Polonez EFI - rocznik 1987 - Strona 4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco




Fotka ze środka pojazdu:



Hydrorękaw:


A tak zakończył zabawę na placu padnięty scalak w kompie


  
 
Ładnie to wygląda. Jakie Ty masz felgi i opony?
  
 
Nooo poldek wglada zajebiscie....
Jakie jeszcze modefikacje planujesz przy nim wydumac.
Cholernie chciałbym miec takiego poldka i taki silnik z elektronika...
  
 
ja mam felgi 15" ale nie pamiętam ET. Opony to 195/50/15 i 205/50/15
  
 
twoja fura mi sie podoba,kiedy nastepne zabawa , bo bardzo chciałbym widziec twojego EFII w akcji.....
Jakie jeszcze planujesz przerobki przeprowadzic, jaka tam masz moc ???
  
 
Do poloneza przyszło coś takiego - regulowany korektor siły hamowania wilwooda, teraz kompletuję rury fi50 na wydech oraz powoli składam surgetank. Fotki wkrótce.



W miedzyczasie wywaliło uszczelkę pod głowicą więc będę miał zadanie bojowe zmienić.
  
 
No ładnie aktualizacja ale co do uszczelki to zrob szybko bo nie zaniedługo bedzie nowa tura zabaw.
Mam rozumiez ze wydech bedzie z fi50 to bedzie go słychac głosno....
  
 
Kilka aktualizacji

Fotka surgetanku - jak ktoś nie wie, jest to zbiornik wyrównawczy do benzyny zasilany z baku niskociśnieniową pompą a dopiero z niego jest tłoczone paliwo na listwę.



obecnie surgetank jest na etapie spawania, więc niedługo będzie gotowy do zamontowania

Głowica została ściągnięta, splanowana , w miedzyczasie zmiana planów - ITB idzie do kolejnego projektu o czym za chwilkę.
Fotka głowicy po umyciu , wrócił kolektor z Tempry oraz zmiana trójnika na termostat z 16V



Żeby wszystko ładniej wyglądało - dekielki zostały wypolerowane





Dodatkowo głowicę uzbroiłem w tzw stukówkę - czujnik spalania stukowego.



termostat z 16v został spięty z kominkiem przy użyciu aluminiowej flanszy:


Jak wspomniałem ITB trafia do kolejnego projektu a będzie nim drugi silnik - na bazie regaty100 ale już na nowym bloku bez wałka pośredniego - kupiłem dawcę :



oraz zajechany motor z fiata Coupe Turbo


Niestety ten projekt musi być wstrzymany, gdyż silnik z coupe miał mieć pękniętą głowicę a okazało się że przeskoczył pasek i wszystkie zawory są do wymiany
Docelowo ma powstać hybryda - 1.6 16v nigdy nie wypuszczona przez fabrykę , silnik ma mieć garbate tłoki, ITB , może natrysk oleju na denka tłoków i kompresję ok 10,5:1 do 11:1


[ wiadomość edytowana przez: swiety93 dnia 2009-04-13 10:45:29 ]
  
 
Nooo fajne masz plany, ale co sie dzieje z diabollem.
Złozyłes głowice bo juz niedługo pewnie beda jakies konkretne zabawy..
Pochwal sie cos porobiłes (zmodefikowałes ) w poldku????
  
 
Heh , faktycznie dawno nie było update wiec coś się pozmieniało:

Podpięty korektor siły hamowania wraz z hydrołapą:



Polonez otrzymał nowy wydech na słusznej średnicy fi55 zewnątrz:







Wielkość jednak ma znaczenie



Tutaj chciałem podziękować Miśkowi z Daihatsu za pomoc i spawanie wydechu


[ wiadomość edytowana przez: swiety93 dnia 2009-07-03 21:30:05 ]
  
 
silnik na razie nadal 8v , na seryjnym dolocie :



surgetank i system 2 pomp sprawuje się świetnie, skończyły się już problemy z przerywaniem przy wyjściu z zakrętu :



Polonez dostał 2 nowe półośki , w jednej starej poszło łożysko, w drugiej łożysko puściło na ośce :/

Jeszcze jedno - termostat z 16v sprawuje się znakomicie, chłodnica z 131 OHVjest na tyle wydajna że nie udało mi się mimo pałowania włączyć wentylatora




[ wiadomość edytowana przez: swiety93 dnia 2009-07-12 12:53:52 ]

[ wiadomość edytowana przez: swiety93 dnia 2009-07-12 12:55:40 ]
  
 
Filmik z pokazu na zlocie tuningowym

Filmik
  
 
Chodzi bokiem i o to chodzi
  
 
noo niezle smiga ty bokiem.ciekawe czy spalił by gume na maksa zeby wybuchła.....
  
 
No co by miał nie spalić do wystrzału

A tak poważnie to na montaż czeka kolejny grat:



Wtedy zacznie się prawdziwe strojenie, dla tych co nie wiedzą co to jest - AFR - dokładny miernik składu mieszanki zbudowany na sondzie szerokopasmowej Bosch LSU 4.1



[ wiadomość edytowana przez: swiety93 dnia 2009-08-06 18:08:31 ]
  
 
Nooo widac nowosci, ale kiedy jakies nowe upalanie poldka....
Ładnie pali te gumska........
Wielki szacunek dla ciebie ze tworzyłes wyjatkowego poldka z taka elektronika.......
  
 
Mogę zapytać jak wykonałeś hydrołapę?
Chodzi o to że ja mam koncepcję dać pompę hamulcową z zbiorniczkiem np. od malca.
I nawet jak dam trójniki to wiadomo że ciśnienie też pójdzie do przodu i przód też będzie hamować. Jak rozwiązać aby ciśnienie szło tylko na tył z hydrołapy, a jak hamuje pedałem nożnym to żeby ciśnienie nie szło do ręcznego?
  
 
U mnie hydrołapa jest wpięta w obwód między pompą i korektorem a zaciskami hamulcowymi.Pompa ma przerobioną przednią część tak aby tłok nie wyleciał w momencie pojawienia się ciśnienia z głownej pompy. Ogólnie wszystko działa poprawnie.

Teraz fotka z zeszłotygodniowej imprezy - SuperSprint:



Silnik dostał nowy dekielek od Lancii Bety HPE z napisem Lancia:



Silnik niestety nadal nie został dostrojony z braku czasu :/
  
 
A mnie ciekawi co innego - co to są za listwy progowe przechodzące w brzeg błotnika i gdzie można zdobyć tę taką jakby "brewkę" czyli pasek który nieco zasłania od góry światła?
  
 
Brewka pochodzi z Golfa I i jest docieta i sklejona tak aby pasowała do poloneza - troszke zabawy z tym było.
Progi są od kompletu ospoilerowania , ponoć włoskiego do poloneza - niestety zderzaki sie nie zachowały a jedynie progi.
Gdyby ktoś miał przedni zderzak od tego kompletu w dobrej cenie to jestem chętny