Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
momik Miłośnik FSO Subaru Warszawa | 2006-04-06 10:50:49
o nie! CamarO nie daj sie podpuszczać |
OLO Miłośnik FSO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2006-04-06 10:55:05 |
OLO Miłośnik FSO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2006-04-06 11:03:58
Czasami wręcz umożliwia Masz rację. Nie rozumiem podejścia Koota do wspomagania. Wiem ze można wszystko uprościć ale to akurat pożyteczna sprawa. Niestety trudno będize do naszej przednionapędówki włożyć zębatkę. ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2006-04-06 12:03:21 |
chudson Polonez Gorzów Wlkp | 2006-04-06 14:00:38 a jak sie włącza kierunkowskazy w takim wypadku ?? i czy wogóle włączasz czy za dużo czasu to zajmuje ? |
jacekes Miłośnik FSO 125p Poznań | 2006-04-06 18:45:45 Nie potrafię sobie wyobrazić w jaki sposób włączasz kierunki bez odrywania rąk od kierownicy... |
jacekes Miłośnik FSO 125p Poznań | 2006-04-06 20:13:53 Nadal średnio to do mnie przemawia, albo po prostu to tylko takie złudzenie, że ta naba jest dużo dłuższa od największej możliwej "rozpięotści" palców...
No ale ok. A na upartego można nawet pająka przerobić . |
OLO Miłośnik FSO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2006-04-06 20:16:59
Nevaaa! To Poldek Crasha (b. wczesny PTK) Potem dostałem nabę w celu przeciąecia na pół i zaadoptowania u siebie. Komuś ją pożyczyłem w celach kombinacyjnych. Nie pamiętam komu. Nabo wróć! Ktokolwiek widział... ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
OLO Miłośnik FSO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2006-04-06 20:29:23 No tak - z tej strony kierownicy jest ich 3 razy więcej ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
Bocian_s_313_PTK Miłośnik FSO PN Rover Siedlce | 2006-04-07 10:08:09 Wszyscy się chwalą to i ja się pochwalę. Uwaga częśc zdjęc może zawierać treści "niewskazane dla młodocianych"
A tak wygląda z "osłoną": Jak ktoś siędokładnie przyjży to zobaczy modyfikowane na ciepło manetki do kierunków i śwateł. W końcu nie musże wystawiać kolana za szybę w nocy przy jeździe na dlugich . |
tom_stm Miłośnik FSO Warszawa-Wesoła Stara Miłosna | 2006-04-07 10:59:24 doniczka jako maskownica naby rulez |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2006-04-07 11:53:55 Hihihi - a mnie wszelkie te problemy i kombinacje są oszczędzone z powodu posiadania ponadnormatywnie długich łap. |
OLO Miłośnik FSO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2006-04-07 12:13:31
U LUDZI długie ręce idą w parze z długimi nogami. Ja tam naby potrzebuję A dźwigienki można wygiąć na gorąco . ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
CAmaRO Miłośnik FSO Polonez CARO Pure delight... | 2006-04-07 17:38:43 Tak dla informacji: mam 180 cm wzrostu, a jeśli chodzi o zasięg rąk to ostatni raz mierzyłem go sobie kilka lat temu i miałem 196 cm Tak więc też nie jest najgorzej, ale pewnych rzeczy się i tak nie przeskoczy bez pomocy "sił trzecich" .
Na upartego mógłbym nic nie zmieniać, bo do kierownicy spokojnie dosięgałem, ale teraz dosięgam ZUPEŁNIE inaczej, a o komforcie dla nóg to nawet nie będę pisał bo różnica jest KOLOSALNA. |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2006-04-07 17:47:11 No tak CAmaRO. Ja mam 194 i jak kiedyś usiadlem żeby mieć nogi wygodnie wyciągnięte to wyszło na to, że fotel musi pojechać jakieś 20 cm do tyłu, na boki patrzę chyba już przez tylne drzwi, a kierownica to chyba sam rozumiesz... Więc już się pogodziłem, że będę siedział mniej więcej po turecku. |
kaovietz Miłośnik FSO PF 125p 2.0 KOMBI Bristol UK | 2006-04-07 22:31:26 A ja mam 185cm i sie przyzwyczailem do pozycji za kierownica
Fakt, ze sportowa to ona nie jest Najwieksza porazka jest przy zastosowaniu kiery typu Monte Carlo. Te kiery sa bardzo malo odsadzone od kolumny, do tego stopnia, ze wajcha od kierunkow koliduje z palcami podczas manewrow. Inna kwestia - w moim dupowozie (MB 190) jest podobna porazka z kierownica.Jest ona stanowczo za blisko deski rozdzielczej.Do tego kiera nie posiada zadnej regulacji. A Wy narzekacie na Poldki |
PAGAN Wwa | 2006-04-07 22:43:55 camaro, kazdy robi sobie w aucie co mu sie podoba i twoj patent jest nadzwyczajny. ja zas mam tylko 175cm wzrostu, dupe mam duza, nogi krotkie, raczki tez i jedyne co moge zrobic to dostosowac sie do auta. zmieniajac siebie kosztuje mnie to mniej wszystkiego.
ale musze wam cos powiedziec. fotele w roverze 827 sa przechujowe mimo regulacji elektrycznej w kazda stone, podgrzewania i regulacji na ledzwia oraz skory. a ty kao tak nie psiocz na MB190, bo to bardzo zgrabne i dopracowane autko, hehe! serio. |