[MaRio-sKaTe] Essi SuperSonic by MaRio - SPRZEDANY ;(;(;( - Strona 6

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
hmm z tym czarnym tez jest cool!! moze kupisz jeszcze jeden komplet takich felg i pomalujesz na czarno co?
  
 
z czarnym robi sie gangsta widzi mi się to


[ wiadomość edytowana przez: redziol dnia 2007-07-28 19:31:57 ]
  
 
jestem za czernia
  
 
jak jush mowiłem wczesniej jadno z ładniejszych mk4 i dołanczam sie do postulatow o zmiane koloru srodka felg !!
  
 
Kupiłem nowy telefon i narazie troche mi brakuje na malowanie, jeżeli tylko będzie kasa, to się pomyśli. Ale sam już nie wiem, moja luba już się wkurza, że znów coś zmieniam...

Jak narazie czarne fele tylko "fotoszopowe"

  
 
Doszedłem dziś do wniosku, że nie ma już za wiele zmieniać w aucie i postanowiłem swoje pomysły przedstawić w Photoshopie. Niżej ostateczy wygląd auta:



Co dodane?/Czego brakuje na dzień dzisiejszy?

- czarne środki felg
- słupki na czarno
- można by go niżej posadzić
  
 
czarne fele i czarne słupki to bedzie strzał w dziesiatke. Strasznie mi sie podoba Twój ess.

A obnizanie... i tak jest nisko, chyba ze chcesz zaczepic gdzies tym ładnym progiem albo poodbijac sobie nerki

Naprawde swietnie sie prezentuje, "czern" dopełni dzieła
  
 
no czyli ess bedzie jescze ladniejszy
co do gleby zostawilbym tak jak jest chociaz nizej bedzie kozak


[ wiadomość edytowana przez: szafa dnia 2007-07-31 17:23:15 ]
  
 
Znaczy się, na tej fotce już jest tak jak powinno (po tatalnym zglebieniu). Przodu raczej nie obniże, bo już jest -60 chodzi mi raczej o tył, ale wtedy już nie będzie takie "klina"
  
 
Cytat:
2007-07-30 09:30:31, MaRio-sKaTe pisze:
Kupiłem nowy telefon i narazie troche mi brakuje na malowanie, jeżeli tylko będzie kasa, to się pomyśli. Ale sam już nie wiem, moja luba już się wkurza, że znów coś zmieniam... Jak narazie czarne fele tylko "fotoszopowe"


fajne te felgi... niby czarne a w rancie sie złote odbija
  
 
Cytat:
2007-07-31 20:38:30, fryszard pisze:
fajne te felgi... niby czarne a w rancie sie złote odbija



Jak tam widzisz złoty, to...


[ wiadomość edytowana przez: MaRio-sKaTe dnia 2007-07-31 20:45:51 ]
  
 
ja tez tam widze gold odbijające sie
  
 
Cytat:
2007-07-31 20:45:09, MaRio-sKaTe pisze:
Jak tam widzisz złoty, to... [ wiadomość edytowana przez: MaRio-sKaTe dnia 2007-07-31 20:45:51 ]



.... masz dobry wzrok bo i ja tam widze złoty
  
 
hm, to ja mam nie dobry w takim razie bo nie widze, a pozatym czy to wazne ? fele wygladaja mega, jak dla mnie to tylko mogly by byc wieksze i mniejszy profil opony.. spoko to tylko moje mazenia
  
 
Cytat:
2007-08-17 13:05:56, Assmen pisze:
hm, to ja mam nie dobry w takim razie bo nie widze, a pozatym czy to wazne ? fele wygladaja mega, jak dla mnie to tylko mogly by byc wieksze i mniejszy profil opony.. spoko to tylko moje mazenia



Większe felgi jak 15' to tylko problemy. Po 1. wpadnij sobie w koleine na 17', po 2. bez zaginania rantów by się nie obeszło. Co do opon, to poluje na 195/45/15 ale wtedy już nie będzie koło mi wypełniało całe nadkole, więc to jest jeszcze do przemyślenia...
  
 
Cytat:
2007-08-17 21:54:24, MaRio-sKaTe pisze:
Większe felgi jak 15' to tylko problemy. Po 1. wpadnij sobie w koleine na 17', po 2. bez zaginania rantów by się nie obeszło. Co do opon, to poluje na 195/45/15 ale wtedy już nie będzie koło mi wypełniało całe nadkole, więc to jest jeszcze do przemyślenia...



no i poza tym utargaj diesela na wielkich felach . przyspieszenie bylo by pewnie kosmiczne
  
 
A to już swoją drogą...
  
 
Cytat:
2007-08-17 21:54:24, MaRio-sKaTe pisze:
Większe felgi jak 15' to tylko problemy. Po 1. wpadnij sobie w koleine na 17', po 2. bez zaginania rantów by się nie obeszło. Co do opon, to poluje na 195/45/15 ale wtedy już nie będzie koło mi wypełniało całe nadkole, więc to jest jeszcze do przemyślenia...



nie zgodze sie!
17" to nei tylko problemy. Wrażenia z jazdy niewiele gorsze niż na 15"
po drugie przy 17" nie trzeba rantów zaginać -wszystko zależy od zawieszenia, szerokości felgi, et felgi i rozmiaru opon
są i plusy: zmieszczą się większe hamulce (np z mondeo v6 280mm) lepiej felga wygląda, lepiej wypełnia nadkole no i mniejszy profil opony zakładasz i lepiej wyglądasz
  
 
Cytat:
2007-08-17 22:38:53, borys pisze:
nie zgodze sie! 17" to nei tylko problemy. Wrażenia z jazdy niewiele gorsze niż na 15" po drugie przy 17" nie trzeba rantów zaginać -wszystko zależy od zawieszenia, szerokości felgi, et felgi i rozmiaru opon są i plusy: zmieszczą się większe hamulce (np z mondeo v6 280mm) lepiej felga wygląda, lepiej wypełnia nadkole no i mniejszy profil opony zakładasz i lepiej wyglądasz



naturalnie pomijajac fakt ze zero komfortu i amortyzacji naszych wszechobecnych wybojów ...ale to tylko drobny szczegół

u mnie w cabie miałem 16' 215/50... róznica co do 14' 185/60 kolosalna....zero amortyzacji, zero komfortu, zero prowadzenia w koleinach

...sporty extremalne fajna rzecz
  
 
Owszem, w stosunku do 14" jest różnica w komforcie znaczna. Ale np. 15" a 16" cali zaciera się. Zależy na czym komu zależy. Dla mnie 16" to był strzał w dziesiątkę, na 14" mi się źle jeździło. Ale zależało mi na prowadzeniu się samochodu, również w uślizgach i na wyglądzie. Komfort poszedł w siną dal razem z tapicerkami z wnętrza

A problemów miałem zero. Ogólny rozmiar koła był w końcu taki sam. I prostować też nie trzeba było. Choć sporo zależy od felgi. Raz przywaliłem bokiem koła w krawężnik tak, że wahacz wyglądał jak precel, a felga była tylko lekko poobdzierana.

Jeśli chodzi o prowadzenie w koleinach, to miałeś Cashy o wiele za szeroką gumę założoną do tego auta. Ale tak czy tak, nie będę pisał że w koleinach prowadzi się komfortowo...