Escort kombi 2.5 V6 - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
blee.. badluk..
  
 
mnie sie podobuje
 
 
badlook juz nie jest trendi ;]
  
 
niestety jeszcze z tego niewyrosłem
 
 
Cytat:
2006-06-28 21:19:53, Migdal_6 pisze:
wyciecie otworów na wlot od Evo :]



Co Ty chcesz mu zrobic??
Ojjj zla droge obierasz oj zla... Zebys sie nie zalapal do dzialu WT...
Jeszcze dupnij storboskopy i swiecoce spryskiwacze i jakies neony pod auto to bedzie sie zgrywalo...

Zamiast cudowac z idiotycznymi i wiejskimi wlotami, poszukaj maski od rsa z garbami i zrob delikatnego badlooka..
Efekt bedzie 100000 razy ladniejszy.
  
 
Cytat:
2006-06-28 21:19:53, Migdal_6 pisze:
podsumowanie prac dzisiejszych: zaspawane dziuury w klapie bagażnika , zlikwidowana wnęka na rejestracje , przygotowanie materiałów i projektu do dnia jutrzejszego w którym powinno nastąpić przedłużenie maski , zrobienie bad looka , wyspawanie dziur , wyciecie otworów na wlot od Evo :]




Pokaz jakies fotki
  
 
niekażdemu podoba się to co chce zrobić w Essim , każdy ma swój gust
fotki będa niedługo tylko apart jakiś musze dorwać
 
 
co w tym takiego złego

wlot
 
 
Cytat:
2006-06-29 10:49:34, Migdal_6 pisze:
co w tym takiego złego wlot



nie rób tego plis...
Cytat:
Zamiast cudowac z idiotycznymi i wiejskimi wlotami, poszukaj maski od rsa z garbami i zrob delikatnego badlooka..




PS. masz więcej fot tego czerwonego esa?
  
 
NIe kalecz GO!!!! masz fajne autko i niech tak zostanie, badlooka mozna jakos jeszcze przezyc ale te dziury nie beda piekne. Maska z garbami i przod RS-a to jedyne sensowne wyjscie zeby nie robic WT no ale to Twoje autko i twoj gust wiec powodzenia w pracy i niech ci Essi dobrze sluzy
  
 
Cytat:
2006-06-29 10:49:34, Migdal_6 pisze:
co w tym takiego złego wlot



ojjj duzo...
  
 
Wszelkie przeróbki to kwestia gustu. Nie sądzę jednak by to "usportawianie zwykłej kombicy z silnikiem o nienajleprzych osiągach trochę mija się z celem. Trochę głupio będzie to wyglądało jak twojego ospojlerowanego, obniżonego, ryczącego potwora będa skody objeżdżały.
pozdrawiam
  
 
Cytat:
2006-06-29 11:40:52, ori pisze:
"usportawianie zwykłej kombicy z silnikiem o nienajleprzych osiągach trochę mija się z celem.



Nie koniecznie.. Znam duzo ludzi ktorzy wola tylko styling od wyscigu zbrojen kto ma wiecj PS...
Styling jest tanszy od zabawy w mocowe szalenstwa..
Kazdy robi to co lubi jednak przegiac pale w stylingu mozna i to latwo..
Jak kolega zaczyna przerobke od wlotu evo w masce to boje sie myslec jak bedzie wygladal caly samochod.
Ale jedno jest pewne - beda sie ludzie za nim ogladac.. A czy z podziwu,czy ze smiechu to niech sobie kazdy interpretuje osobno..
  
 
Cytat:
2006-06-29 12:01:21, open pisze:
Ale jedno jest pewne - beda sie ludzie za nim ogladac.. A czy z podziwu,czy ze smiechu to niech sobie kazdy interpretuje osobno..



Wiesz Open co najgorsze jest ,to ze na zlotach to wlasnie te auta ozdobione laminatem wzbudzają ogólny podziw i zachwyt.
Takie zachowanie zauwazyłem ostatnio we Wrocławiu,im więcej plastiku tym lepiej,a te naprawde świetne furki zrobione np w stylu Cult jak chociażby cudowne Corrado Jojo(podejrzewam, ze kojarzysz ) stało sobie z boku bez większego zainteresowania.

Migdal może masz dla przykladu jakąś fotkę, gdzie mniej więcej będzie pokazane jaki powinien być efekt końcowy??
  
