[Kierownica] - inna niż fabryczna - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
A ja zadam bardzo głupie pytanie
jakie (niefabryczne) kierownice moga pasować do Dużego Fiata (bez kombinowania kierownica+naba itd.... - szukam jakiejs ciekawej kierownicy najchetniej trójramiennej z minimalna ilościa plastiku.... )
bo ta orginalna jest BLEEEEE



[ wiadomość edytowana przez: RATMAN dnia 2003-06-14 23:42:50 ]
  
 
A owszem oryginalna jest bleee....Jeśli chodzi o kirownice bez naby to pasują:
-od Poloneza Caro(starsze modele),tyle,że ona też jest bleee...
-od 126p(przed EL)-mam w czerwonym DF(foto w profilu)
-kierownica typu "Monte Carlo",piszę "typu",gdyż oryginalna MC to już spory rarytas.Kierownicę typu "MC"posiadam w kombiaku,jest mniejszej średnicy niż maluchowska,frez pasuje,kołeczek od kierunków również.Obszyta czymś skóropodobnym,trójramienna,na przycisku klaksonu napis "Monte Carlo".Niebawem będą fotki.
-no i pewnie coś jeszcze się znajdzie wśród kierownic stricte sportowych(z nabą).


[ wiadomość edytowana przez: kaovietz dnia 2003-06-15 00:14:35 ]
  
 
Cytat:
2003-06-14 23:47:10, kaovietz pisze:
A owszem oryginalna jest bleee....Jeśli chodzi o kirownice bez naby to pasują:
-od Poloneza Caro(starsze modele),tyle,że ona też jest bleee...
-od 126p(przed EL)-mam w czerwonym DF(foto w profilu)
-kierownica typu "Monte Carlo",piszę "typu",gdyż oryginalna MC to już spory rarytas.Kierownicę typu "MC"posiadam w kombiaku,jest mniejszej średnicy niż maluchowska,frez pasuje,kołeczek od kierunków również.Obszyta czymś skóropodobnym,trójramienna,na przycisku klaksonu napis "Monte Carlo".Niebawem będą fotki.
-no i pewnie coś jeszcze się znajdzie wśród kierownic stricte sportowych(z nabą).



[ wiadomość edytowana przez: kaovietz dnia 2003-06-15 00:14:35 ]


kaovietz - ta "monte carlo" dużo jest mniejsza od fiatowskiej - bo wiesz do Arnolda to ja podobny nie jestem a czasem trzeba zaparkować.....

i tak z ciekawości - nie orientujesz sie ile takie cuś kosztuje ( orientacyjnie)





[ wiadomość edytowana przez: RATMAN dnia 2003-06-15 00:35:06 ]

[ wiadomość edytowana przez: RATMAN dnia 2003-06-15 00:35:44 ]

[ wiadomość edytowana przez: RATMAN dnia 2003-06-15 00:36:36 ]
  
 
A owszem jest duuużo mniejsza .Ja też nie jestem podobny do Arniego ,ale wcale nie jest tak ciężko...A za kierę dałem 50zł...
  
 
Cytat:
2003-06-15 00:39:22, kaovietz pisze:
A owszem jest duuużo mniejsza .Ja też nie jestem podobny do Arniego ,ale wcale nie jest tak ciężko...A za kierę dałem 50zł...



hmmm
to widocznie u ciebie troche lzej chodzi układ kierowniczy
ja moze bym sobie dał rade na mniejszej kierownicy ale moja narzeczona.... Znowu bym jeździł jako kierowca na wszystkie imprezy......
no coż - trzeba bedzie coś pokombinować z istniejąca.......
  
 
ja posiadam kierownice od 126 FLi mimo opon zimowych nie potrzebowałem zaduzo siły przy parkowaniu

teraz mam wspomaganie to juz jest full luksus
  
 
Chciałbym sie pochwalić. Od dziś jestem posiadaczem w swoim Poldku kierownicy od Kombi+. Moje spostrzeżenia po zamontowaniu są następujące: wreścię mogłem odsunąc fotel do tyłu, gdyż kierownica trójramienna z kombi jest wysunięta jakieś 2-3cm w stronę siedzenia, co mi się spodobało, bo przedtem ciasno miałem na nogi bo inaczej bym nie dosięgał do kierownicy, nastepne to że fajnie sie nią kręci, kolejne z plusów to że ma klakson w tej zaślepce a nie zaślepka robi za klasko. Niestety będe musiał sie na nowo nauczyć kręcić kierownicą, bo w starej od ponad roku miałem kulkę i to się fajnie kręciło, ale to nic, jak będe potrzebował kulkę to założe spowrotem na ten czas starą kierownicę. Na nową nie chce zakładać kulki, bo pozostawia ślady widoczne po zdjęciu jej. Dodam, ze do zmiany nakłonił mnie airbag, który miałem w poprzedniej kierownicy objawiający się tym, że na każdym mocniejszym wyboju odpadał mi klakson, a wieżcie mi było to wkurzające.
  
