[0rzeL] ESS 5.2 - i essczorta nie ma ...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, chce zmienić klapę mkV na mkVI nie zmieniając świateł przy tym, pojawił się problem, klapa jest na bardzo obła i odstaje dużo co polecacie zrobić ?

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


[ wiadomość edytowana przez: 0rzeL dnia 2007-05-11 09:00:33 ]

[ wiadomość edytowana przez: 0rzeL dnia 2007-05-11 09:21:16 ]

[ wiadomość edytowana przez: 0rzeL dnia 2007-05-30 09:32:31 ]

[ wiadomość edytowana przez: 0rzeL dnia 2007-07-11 19:04:09 ]

[ wiadomość edytowana przez: 0rzeL dnia 2007-07-12 11:23:39 ]

[ wiadomość edytowana przez: 0rzeL dnia 2007-07-12 11:28:07 ]

[ wiadomość edytowana przez: 0rzeL dnia 2007-07-12 15:07:28 ]

[ wiadomość edytowana przez: 0rzeL dnia 2007-07-19 21:08:20 ]

[ wiadomość edytowana przez: 0rzeL dnia 2007-08-06 09:17:01 ]

[ wiadomość edytowana przez: 0rzeL dnia 2007-09-06 23:22:48 ]

[ wiadomość edytowana przez: 0rzeL dnia 2007-11-07 19:04:16 ]

[ wiadomość edytowana przez: 0rzeL dnia 2008-01-15 15:03:14 ]

[ wiadomość edytowana przez: bzikol dnia 2008-01-15 21:11:19 ]

[ wiadomość edytowana przez: 0rzeL dnia 2008-01-16 10:04:57 ]

[ wiadomość edytowana przez: 0rzeL dnia 2008-02-08 11:48:14 ]

[ wiadomość edytowana przez: 0rzeL dnia 2008-09-28 13:27:34 ]
  
 
jesli załozysz zderzak z mk6 to zostanie tylko zmienic paski pod lampami.
  
 
Ale paski pod lampami nie przypasują do lamp z MK5 są lekko zaokrąglone jak lampa z MK6 na dole...

Ale można je przerobić i wtedy będą grały...
  
 
Albo calosc na mk 6,7 albo zostan przy mk 5 bo tak to ani k.. ani d.. sie nie bedzie trzymać. Aczkolwiek kombinuj, a nóż widelec cos może fajnego wyjdzie


[ wiadomość edytowana przez: kaes dnia 2007-04-23 20:29:01 ]
  
 
ojj ale rzezba .. co bys z tym nie zrobil (a roboty bedzie sporo) to nie bedzie dobrze wygladac .. moim zdaniem ofkors.
  
 
zderzak będzie orginalny od coswortha który mam na foto w profilu
  
 
Cytat:
2007-04-23 21:10:59, 0rzeL pisze:
zderzak będzie orginalny od coswortha który mam na foto w profilu



a czemu chcesz klape od mk7? jak masz zderzaczek od cossiego, to dorzuc na klape spoilerek od cossa i bedzie cos moid malina. tak to wyglada lipnie, musial bys cale czolo klapy wspawac od mk5, a sam dolny pasek najlepeij od orionka, ale wtedy jedyna roznica bedzie brak wklesniecia dookola szyby, no i ciut inna szyba...

zaowarz ze klapa ok mk7 do zderzaczka od cossa tez nei bedzie pasowac, on u gory jest plaski, dopasowany do mk5...
  
 
Cytat:
2007-04-23 21:10:59, 0rzeL pisze:
zderzak będzie orginalny od coswortha który mam na foto w profilu



tez chyba nie bedzie pasowal do tej klapy, zchowa sie pod nia.
  
 
a ma ktos fote jak wyglada mk5 ze zderzakami od mk6??
  
 
i półka wewętrzna się chyba różni (wMK6 jest bardziej okragła)
  
 
Cytat:
2007-04-24 22:55:10, Przemm pisze:
a ma ktos fote jak wyglada mk5 ze zderzakami od mk6??



fotki nie mam, ale widzialem kiedys takiego escortamk5 ze zderzakiami6/7 i wygladał całkiem całkiem.
  
 
narazie mam chwile przerwy w pracach, bo pisze prace licencjacka, ale jak zadecyduje co i jak będzie dam foto relacje
  
 
Więc zaczynam od początku, miesiąc temu zakupiłem mk5 5d 1,8 16v Ghia jako dawce jako, po czym stwierdziłem, że nie ma potrzeby przekładania silnika, zawierzy itd, a auto jest w dobrym stanie i zrobię je od podstaw tak jak będę chciał, mam drugie auto i kolejne mogę robić tak długo jak mi się podoba, dopiero jak skończę wyjedzie na ulice. Będę tu stopniowo prezentował jak się mają prace.

W planach jest:
- wygładzenie boków auta
- zmodyfikowana tylnia klapa
- przednia maska od rs'a przedłużona o 2cm z badlookiem
- zderzaki: przedni zender, tylni cosworth
- nowy lakier
- wlew paliwa od mk6
- progi
- lusterka
- brak zamków w przednich drzwiach
oraz kilka niespodzianek, ponadto na pewno coś się urodzi podczas realizacji


Kiedy zakupiłem essa prezentował się tak:
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Ps. W brew pozorom auto nikogo nie zabiło


[ wiadomość edytowana przez: 0rzeL dnia 2007-05-30 09:36:52 ]
  
 
Witam, wczoraj zacząłem Etap pierwszy prace nad essem, kasowanie zamków, listew, kierunków bocznych. Dziś kolejno zacznę wymianę wlewu na mk6 oraz reperaturki nadkoli. Więcej niebawem

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

[ wiadomość edytowana przez: 0rzeL dnia 2007-05-30 09:35:20 ]
  
 
ja bym jeszcze wywalił klamki i dał otwieranie z pilota.
  
 
ja bym pozostal przy 3-drzwiowym... jakos takie ladniejsze sa
  
 
Jak narazie będą dwa, a 3d też będzie miał troszkę zmian
  
 
Cytat:
2007-05-30 09:34:56, 0rzeL pisze:
Witam, wczoraj zacząłem Etap pierwszy prace nad essem, kasowanie zamków, listew, kierunków bocznych. Dziś kolejno zacznę wymianę wlewu na mk6 oraz reperaturki nadkoli. Więcej niebawem Free Image Hosting at www.ImageShack.us [ wiadomość edytowana przez: 0rzeL dnia 2007-05-30 09:35:20 ]



Mam pytanie wszystkie miejsca montażowe po tych elementach co wymieniłeś były za spawane i za szpachlowane, czy od razu za szpachlowane.
  
 
szpachla sie nie utrzyma na takiej dziurze jak po zamku czy kierunku... musisz wspawac kawalek blachy... albo troche wlokna i zywicy... i dopiero szpachlowac...
  
 
tylko spawac szpachla jest do wyrownania nie do wypelniania