, emtees pisze:
No nie wiem Panowie, nawet tutaj się chyba przewinął jakiś wykres daawno temu gdzie N7A wypluło 13x KM. Zresztą, nawet niech spadek będzie o 10KM do 140. Raptem 4KM nad silvertopem 2.0. Dodać do tego większą wagę zestawu silnik+skrzynia i nagle się okazuje, że te 4KM gdzieś się zacierają. To tylko moje dywagacje oczywiście, główny nurt moich wypowiedzi to nadal opłacalność tego swapu. Jak skończę dłubać swojego i wrzucę wykres to przedstawię koszty mniej więcej jak się kształtują i wtedy pociągniemy ten temat dalej



No zajechane i bez remontu od 20 lat albo z wieloma błędami w ECU jak wypluje około 130-140 to i tak nieźle. No bo ile może z siebie dać silnik po dwudziestu latach katowania. Do tego ten model był wyprodukowany. Takie dyskusje że lepszy ten czy tamten bo nie trzyma serii to są nic nie warte. Wykresami zdrowych silników z hamowni można dopiero rozmawiać. Ja osobiście nie widziałem nigdy SERYJNEGO zeteca który zrobił RSa.
A na N7A mają negatywne oceny Ci co nigdy RSa nie mieli, więc jak miarodajne to jest ???
Poza tym taka dyskusja dalej nie ma już sensu bo nie o tym wątek Migdał prowadzi


[ wiadomość edytowana przez: Chromy dnia 2013-03-23 10:18:47 ]

[ wiadomość edytowana przez: Chromy dnia 2013-03-23 10:21:12 ]
  
 
Cytat:
2013-03-23 10:13:33, Chromy pisze:
(...) Poza tym taka dyskusja dalej nie ma już sensu bo nie o tym wątek Migdał prowadzi



no, moderatorzy tutaj jak zwykle przyśnięci i tylko zaczepki szukaja

Cytat:
2013-03-22 17:48:43, Kleszczak pisze:
ale niektórzy co zakładają mdo do swojego uważają się za królów szos i twierdzą że n7a to przeżytek.




[ wiadomość edytowana przez: zenq dnia 2013-03-23 12:34:44 ]
  
 
Cytat:
2013-03-23 10:13:33, Chromy pisze:
No zajechane i bez remontu od 20 lat albo z wieloma błędami w ECU jak wypluje około 130-140 to i tak nieźle. No bo ile może z siebie dać silnik po dwudziestu latach katowania. Do tego ten model był wyprodukowany. Takie dyskusje że lepszy ten czy tamten bo nie trzyma serii to są nic nie warte. Wykresami zdrowych silników z hamowni można dopiero rozmawiać. Ja osobiście nie widziałem nigdy SERYJNEGO zeteca który zrobił RSa. A na N7A mają negatywne oceny Ci co nigdy RSa nie mieli, więc jak miarodajne to jest ??? Poza tym taka dyskusja dalej nie ma już sensu bo nie o tym wątek Migdał prowadzi [ wiadomość edytowana przez: Chromy dnia 2013-03-23 10:18:47 ] [ wiadomość edytowana przez: Chromy dnia 2013-03-23 10:21:12 ]



Prawda dodać trzeba że zetory po 15 latach raczej też równej serii nie mają szans utrzymać...każdy porównuje 130konnego zetora do zakatowanego RSa...ale jeszcze nie widziałem wykresu seryjnego zetora po 15 latach,na pewno tych 130 nie będzie!!
  
 
Mochery na zlocie
Zmieniamy temat i swego czasu założymy odpowiedni wątek.


-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Cytat:
2013-03-23 18:33:43, Kleszczak pisze:
Mochery na zlocie Zmieniamy temat i swego czasu założymy odpowiedni wątek.

podobne wątki już sie tu pojawiały więc chyba nie ma potrzeby

Zabieramy więc swoje ręcznie robione beretki i wracamy spokojnie przy swoich balkonikach do pokoików w domu pogodnej starości
Peace!
  
 
Cytat:
2013-03-23 17:29:25, lukirs pisze: jeszcze nie widziałem wykresu seryjnego zetora po 15 latach,na pewno tych 130 nie będzie!!



ah, ostatni raz dowalam do pieca i obiecuje ze juz nie bede

RQB 1993r:

  
 
Cytat:
2013-03-26 20:03:47, _Maly_ pisze:
ah, ostatni raz dowalam do pieca i obiecuje ze juz nie bede RQB 1993r:



szkoda ze to wykres z przed 5 lat
  
 
i jeden z nie liczych na taką moc
  
 
Cytat:
2013-03-26 20:27:09, daras84 pisze:
i jeden z nie liczych na taką moc



w dodatku nic nie pisze o normie w jakiej byl wykonany czyli mozna przyjac ,ze bez DIN byl robiony pomiar - jakies 10 KM mniej
  
 
Cytat:
2013-03-26 20:20:35, thomas77 pisze:
szkoda ze to wykres z przed 5 lat



no niestety, teraz mam inny silnik i inna moc

Migdal, daj no jakies fotki samochodu moze, bo tylko silnik pokazales a ciekaw jestem jak to kombi wyglada po tylu latach transformacji


[ wiadomość edytowana przez: _Maly_ dnia 2013-03-29 11:26:10 ]
  
 
Migdał, jak tam się sprawy mają ;>