Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
kaovietz Miłośnik FSO PF 125p 2.0 KOMBI Bristol UK | 2006-09-06 10:30:53 W dowodach są cuuuuda czasem Ale chyba z początku 1983 mógł być jeszcze PF a nie FSO?
Przy założeniu, że fiat kancika1983 jest wersją L, powinien posiadać fabrycznie wymienione "bajery" , z wyjątkiem lampek w drzwiach - te zlikwidowano chyba w 1978, zastępując odblaskami. Później zniknęły nawet odblaski... |
kancik1983 polski fiat 125p warszawa | 2006-09-06 17:25:35 Witam.Fiacik ma silnik Fiatowski,licencja byla przyklejona do blotnika,lampki w drzwiach mimo ze nieoryginalne to podobaja mi sie.Reszta wyposazenia chyba jest fabryczna.MOze ktos umialby okreslic dokladna date produkcji wedlug numeru nadwozia SUP115CC602104342. |
kancik1983 polski fiat 125p warszawa | 2006-09-06 22:09:33 Czyli to jakas zmota?
|
kaovietz Miłośnik FSO PF 125p 2.0 KOMBI Bristol UK | 2006-09-06 23:22:14 Silnik poloneza montowano ( w niepełnej produkcji) od 1984 roku. Nadal jednak przeważał silnik fiatowski 115C. I auta z takim silnikiem nosiły oznaczenia C (bieda wersja) lub L (wypas ). Oznaczenie M to silnik poloneza. Więc nie siać mi tu proszę zamętu!!!
|
StilotiS Miłośnik FSO Łódź | 2006-09-06 23:53:10 ..od listopada 1983 jedynie zunifikowano podwozie, umożliwiając montaż polonezowskiego jak i fiatowskiego silnika... |
gwizdziu Miłośnik FSO polonez 1.5 SLE wałbrzych | 2006-09-07 16:56:11
mój fiat Z 83r miał nr nadwozia SUP115CC602136235 i był kupiony w POLMOZBYCIE WROCŁAW 30-11-83r. Natomiast na swiadectwie legalizacji szybkosciomierza jest data legalizacji 83.09 |
kancik1983 polski fiat 125p warszawa | 2006-09-07 17:52:31 Czyli powinien miec okrogle logo FSO z przodu i plastikowe nakladki na wloty powietrza na slupkach? |
gwizdziu Miłośnik FSO polonez 1.5 SLE wałbrzych | 2006-09-07 18:40:34 tak miał okrągłe logo FSO na atrapie i plastikowe nakładki wlotu powietrza na tylnych słupkach |
kancik1983 polski fiat 125p warszawa | 2006-09-07 23:26:15 Wnetrze mam brazowe tzn fotele i boczki.Czy skrzynia powinna byc skosna czy drazek powinien byc pionowy i czy w konsoli srodkowej popielniczka byla w oryginale szeroka czy waska? |
kaovietz Miłośnik FSO PF 125p 2.0 KOMBI Bristol UK | 2006-09-07 23:31:35 Skrzynia skośna, IV biegowa, popielniczka czarna, typu polonezowskiego.
[edit] poprawka-ten rocznik występował zarówno ze skrzynią fiatowską jak i polonezowską. Zależy czy masz auto sprzed polonezacji czy po. [ wiadomość edytowana przez: kaovietz dnia 2006-09-07 23:33:24 ] |
kancik1983 polski fiat 125p warszawa | 2006-09-07 23:47:31 No to ja mam skrzynie 5.LIcznik mial wtedy jeszcze srebrna obwodke czy juz nie?Pierwsza rejestracja w maju.Niestety nie wiem czy to przed modernizacja czy po. [ wiadomość edytowana przez: kancik1983 dnia 2006-09-07 23:48:49 ] |
kancik1983 polski fiat 125p warszawa | 2006-09-07 23:57:12 Ale wykladzina we wnetrzy z przodu przy skrzyni biegow jest wyraznie szersza niz tunel.Czyli chyba powinna byc pionowa czworka. |
gwizdziu Miłośnik FSO polonez 1.5 SLE wałbrzych | 2006-09-08 17:00:33 w moim (koniec 83roku) skszynia byla pionowa 4 biegowa i okrągly most. Jak masz skrzynie 5 to raczej nie jest ona tam od nowosci |
kancik1983 polski fiat 125p warszawa | 2006-09-08 22:25:57 Most mam okragly.Wykladzina na podlodze na pewno byla zmieniana ale jeszcze nie zdejmowalem tego plastiku przy biegach zeby sprawdzic czy byla tam jakas ingerencja. |
gwizdziu Miłośnik FSO polonez 1.5 SLE wałbrzych | 2006-09-09 13:30:50 mozesz jeszcze orientacyjnie okreslic kiedy byl wyprodukowany na pdostawie daty wybitej na gazniku, na szybach na zegarach chyba tez jest |
kancik1983 polski fiat 125p warszawa | 2006-09-15 00:24:52 Niestety nie potrafie tego okreslic.Dodalem nowe fotki w profilu. |