Polećcie coś do Skody Octavii

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.

Mam zamiar w najbliższym czasie nabyć jakiś zestaw audio do mojej Skody. Niestety jestem w tej kwestii laikiem i potrzebuję porady. Jakie radio (CD/MP3), jakie głośniki (4 szt.+tweetery),
czy i jaki wzmacniacz. Oczywiście nie mam zbyt dużo kasy na ten cel, a chciałbym żeby to jakoś grało. Słucham praktycznie każdej muzyki i lubię jak słychać "głębię" dzwięku. Mam na ten cel okło 1500zł. Czy da się za to kupić coś rozsądnego. Podobno można kupić jakieś wzmaki na wolumenie ????
Poradźcie coś please

Witam !

Przerabiałem wielokrotnie temat Octavii . Napisz , który to jest rocznik . W modelach do 2000r. z reguły można zamontować jedynie bardzo płytkie głośniki . W pozostałych śmiało wchodzą wchodzą woofery o głębokości montażowej około 70 mm . Obowiązkowo bedziesz musiał się zająć wytłumieniem przednich drzwi matami bitumicznymi . Skontaktuj się ze mną to prześle ci zdjęcia przedstawiające algorytm postepowania krok po kroku . Co do sprzętu to sprecyzuj jakiej muzyki najcześciej słuchasz oraz jaki efekt planujesz osiągnąć . Mój mail mattom@interia.pl lub gg po 20 9720950 Pozdrawiam !

Proponuje system 2x2+1 czyli 2x midibass + 2x tweeter + woofer z tyłu.. Co do głośników proponuje Power Bass przód i woofer a z tego co zostane możesz kupic używany wzmacniacz 4k -> 2 w mostku na tył i radyjko jakieś MP3... Poszukaj coś na wolumenie, powinno być!

Witam.

Ja w sprawie Octavii.
Mam Octavię z 2003 roku i standardowe głośniki to padaczka.
Do tej pory miałem 15-letnią Toyotę Corollę, w środku jakieś
głośniki trójdrożne BlauPunkt przód plus Blaupunkt tył elipsy trójdrożne,
a do tego CD radio Aiwa 4X45. Tam i tak był taki hałas, że ciężko było sięw słuchać
w dzwięki. W Skodzie chciałbym mieć możliwość słuchania zarówno
głośno, jak i czysto. Jeśli chodzi o muzykę to jestem naprawdę wszechstronny
Słumach od pożądnego techno przae Hip-Hop i Dance po starą dobrą Metallicę.