Polski Fiat 125p - rocznik 1983 - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
W dowodach są cuuuuda czasem Ale chyba z początku 1983 mógł być jeszcze PF a nie FSO?
Przy założeniu, że fiat kancika1983 jest wersją L, powinien posiadać fabrycznie wymienione "bajery" , z wyjątkiem lampek w drzwiach - te zlikwidowano chyba w 1978, zastępując odblaskami. Później zniknęły nawet odblaski...
  
 
Potwierdzam, od czasu polonezacji fiata w 78 r (kiera z Poldka, klapa z dołkiem) powinny być odblaski.
Kancik - wyslij mi na priv jakis kontakt to sie zmówimy i go oblukam, pogadamy co mu brakuje, coś się pewnie znajdzie u mnie w garażu.



[ wiadomość edytowana przez: Rekus dnia 2006-09-06 11:18:31 ]
  
 
Witam.Fiacik ma silnik Fiatowski,licencja byla przyklejona do blotnika,lampki w drzwiach mimo ze nieoryginalne to podobaja mi sie.Reszta wyposazenia chyba jest fabryczna.MOze ktos umialby okreslic dokladna date produkcji wedlug numeru nadwozia SUP115CC602104342.
  
 
..jak wynika z tabelki dopiero w kwietniu 1983 roku zlikwidowano wszelkie lampki i zapalniczke, wiec powstał przed kwietniem, lampki w drzwiach i znaczek licencj to już radosna twórczość podnosząca prestiż. Lepsza wersja FSO 125p, była oznaczona literką M, a nie L, wtedy też powinien być silnik poloneza, który montowano od listopada 1983 roku. Pozdrowienia
  
 
Czyli to jakas zmota?
  
 
Czyli, przedewszystkim jeden z pierwszych FSO 125p , w przeddzień totalnego odchudzania, ciekawe czy jest gdzieś wóz bardziej pierwszy i w takim stanie. Gratulacje! i powodzenia w pielęgnacji
  
 
Silnik poloneza montowano ( w niepełnej produkcji) od 1984 roku. Nadal jednak przeważał silnik fiatowski 115C. I auta z takim silnikiem nosiły oznaczenia C (bieda wersja) lub L (wypas ). Oznaczenie M to silnik poloneza. Więc nie siać mi tu proszę zamętu!!!
  
 
..od listopada 1983 jedynie zunifikowano podwozie, umożliwiając montaż polonezowskiego jak i fiatowskiego silnika...
  
 
Cytat:
MOze ktos umialby okreslic dokladna date produkcji wedlug numeru nadwozia SUP115CC602104342.


mój fiat Z 83r miał nr nadwozia SUP115CC602136235 i był kupiony w POLMOZBYCIE WROCŁAW 30-11-83r. Natomiast na swiadectwie legalizacji szybkosciomierza jest data legalizacji 83.09
  
 
Czyli powinien miec okrogle logo FSO z przodu i plastikowe nakladki na wloty powietrza na slupkach?
  
 
tak miał okrągłe logo FSO na atrapie i plastikowe nakładki wlotu powietrza na tylnych słupkach
  
 
Wnetrze mam brazowe tzn fotele i boczki.Czy skrzynia powinna byc skosna czy drazek powinien byc pionowy i czy w konsoli srodkowej popielniczka byla w oryginale szeroka czy waska?
  
 
Skrzynia skośna, IV biegowa, popielniczka czarna, typu polonezowskiego.
[edit] poprawka-ten rocznik występował zarówno ze skrzynią fiatowską jak i polonezowską. Zależy czy masz auto sprzed polonezacji czy po.


[ wiadomość edytowana przez: kaovietz dnia 2006-09-07 23:33:24 ]
  
 
No to ja mam skrzynie 5.LIcznik mial wtedy jeszcze srebrna obwodke czy juz nie?Pierwsza rejestracja w maju.Niestety nie wiem czy to przed modernizacja czy po.

[ wiadomość edytowana przez: kancik1983 dnia 2006-09-07 23:48:49 ]
  
 
Ale wykladzina we wnetrzy z przodu przy skrzyni biegow jest wyraznie szersza niz tunel.Czyli chyba powinna byc pionowa czworka.
  
 
w moim (koniec 83roku) skszynia byla pionowa 4 biegowa i okrągly most. Jak masz skrzynie 5 to raczej nie jest ona tam od nowosci
  
 
Most mam okragly.Wykladzina na podlodze na pewno byla zmieniana ale jeszcze nie zdejmowalem tego plastiku przy biegach zeby sprawdzic czy byla tam jakas ingerencja.
  
 
mozesz jeszcze orientacyjnie okreslic kiedy byl wyprodukowany na pdostawie daty wybitej na gazniku, na szybach na zegarach chyba tez jest
  
 
Niestety nie potrafie tego okreslic.Dodalem nowe fotki w profilu.