FSO Polonez 1,5 LE - rocznik 1986 - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Nie znam tej pozycji, a bynajmniej moja wersja jej nie obejmuje.

Ciekawe kiedy Julo oficjalnie zalegalizuje swoja działalnosc.
  
 
No bo 68 to żadna pozycja, to poprostu jej brak jest
  
 
Cytat:
2006-09-07 18:37:33, Julo pisze:
raczej tak jak mowi bodek,. skrzynia 4, silnik rczej aa, ale ja sie nie znam



bardzo prosto

jeski silnik jest orginalny to w nr. nadowzia bedziesz miał taką sentecje SUP01AAA to własnie oznacza AA i IV biegi na dyferku 4.1 jeszli bedzie ABF to jest AB V biegów i dyfer 4.3 ale przyznam sie ze jeszce nie widziałem dwuoka na AB a jedynego borka z tym silnikiem iz tego rocznika jakiego znam to Mokrego ale on ma numer ponad 20000
czyli jest znacznie młodszy
  
 
No to faktycznie aaa tam jest u mnie
  
 
Cytat:
2006-09-08 08:28:07, smoczyczka pisze:
bardzo prosto jeski silnik jest orginalny to w nr. nadowzia bedziesz miał taką sentecje SUP01AAA to własnie oznacza AA i IV biegi na dyferku 4.1 jeszli bedzie ABF to jest AB V biegów i dyfer 4.3 ale przyznam sie ze jeszce nie widziałem dwuoka na AB a jedynego borka z tym silnikiem iz tego rocznika jakiego znam to Mokrego ale on ma numer ponad 20000 czyli jest znacznie młodszy



Czekawa obserwacja! Ja mam Borek z 1986 roku, numer podwozie 208XXX, a wlasnie ma silnik AB i V-biegowa skrzynia, ale nie wiem czy dyfer jest 4.3 czy 4.1. Kazdym badz razie, samochod potrafi ponad 170kmh smigac, wiec myslalem ze dyfer 4.1.
  
 
Julek, a ile Twój śmiga?
A tak na serio, to dobry zakup, bo blacharsko znośny, wnętrze miodzio, mechanicznie znośny, z gazem i za 300 złotych.
  
 
Cytat:
2006-09-08 17:03:28, hetman pisze:
Czekawa obserwacja! Ja mam Borek z 1986 roku, numer podwozie 208XXX, a wlasnie ma silnik AB i V-biegowa skrzynia, ale nie wiem czy dyfer jest 4.3 czy 4.1. Kazdym badz razie, samochod potrafi ponad 170kmh smigac, wiec myslalem ze dyfer 4.1.


Oczywiscie masz dyfer 4,1.
ABF oznacza most 4,1 i skrzynia V.

Pozdrawiam
Adamus
  
 
Dzieki Adamus!
  
 
Cytat:
2006-09-08 08:28:07, smoczyczka pisze:
bardzo prosto jeski silnik jest orginalny to w nr. nadowzia bedziesz miał taką sentecje SUP01AAA (...)



SUPB01
  
 
Cytat:
2006-09-09 18:56:15, bieniowaty pisze:
SUPB01


a ja mam SUPB03. co to znaczy?
  
 
No zasadniczo oznacza to, że masz Coupete
A reszte to zależy co masz ABB czy AAB


[ wiadomość edytowana przez: danon dnia 2006-09-09 19:42:44 ]
  
 
Cytat:
2006-09-09 19:37:04, Julo pisze:
a ja mam SUPB03. co to znaczy?


To oznacza, ze wygrales 6-tke

Pozdrawiam
Adamus
  
 
SUPB03XYZ2000DOHC666
  
 
Cytat:
2006-09-09 20:48:13, Julo pisze:
SUPB03XYZ2000DOHC666




Pozdrawiam
Adamus
  
 
Cytat:
2006-09-09 09:20:14, adamus pisze:
Oczywiscie masz dyfer 4,1. ABF oznacza most 4,1 i skrzynia V. Pozdrawiam Adamus



dziwne

bo w starej ksiażce Morawskiego z 85 roku AAB czy ABB oznaczało V biegów i dyfer 4,3 tak samo było w danych regulacyjnych ale w nowszej ksiazce Morawskiego z 90 AAF czy ABF oznacza V biegów i dyfer 4.1

wiec kiedy nastąpiła zmiana w dyferecjału motowanego z V czy wraz z poczatkiem produkcji SLE z silnikiem 1.6 i dyferecjałem 3.9 (CBH) chociaż V na dyferecjale 4.1 miała oznaczenie CBA ale ta sama konfiguracja na silniku AB czy AA miała literke F na koncu bo A nadal oznaczało IV
  
 
A ja mam skrzynie i most mam i kółka mam i mi jeździ, więcej mi nie trzeba
  
 
dzisiaj odwiedziliśmy autostradę. 163 km/h. Na gazie. Skrzynia 4. To duzo?
  
 
Cytat:
2006-09-11 18:57:58, Julo pisze:
dzisiaj odwiedziliśmy autostradę. 163 km/h. Na gazie. Skrzynia 4. To duzo?


Duzo, ale jak na przeklamujacy szybkosciomierz to w sam raz

Pozdrawiam
Adamus
  
 
czemu przeklamujacy? skad taki pomysl?
  
 
Cytat:
2006-09-11 19:19:52, adamus pisze:
Duzo, ale jak na przeklamujacy szybkosciomierz to w sam raz Pozdrawiam Adamus



umnie nie przekłąmywał a dokładniej zaniżał bo mnie ledwo wskazywał 165 a według obrotka powinno być juz 168


wiec AA górą