Elaborat RS2000... Długie... :) - Strona 2

  szukane wyrażenia:   elaborat
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
ja proponuje to co Wilku opracował ( kawał dobrej cieżkiej roboty ) wrzucić dla potomnych, bo w watku się zamula
  
 
W pełni podzielam zdanie Sinusa.... na samą góre z tym wątkiem
  
 
Cytat:
2006-09-24 10:29:45, WilK pisze:
Jak znam, życie właściciel tego kombi sam mnie będzie męczyć



no jak Janek nie da rady to Cię razem pomęczymy
  
 
Autorytatywnie stwierdzam, że nic to nie warte - nic się nie zgadza, jedym słowem klaps, drugim - kicha...
  
 
Wilku...nie wiesz moze jakie są obiawy uszkodzonego czujnika zasysanego powietrza....mowa o tym wkręcanym w kolektor ssący??
  
 
Cytat:
2006-09-25 16:51:46, Janek-RS pisze:
Wilku...nie wiesz moze jakie są obiawy uszkodzonego czujnika zasysanego powietrza....mowa o tym wkręcanym w kolektor ssący??



Czujnika temperatury zasysanego powietrza? To zależy czy jego rezystancja "stanie" na zimnym, czy na ciepłym. Poza tym IAT współpracuje jeżeli chodzi o dobór wtrysku z MAPem, czyli przy uszkodzonym czujniku pow. zasysanego wariuje ilość mieszanki. W każdym razie uszkodzenie IAT powinien wykazać komputer - błędy 14, 24, 34.
  
 
Po przeprowadzonych testach wyszło mi...... 42 43 74 24 37.....na obecną chwilę ...czujnik wymieniłem...to samo tyczy sie mapa...zastanawia mnie tylko 74 ...ale jutro sprawdze cisnienie...nurtuje mnie jeszcze 37
Kurde sporo tego wyszło ...
Wszystkie błedy wyszły na chodzącym silniku.


Jeszcze jedno....po wymianie poszczególnych elementów ..robić kasowanie kompa??


[ wiadomość edytowana przez: Janek-RS dnia 2006-09-25 23:13:56 ]
  
 
Cytat:
2006-09-25 23:10:41, Janek-RS pisze:
Po przeprowadzonych testach wyszło mi...... 42 43 74 24 37.....na obecną chwilę ...czujnik wymieniłem...to samo tyczy sie mapa...zastanawia mnie tylko 74 ...ale jutro sprawdze cisnienie...nurtuje mnie tylko 37 Kurde sporo tego wyszło ... Wszystkie błedy wyszły na chodzącym silniku. Jeszcze jedno....po wymianie poszczególnych elementów ..robić kasowanie kompa??



74 - musiałbym dokładnie zerknąć do szpargałów, a te mam niestety na wiosce.

Tak. Skasować błędy możesz albo odłączając aku, albo włączyć zapłon przy podpiętym testerze, wyłączając zapłon i ponownie włączając
  
 
Cytat:
2006-09-24 10:36:35, Janek-RS pisze:
Aaa nie ma za co....mój Ess jest zawsze do twojej dyspozycji Co do męczenia to wiem coś o tym...nie ma dnia żeby ktoś nie dzwonił z problemami W RS-ie....... [ wiadomość edytowana przez: Janek-RS dnia 2006-09-24 10:39:05 ]


Ladnie i jak tu zdecydowac sie na zakup RS-a, chyba zostane przy zetec-u ;D
  
 
Cytat:
2006-09-26 09:02:24, Gjak pisze:
Ladnie i jak tu zdecydowac sie na zakup RS-a, chyba zostane przy zetec-u ;D



Pozdrawiam.
  
 
nie chodzi, by złapać króliczka, ale by go gonić...
  
 
Wilku a ile omów powinny mieć wtryskiwacze??
  
 
Cytat:
2006-09-26 15:34:50, mss pisze:
Wilku a ile omów powinny mieć wtryskiwacze??



Janek-RS ma opis i parametry wtrysków. Sam Mu dawałem
  
 
Suuuper tekst

To kto zdiagnozuje mojego?
  
 
Cytat:
Wysłany: 2006-09-27 09:32:05

Suuuper tekst

To kto zdiagnozuje mojego?



Dobre pytanie
  
 
Cytat:
2006-09-27 09:32:05, Maks pisze:
Suuuper tekst To kto zdiagnozuje mojego?



To jak w dowcipie - "- Panie doktorze, czy mogę u pana wyleczyć owsiki? - a co? Kaszlą?"

W każdym razie zapraszam do WRoCka
  
 
Cytat:
2006-09-28 07:34:49, WilK pisze:
To jak w dowcipie - "- Panie doktorze, czy mogę u pana wyleczyć owsiki? - a co? Kaszlą?" W każdym razie zapraszam do WRoCka



Nie kuś Piotrze bo kto wie
  
 
Cytat:
2006-09-28 08:31:28, Maks pisze:
Nie kuś Piotrze bo kto wie



Przy okazji zaoszczędziłbyś Maćku na kosztach przesyłki oliwy

Ale naturally nie kuszę
  
 
a co to za kod numeru nie pamiętam ,ale nazywa się -secondary air injection ?? - czy to krokowiec ??
  
 
Oświećcie RS-owego laika - to auto ma silnik Cosworth ?