Xxx [sealforce] xxx

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Akcja sie zaczeła 2 tygodnie temu prawie 200 km wycieczką zdezelowana renówką z podkakującą wesoło przyczepką. Zakup to blok od rsi z głowica od mk3 xr3 oraz okazyjnie przedni zawias koni . Zacząłem od rozłozenia i sprawdzenia nowego serca. Moje stare było już na wykończeniu - dziury w bloku oraz ogólne wycieki oleju. Plan był taki ze do nowego bloku dołoże głowice od xr3i - wykonany. Wczoraj po odebraniu z planowania przez 13h w pozycji zbieracza ryżu kręciłem, kreciłem i kręciłem sobie śróbki. Przed północą zalałem nowe płyny siadam na miejscu woznicy włanczam zapłon, wciskam gózik rozrusznika z błaganiem w oczach a on nawet nie pier... Posprzatałem narzędzia i poszedłem spać - w koncu trzeba rano na 5 jechac do roboty.
W niedziele pójde go obadać gdzie popełniłem błąd - zmęczenie piwo itp. - nie mm narazie popmysłu, iskra i paliwo jest.





[ wiadomość edytowana przez: sealforce dnia 2007-07-12 08:44:49 ]

[ wiadomość edytowana przez: djtados dnia 2010-04-14 17:31:43 ]
  
 
rsi.. mmmm to byl silniczek ... ja zrobilem tak samo, tez zalozylem glowice od xr3 bo mialem ja po kapitalnym remoncie(nowe gniazda przystosowane do gazu.. mocny plan i takie tam)... a wiesz co jest najlepsze... glowica z rsi nadal mi lezy w garazu w idealnym stanie.. silnik trzymal cisnienie z ta glowica na 13-13,5 a byl sprowadzony z holandii i nigdy gazu nie widzial.. wiec jak cie zainteresuje glowica do tego silnika, daj znac


[ wiadomość edytowana przez: liked dnia 2006-12-02 06:55:38 ]
  
 
powiem ze bardzo chetnie bym ja widział u siebie - z nia mozna duzo ciekawego zrobic
  
 
sprawa wyglada tak: pilnie potrzebowalem kiedys 2 zawory wydechowe i wzialem je z tej wlasnie glowicy. wiec trzeba dokupic 2 wydechy (40zl) i uszczelniacze a ja za glowice chce 100zl
  
 
a ta glowica ma mechaniczne popyhacze?
  
 
hydrauliczne
  
 
No jeśli temat nadal aktualny to kumpel ma te samą głowice samoregulująca za 180zł
  
 
Działa. Pomogła prędkość 60km/h na sznurku za opelem vektra. piekne dźwieki z siebie wydobył.
  
 
gratki
  
 
ja nie chce byc wybredny ale rsi to mial mechanike w glowicy i dzieki temu mogl sie wyzej krecic wiec cos tu jest nie tak
  
 
rsi miał hydraulike w głowicy kreci sie maksymalnie do 6500 i odciencie tak samo jak w XR3i, miał wyższy moment 148 (138 - xr) moc 115 (105) km Vmax 195 (185), sprężanie 9,9:1 (9,5:1), i najwazniejsze - w miescie spalał 9,9 litra. A wyprpodukowano ich 8659 przykładowo rs2000 6000 z napedem na przód i 500 na 4 koła
  
 
gratulacje. czekamy na wyniki z hamowni
  
 
jesli ta glowica rsi ma hydraulike to jzu byla po remoncie bo orginal ma tylko mechanike !!
  
 
Nawet w broszurce pisze ze ma hydraulike
http://jcb.killer.free.fr/Pages%20RS1600I/brochures%20RS1600I/rs1600i%20page%202-3.jpg
  
 
w ktorym miejscu dokladnie bo nie widze

tak czy siak fajnie ze odpalil.....oby sluzyl dlugo i bezawaryjnie


[ wiadomość edytowana przez: zniesmaczony dnia 2006-12-08 20:18:22 ]
  
 
Zwracam honor "odmieniana głowa z stałą zasuwą *lifters* zamiast hydrauliki moje niedotłumaczenie.

Małe sprostowanie teraz mam założona głowice z silnika LR2 (xr3- 105bhp) na blok lua/e (rs1600i) wtrysk K-jetronik bez computera sterujacego. Jaki zwierz teraz tam siedzi to niewiem. W tej chwili na droge i tak nie wyjade bo połamałem samoregulator sprzegła i sie ślizga. Obroty dochodzą do 7000.
  
 
Nie wiem o czym piszesz ale masz rację Fajnie że wszystko chodzi Może kiedyś zobaczę na żywo

Pozdrawiam
Podola
  
 
Po mniejszych i większych przebojach, silnik został doprowadzony do stanu prawie fabrycznego. Osiągi ma teraz katalogowe v max około 180 km/h, od 0 do 100 miedzy 9 a 10 sekund . Żadnych wycieków, falowań obrotów itp.
Przyszła pora na wnętrze na pierwszy ogień poszły fotele i część boczków z tyłu:

Shot at 2007-07-11

Shot at 2007-07-11

Shot at 2007-07-11

Shot at 2007-07-11

Shot at 2007-07-11
  
 
Co to jest na tych fotelach?
  
 
pewnie albo skóra albo skaj
widzac jak to nie dolega to sa jakies pokrowce