[DarasBB] Wieje n(ó)dą :)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco



















































[ wiadomość edytowana przez: DarasBB dnia 2008-11-16 23:20:30 ]

[ wiadomość edytowana przez: DarasBB dnia 2008-12-14 20:02:29 ]
  
 
nie znam się na car audio i na tych zabudowach....ale na zdjęciach wygląda to wszystko bardzo ładnie i starannie zrobione...podoba mi się
jedyne co mi się nie widzi to te śrubki na około pleksy przezroczystej....
  
 
Po pierwsze to blagam skroc nazwe topicu..
Po dugie - co z chlodzeniem wzmaka?
Czy ta pleksa ma jakies dziurki albo masz zrobiona cyrkulacje powietrza od tylu? Wzmak zamkniety bedzie sie dosc grzal..
Ogolnie to ladnie.
No i zrobione wlasnorecznie..
Gratki
  
 
Musiałem jakoś zabezpieczyć wzmaka, dlatego plexa. A cztery wkręty po rogach nie zdałyby egzaminu, ponieważ pleaksa by się powyginała
  
 
Cytat:
2006-07-19 20:12:54, open pisze:
Po pierwsze to blagam skroc nazwe topicu.. Po dugie - co z chlodzeniem wzmaka? Czy ta pleksa ma jakies dziurki albo masz zrobiona cyrkulacje powietrza od tylu? Wzmak zamkniety bedzie sie dosc grzal.. Ogolnie to ladnie. No i zrobione wlasnorecznie.. Gratki



Na 16 fotografii widać, że od góry nawierciłem 4 otwory po 2cm średnicy każdy (za wzmacniaczem jest trochę wolnej przestrzeni). Musze teraz dopaść gdzieś jakieś ładne tulejki z kołnieżami, rozetnę obszycie i będzie cyrkulacja - zwłaszcza kiedy złożę 1/3 oparcia


[ wiadomość edytowana przez: DarasBB dnia 2006-07-19 20:19:56 ]
  
 
Cytat:
2006-07-19 20:14:49, DarasBB pisze:
Musiałem jakoś zabezpieczyć wzmaka, dlatego plexa. A cztery wkręty po rogach nie zdałyby egzaminu, ponieważ pleaksa by się powyginała


plexa jest okej, tylko te śrubki źle wyglądają...nie da się tego kawałka na którym są śrubki jakoś okleić ??
  
 
Cytat:
2006-07-19 20:19:42, micab pisze:
plexa jest okej, tylko te śrubki źle wyglądają...nie da się tego kawałka na którym są śrubki jakoś okleić ??