 
Cytat:
na każdym mocniejszym wyboju odpadał mi klakson, a wieżcie mi było to wkurzające.



Mialem to samo, wystarczy podgiac blaszke od zatrzasku i juz po problemie.
  
 
YYYYYYYYYYYYY a gdzie mozna oblokac taka kiere od Kombi+ ???
  
 
Problem był w tym, ze wypadało przy dolnych zatrzaskach, a podgięcie górnego nic nie dawało.
  
 
A co do oglądnięcia kierownicy, tutaj masz link do fotki z taką kierą



[ wiadomość edytowana przez: Koot dnia 2007-01-21 23:46:36 ]
[ powód edycji: Link edytowałem ]
  
 
cool poza tym znaczkiem ale wale to bo z ta fabryczna to mnie kiedys ..... jasny strzeli. Jak to sie ma do starego CARO ? bedzie pasowac mocowanie ? klakson ? czy ta zabudowa w + jest taka sama co stanard tzn w sumie to czy kolumna kierownicza sie duzo rozni miedzy + a Caro ?
  
 
Ja mam taką kierownicę. Aby pasowała musisz mieć wieloklin na wałku taki co ma drobne ząbki. Inaczej nic z tego. Kolumna kierownicza się zmieniła w trakcie produkcji Caro nie wiem w którym roku. A jeśli chodzi o logo DAEWOO to zakleiłem je znaczkiem, który normalnie przykleja się z przodu na kratkę wlotu powietrza. Jak masz wieloklin z grubymi zabkami to będzie do Ciebie pasować kiera od CC i malucha.
  
 
mi w serwisie Daewoo powiedzieli, ze jeśli ma się szczęście to nawet w starszych rocznikach trafiają się drobne wielokliny, wiec odkręcaj kiere i sprawdzaj wieloklin. Acha klakson nie tak jak w starej to cała zaślepka, tylko w tej zaślepce wbudowany jest klakson, więc praktycznie do jego bebechów nie ma sie dostępu.

[ wiadomość edytowana przez: Mebig dnia 2003-07-12 00:20:29 ]
  
 
jeszcze jedno wezcie mi wytlumaczcie jak to poznac jak jest u mnie z tym wieloklinem ??? Z tego co pamietam do dupna sruba jest 22 ? chyba 22 ale niepamietam centralnie ale to duzo nie mowi Prosze o rozjasnienie tematu rozpoznawiania tegoz o czym mowicie dodam ze nie widzialem innej kiery w Polonezie niz ta co jest u mnie od srodka wiec nie mam punku odniesienia
  
 
Odkręć kierownicę i ją zdejmij. Te ząbki na końcu wałka kierownicy są albo duże i rzadko rozmieszczone albo bardzo drobne i jest ich bardzo dużo.
  
 
śruba mocująca kierownice jest na klucz 24. Ząbki które pasują do kierownicy od kombi sa następujące: duża ilość, drobniutkie i blisko siebie, i nie za wysokie. To chyba tyle.
  
 
ja zalozylem sobie kiere od malca, wzialem pilnik, papier scierny i wyszorowalem ja na cacy. niestety, wilgotnosc jest spora w powietrzu i zardzewiala. i tak zostanie
pagan
  
 
Nie wiem co się Wam podoba w kierownicy od KOMBI Mnie najbardziej denerwuje to,że jest strasznie cienka(coś jak w starych poldkach i DF).Standardowa od Caro,pomimo,że większa podoba mi się bardziej.
  
 
Mnie to, ze cienka nie przeszkadza - wręcz przeciwnie, z tyłu ma takie górki i dołki i dobrze się nią kręci. Mnie to się najbardziej w niej podoba, że mi nie zasłania przełączników i jest pod nią więcej miejsca na nogi.