 
Popieram wiele osób, które się tutaj wcześniej wypowiedziały Najlepszym rozwiązaniem byłoby zrobienie z tego samochodu kombi w wersji RS. Wszystko na orginalnych elementach lub dedykowanych dokładnie do tego samochodu: maska, zderzak wlot powietrza (ew. drobne poprawki). Albo jeszcze lepiej lampy moretty i wlot od coswortha (patrz samochód slawas1). Zrobisz jak chcesz, ale naprawdę radzimy Ci chyba dobrze
  
 
też popieram, że lepiej zrobić wszystko na oryginałach RS, ale niektóre laminaty tyż są ładne

a sytuacja o której mowisz Slowik to poprostu kwestia nie znajomości tematu, tłum lgnie do tego co sie rzuca w oczy...
autka cult-owo zrobione nie sa aż tak krzykliwe i tłumu nie ciekawią.
  
 
Cytat:
2006-06-29 12:10:10, Slowik pisze:
Wiesz Open co najgorsze jest ,to ze na zlotach to wlasnie te auta ozdobione laminatem wzbudzają ogólny podziw i zachwyt. Takie zachowanie zauwazyłem ostatnio we Wrocławiu,im więcej plastiku tym lepiej,a te naprawde świetne furki zrobione np w stylu Cult jak chociażby cudowne Corrado Jojo(podejrzewam, ze kojarzysz ) stało sobie z boku bez większego zainteresowania.



Coras Jojo jest przecudny... Moim zdanim jeden z najladniejszych Corasi w PL..
A co do plasitku to zauwazylem to samo co Ty.. Na TS w Krakowie i na STS Sielesia.. Jak to z kumplem stwierdzilismy - plastix,siatex,drutex,10 wlotow,neon pod autem i masz nagrode publicznosci na bank. Nawet jak bedzie to wygladalo jak kupa g...
Swiat schodzi na psy,a ikony tuningu (czyli Cult) stoja z boku na zlotach "tuningowych"..
Na Silesi byla Audi 80 na mega glebie i kozackich polerowanych felgach, wygladzona,zero plastiku, 2kolory skory w srodku.. No cudo.
Stalem obok niej i cykalem fotki kiedy przechodzilo 2 "znawcow" tuningu i rzekli - a ten to po co tu seryjnym samochodem wjechal..?
Mialem ochote odwinac z plaszczaka..
Nie uwazam sie za mega znawce tuningu ani tym podobnych dziedzin - ale na Milosc Boska to co sie teraz dzieje to sa jakies jaja.. Bo z Tuningu zaczyna sie robic CYRK..
  
 
Cytat:
2006-06-29 10:49:34, Migdal_6 pisze:
co w tym takiego złego wlot



Kwesti wygladu nie bede juz poruszal.
Zapytam jednak o kwestie techniczna: co w woda która bedzie sie tym wylotem(bo takie jest jego oryginalne zadanie) lala sturmieniami?
  
 
Cytat:
Open pisze:
A co do plasitku to zauwazylem to samo co Ty.. Na TS w Krakowie i na STS Sielesia.. Jak to z kumplem stwierdzilismy - plastix,siatex,drutex,10 wlotow,neon pod autem i masz nagrode publicznosci na bank. Nawet jak bedzie to wygladalo jak kupa g...
Swiat schodzi na psy,a ikony tuningu (czyli Cult) stoja z boku na zlotach "tuningowych"..
Na Silesi byla Audi 80 na mega glebie i kozackich polerowanych felgach, wygladzona,zero plastiku, 2kolory skory w srodku.. No cudo.
Stalem obok niej i cykalem fotki kiedy przechodzilo 2 "znawcow" tuningu i rzekli - a ten to po co tu seryjnym samochodem wjechal..?
Mialem ochote odwinac z plaszczaka..
Nie uwazam sie za mega znawce tuningu ani tym podobnych dziedzin - ale na Milosc Boska to co sie teraz dzieje to sa jakies jaja.. Bo z Tuningu zaczyna sie robic CYRK..


Niestety, ale wszystko to prawda Załamać się idzie Nikt nie docenia dyskretnie i elegancko zrobionego samochodu
  
 
mam taki VT ale kilka rzeczy sie juz w nim zmienilo wiec nieaktualne ,
silnik rownie zostanie zmieniony niemniejszy niż 2.0 tam zagości , pozostawie chyba swoje następne pomysły dla siebie