Naprawa, regeneracja parownika gazu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
hejka, tu akurat opisze mój parownik od instalacji Prins'a ale może to się zdarzyć w każdym innym.
Objaw:
a) z 4 miesiące temu dostał dziwny objaw że po odpaleniu na gazie czy przejsciu na gaz, na wolnych miał wachania obrotów 600-1200 przez około 4 sekundy (w komputerze gazu był brak błędów)
b) 3 dni temu nie chciał się przełączać na gaz, wchodził na chwile po czym z powrotem na benzyne i wchodził w tryb awaryjny, zaskakiwał losowo po kilku próbach przełączania , tym razem komputer gazowy pokazywał błąd zbyt wysokiego ciśnienia czyli już wiedziałęm że musiała się zabrudzić iglica w reduktorze i się zawiesza
Po rozebraniu reduktora wyczyściłęm iglice i wszystko wróciło do normy nawet ten pierwszy obiaw wachań obrotów. Zobaczyłęm niestety że jedna membrana jest w złym stanie i dzisiaj kupiłęm zestaw naprawczy składający się z dwóch membran, iglicy, dyszy, zimerungu, tłoczka i wymieniłęm wszystko.
Ceny takich zestawów regeneracyjnych wachają się od 70-100zł w zależności od marki. Czas na wymiane uzależniony jest bardziej od łatwości wykręcenia reduktora z auta niż samej wymiany membran, bo to zajmuje z 20 minut z dobrym czyszczeniem wszystkiego.































[ wiadomość edytowana przez: johnybig dnia 2007-02-22 22:27:17 ]
  
 
.

[ wiadomość edytowana przez: Szcurek dnia 2007-02-23 22:47:14 ]
  
 
co tu bardziej opisywać? najważniejsze jest jakie są objawy bo ktoś może mieć takie same i już będzie wiedział gdzie szukać przyczyny. Jeśli dłubiesz przy autku na tyle że się sam za to zabierzesz to nie trzeba pisać poematu jak odkrecić opaske na wężu czy śrubke ósemke