Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
swiety93 Polonez EFI Tarnów | 2008-12-15 21:02:06 |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2008-12-15 21:55:29 Ładnie to wygląda. Jakie Ty masz felgi i opony? |
swiety93 Polonez EFI Tarnów | 2008-12-21 20:09:00 ja mam felgi 15" ale nie pamiętam ET. Opony to 195/50/15 i 205/50/15
|
swiety93 Polonez EFI Tarnów | 2009-02-06 00:34:17 |
swiety93 Polonez EFI Tarnów | 2009-04-13 10:22:23 Kilka aktualizacji
Fotka surgetanku - jak ktoś nie wie, jest to zbiornik wyrównawczy do benzyny zasilany z baku niskociśnieniową pompą a dopiero z niego jest tłoczone paliwo na listwę. obecnie surgetank jest na etapie spawania, więc niedługo będzie gotowy do zamontowania Głowica została ściągnięta, splanowana , w miedzyczasie zmiana planów - ITB idzie do kolejnego projektu o czym za chwilkę. Fotka głowicy po umyciu , wrócił kolektor z Tempry oraz zmiana trójnika na termostat z 16V Żeby wszystko ładniej wyglądało - dekielki zostały wypolerowane Dodatkowo głowicę uzbroiłem w tzw stukówkę - czujnik spalania stukowego. termostat z 16v został spięty z kominkiem przy użyciu aluminiowej flanszy: Jak wspomniałem ITB trafia do kolejnego projektu a będzie nim drugi silnik - na bazie regaty100 ale już na nowym bloku bez wałka pośredniego - kupiłem dawcę : oraz zajechany motor z fiata Coupe Turbo Niestety ten projekt musi być wstrzymany, gdyż silnik z coupe miał mieć pękniętą głowicę a okazało się że przeskoczył pasek i wszystkie zawory są do wymiany Docelowo ma powstać hybryda - 1.6 16v nigdy nie wypuszczona przez fabrykę , silnik ma mieć garbate tłoki, ITB , może natrysk oleju na denka tłoków i kompresję ok 10,5:1 do 11:1 [ wiadomość edytowana przez: swiety93 dnia 2009-04-13 10:45:29 ] |
swiety93 Polonez EFI Tarnów | 2009-07-03 21:20:43 Heh , faktycznie dawno nie było update wiec coś się pozmieniało:
Podpięty korektor siły hamowania wraz z hydrołapą: Polonez otrzymał nowy wydech na słusznej średnicy fi55 zewnątrz: Wielkość jednak ma znaczenie Tutaj chciałem podziękować Miśkowi z Daihatsu za pomoc i spawanie wydechu [ wiadomość edytowana przez: swiety93 dnia 2009-07-03 21:30:05 ] |
swiety93 Polonez EFI Tarnów | 2009-07-12 12:49:06 silnik na razie nadal 8v , na seryjnym dolocie :
surgetank i system 2 pomp sprawuje się świetnie, skończyły się już problemy z przerywaniem przy wyjściu z zakrętu : Polonez dostał 2 nowe półośki , w jednej starej poszło łożysko, w drugiej łożysko puściło na ośce :/ Jeszcze jedno - termostat z 16v sprawuje się znakomicie, chłodnica z 131 OHVjest na tyle wydajna że nie udało mi się mimo pałowania włączyć wentylatora [ wiadomość edytowana przez: swiety93 dnia 2009-07-12 12:53:52 ] [ wiadomość edytowana przez: swiety93 dnia 2009-07-12 12:55:40 ] |
swiety93 Polonez EFI Tarnów | 2009-08-02 21:32:27 |
danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2009-08-02 23:41:47 Chodzi bokiem i o to chodzi |
Polon2000DOHC fso polonez katowice | 2009-08-04 21:56:40 noo niezle smiga ty bokiem.ciekawe czy spalił by gume na maksa zeby wybuchła..... |
swiety93 Polonez EFI Tarnów | 2009-08-06 18:06:58 No co by miał nie spalić do wystrzału
A tak poważnie to na montaż czeka kolejny grat: Wtedy zacznie się prawdziwe strojenie, dla tych co nie wiedzą co to jest - AFR - dokładny miernik składu mieszanki zbudowany na sondzie szerokopasmowej Bosch LSU 4.1 [ wiadomość edytowana przez: swiety93 dnia 2009-08-06 18:08:31 ] |
swiety93 Polonez EFI Tarnów | 2009-09-06 12:15:59 U mnie hydrołapa jest wpięta w obwód między pompą i korektorem a zaciskami hamulcowymi.Pompa ma przerobioną przednią część tak aby tłok nie wyleciał w momencie pojawienia się ciśnienia z głownej pompy. Ogólnie wszystko działa poprawnie.
Teraz fotka z zeszłotygodniowej imprezy - SuperSprint: Silnik dostał nowy dekielek od Lancii Bety HPE z napisem Lancia: Silnik niestety nadal nie został dostrojony z braku czasu :/ |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2009-09-06 13:53:12 A mnie ciekawi co innego - co to są za listwy progowe przechodzące w brzeg błotnika i gdzie można zdobyć tę taką jakby "brewkę" czyli pasek który nieco zasłania od góry światła? |
swiety93 Polonez EFI Tarnów | 2009-09-06 17:14:05 Brewka pochodzi z Golfa I i jest docieta i sklejona tak aby pasowała do poloneza - troszke zabawy z tym było.
Progi są od kompletu ospoilerowania , ponoć włoskiego do poloneza - niestety zderzaki sie nie zachowały a jedynie progi. Gdyby ktoś miał przedni zderzak od tego kompletu w dobrej cenie to jestem chętny |